Ibiza

22-04-2012 21:08 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Mijn vriendinnen en ik denken erover om naar Ibiza te gaan in de zomer en we hebben nu een plekje in san antonio met een actie voor relatief voordelig gevonden.

Heeft iemand ervaring met deze omgeving en is het een beetje leuk voor 3 meiden van 18?
Vreselijke stad... overspoelt door engelsen, maar als je jong bent is dat vast niet zo erg.

Wat willen jullie op Ibiza gaan doen?
We wilden eigenlijk een minder ordinaire jongerenvakantie. Dus goed uitgaan en aan het strand liggen en waarschijnlijk een dagje een autootje huren om de omgeving te bekennen. (geen chersonissos maar ook geen benidorm als je begrijpt wat ik bedoel)
Als je idee van vakantie is om de hele nacht tussen volkomen doorgesnoven Britten en Nederlanders te dansen, om vervolgens je kater op het strand uit te slapen dan is dit de ideale lokatie!
San Antonio is zeg maar het Llorett van Ibiza. Het Spaanse Chersonisos. Ordinairder vindt je het niet snel!
En uitgaan op ibiza is heel erg duur, kunnen jullie dat betalen?
Ik ben een paar keer op Ibiza geweest,maar san Antonio vond ik echt vreselijk.... Heel veel Engelse jongeren. Echt het spaanse chersonissos ... Je kunt beter naar Figueritas gaan! veel leuker,de stranden zijn mooier en als je geluk hebt kan je te voet naar Ibiza stad(qua ligging). Veel plezier!
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg,niet voor wat jij verstaat!
quote:jo12345 schreef op 22 april 2012 @ 21:15:

Als je idee van vakantie is om de hele nacht tussen volkomen doorgesnoven Britten en Nederlanders te dansen, om vervolgens je kater op het strand uit te slapen dan is dit de ideale lokatie!Ben je er weleens geweest?
quote:jo12345 schreef op 22 april 2012 @ 21:15:

Als je idee van vakantie is om de hele nacht tussen volkomen doorgesnoven Britten en Nederlanders te dansen, om vervolgens je kater op het strand uit te slapen dan is dit de ideale lokatie!Dat is nou PRECIES wat ik wil hahaha
quote:spectral schreef op 22 april 2012 @ 21:18:

En uitgaan op ibiza is heel erg duur, kunnen jullie dat betalen?Entree en drank bedoel je?
Heeft iemand anders dan een beter voorstel want we weten het echt nog niet. Dit is iets wat we tegenkwamen maar voor mij kan dat net zo goed in italie ofzo zijn. eisen:

1 mooi zandstrand

2 goed uitgaan

3 mogelijkheden om ook tochtjes te kunnen maken naar leuke mooie plekjes bijv en mooie boottocht of waterpretpark of blablabla.
quote:luni schreef op 22 april 2012 @ 21:27:

[...]

Ben je er weleens geweest?

Ja, ik ben er per ongeluk een keer een week terecht gekomen!

Was heel gezellig met mijn kinderen.Not.
Drankjes in clubs zijn duur, reken op 10¤ voor een cola,

Op terrassen kost het minder, normale prijzen.

In de clubs vind je ongeveer hetzelfde publiek als in elke club in een grote stad, er zullen best wat doorgesnoven types tussen zitten ja.

Ik denk dat jullie een heel leuke tijd zillen hebben daar!
quote:jo12345 schreef op 22 april 2012 @ 21:36:

[...]

Ja, ik ben er per ongeluk een keer een week terecht gekomen!

Was heel gezellig met mijn kinderen.Not.Ja, met kinderen zit je op de verkeerde plek dan ja. Wist je het niet?
San Antonio zit idd vol met Engelsen.

Wij zaten in Playa den Bossa, vlakbij Bora Bora. Echt een hele gave strandtent, zeker een aanrader. Club Space zit daar ook vlakbij!!
En Mallorca? iemand?
Mallorca ben ik 2 jaar geleden geweest en wilde een relaxvakantie en kwam voor mijn gevoel in salou 2 aan.

Ik zat in El Arenal, behoorlijk toeristisch en ik kan me herinneren dat er ook een heel Duits gedeelte was. Ik geloof wel dat je daar kan stappen.

En Cyprus dan Aya Napa?? Heb ik ook veel over gehoord!
Als je op zoek bent naar strand, boottochtjes etc en je gaat voor de eerste keer zou ik naar Playa den Bossa gaan. San Antonio is niet te doen met al die Engelsen.
Maar als je naar Ibiza kan of Mallorca, zou ik zeker naar Ibiza gaan. Dat is wel zo gaaf! Het is ook nog eens een heel mooi eiland. Wij hadden een auto voor 2 dagen gehuurd en het is echt heel mooi. Ga dan ook naar Cafe Del Mar waar je de mooiste zonsondergang kan zien.
Clubs zijn in het hoogseizoen tussen de 40 en 80e entree, drank is 15/25e... water en cola 10.

Mallorca is grappig, maar ook een soort salou.
Ja maar bij nader inzien is Ibiza toch wel duur... :P We hadden een hotelletje dichtbij het strand in san antonio voor nog geen 500 maar als uitgaan zo duur is dan kunnen we dat niet echt kwijt. Willen niet heel veel meer dan 1000e uitgeven voor de hele vakantie van ongeveer 1,5 week
100e per dag is daar al weinig... dan kun je inderdaad beter wat anders zoeken.
quote:spectral schreef op 22 april 2012 @ 21:53:

Clubs zijn in het hoogseizoen tussen de 40 en 80e entree, drank is 15/25e... water en cola 10.

Mallorca is grappig, maar ook een soort salou.Meen je dat serieus die prijzen? Kolere zeg, wat een geld.
Heb je al gekeken naar Cyprus? Ik heb daar veel goede verhalen van gehoord, zelf niet geweest!
In de clubs wel Greta... Ibiza is gewoon duur.

Wij gaan niet echt meer uit, maar wel goed eten en lunchen en dat is ook al niet goedkoop zeg maar...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven