The Ultimate Dance Battle
zondag 4 maart 2012 om 17:29
zondag 22 april 2012 om 22:02
zondag 22 april 2012 om 22:05
zondag 22 april 2012 om 22:05
quote:newimprovedkitty schreef op 22 april 2012 @ 21:57:
[...]
ja, an als je daar mee klaar bent dan de notenkraker kijken. komt ook vaak rond kerst op tv
En de Mattheus Passion met Pasen.
En de Vier Seizoenen van Vivaldi hoor je ook een keer gehoord te hebben. En Mozart, maar daarvan weet ik even niet welke. Ja, als je opera wilt luisteren, dan Don Giovanni, die is wel redelijk toegankelijk.
[...]
ja, an als je daar mee klaar bent dan de notenkraker kijken. komt ook vaak rond kerst op tv
En de Vier Seizoenen van Vivaldi hoor je ook een keer gehoord te hebben. En Mozart, maar daarvan weet ik even niet welke. Ja, als je opera wilt luisteren, dan Don Giovanni, die is wel redelijk toegankelijk.
zondag 22 april 2012 om 22:06
quote:S0LEIL schreef op 22 april 2012 @ 22:05:
[...]
ja maar dan niet de moderne passion he...
wat zijn we toch lekker aan het opvoeden he
[...]
ja maar dan niet de moderne passion he...
wat zijn we toch lekker aan het opvoeden he
zondag 22 april 2012 om 22:08
zondag 22 april 2012 om 22:10
quote:Summerdance schreef op 22 april 2012 @ 22:08:
[...]
Ja graag!!!
In mijn idee gaan er alleen maar hele sjieke dames naar de Opera, maare...ik ben niet zo sjiek hoor Jij hebt een veel mooier figuur dan ik, dus jij bent al snel chicer (wat staat dat raar, hoe schrijf je dat eigenlijk, chicerderder?) dan ik hoor!
[...]
Ja graag!!!
In mijn idee gaan er alleen maar hele sjieke dames naar de Opera, maare...ik ben niet zo sjiek hoor Jij hebt een veel mooier figuur dan ik, dus jij bent al snel chicer (wat staat dat raar, hoe schrijf je dat eigenlijk, chicerderder?) dan ik hoor!
zondag 22 april 2012 om 22:11