Ibiza

22-04-2012 21:08 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Mijn vriendinnen en ik denken erover om naar Ibiza te gaan in de zomer en we hebben nu een plekje in san antonio met een actie voor relatief voordelig gevonden.

Heeft iemand ervaring met deze omgeving en is het een beetje leuk voor 3 meiden van 18?
@Oogappeltje, wat vinden jullie van Rhodos? Als je in Rhodosstad in de buurt van Trambolino beach(Elli Beach) zit is het wel ideaal. Dicht bij het centrum en geen kiezels.

Het is en leuk om uit te gaan op Rhodos, en zo mooi. Ik ben verliefd op al die mooie baaitjes. Daarnaast is de oude stad(ondanks de toeristenshops) prachtig. En een gaaf eiland om een auto te huren. Al weet ik niet zeker of jullie die mee krijgen als jullie alle 3 18 zijn. In sommige landen moet je geloof ik een x aantal jaar je rijbewijs hebben om een auto te huren. Het OV daar is trouwens goed te doen.
I choose happy!
quote:oogappeltje schreef op 22 april 2012 @ 21:29:

[...]

Dat is nou PRECIES wat ik wil hahaha

quote:spectral schreef op 22 april 2012 @ 21:18:

En uitgaan op ibiza is heel erg duur, kunnen jullie dat betalen?

Als het erg mooie jonge vrouwen zijn zal het ze weinig kosten
quote:quattro35 schreef op 22 april 2012 @ 22:25:

[...]

Als het erg mooie jonge vrouwen zijn zal het ze weinig kosten Als we daar maar vanuit gaan en ik heb die avond net een enorme puist op mijn voorhoofd kom ik misschien wel om van de honger en dorst
Zoals eerder genoemd Ayia Napa op cyprus is ook mooi!! En super om te stappen,maar ook best prijzig. Maar de clubs zijn er wel te betalen(to Ibiza !). Mallorca is ook geweldig,maar el arenal raad ik af... Verder vond ik marmaris in Turkije geweldig !!
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg,niet voor wat jij verstaat!
Wil je elke avond naar een club? Dan wordt het idd een dure vakantie maar verder is Ibiza niet duur hoor. Tenminste het hoeft niet duur te zijn. Kijk eens naar Mar Y Playa in Figueratas, prima appartement. Simpel maar netjes, aan het strand en op loopafstand van Playa den Bossa en Ibiza stad. Ibiza is geweldig, daar moet je heen! Niet te vergelijken met een ander eiland in de Middellandse Zee...
Ik zou niet naar San Antonio gaan. Daar zit ook de gay-scene e.d. (no offense) Weet niet of je dat wel leuk vindt?

Denk idd dat Playa den Bossa meer iets voor jullie is. Je zit daar tussen alle leuke clubs, kroegen en bars en meer jullie doelgroep.

Ik zat zelf in Figueretas. Dit vind ik zelf een prachtige plek. Je zit hier tegen Ibiza-stad aan en ook tussen de gezelligheid maar niet massaal tussen het uitgaansgeweld. Naar de grote clubs (bijv Privilege) moet je toch met de bus.
Oh nog ff over de centen. Eeh je moet wel een btje geld hebben zeg maar als je daar heen gaat.

Entree grote clubs ¤ 30 - ¤ 60

Daar kost een simpel cocktailtje ook al snel ¤ 15 - ¤ 25

En een flesje water van nog geen 0,5 L ¤ 7

Eten iets goedkoper dan NL. Is ook maar net waar je heen gaat natuurlijk, ze hebben er ook een Mac

Wij konden in een tentje achter ons hotel gratis sangria drinken trwns!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven