Communicatie in bed

23-04-2012 02:46 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helemaaaaal niet geinspireerd door een discussie hierover in een ander topic... hier een topic over communicatie in bed!

Ik zou graag meer met m'n vriend praten over seks, over nieuwe dingen om te proberen, over waar ik onzeker over ben, etc. Hoe begin je zoiets? :S Ik weet het wel, gewoon een gesprek over beginnen, maar wat is een goed moment daarvoor volgens jullie? Hoe doe ik dat zonder te impliceren 'Zoals het nu gaat is niet fijn'? (want dat is het wel, maar wel elke keer hetzelfde, dus tja :S)
Tijdens de Seks: 'goh schat, ga eens op je hurken/rug/buik zitten/liggen'
SMS hem: Wil je, heb je zin in,.......?
Ik heb vaak op msn hele gesprekken over seks met mijn vriend :-)
Tijdens de pauze in sex, althans die ik heb wel met mijn vriend Dan lig ik in zijn armen en babbelen we lekker, zo van "oh dat was lekker he, of dat, en dat was niet zo, of vond jij van wel ?" en dat is echt heel leuk. En we hebben nog maar kort een relatie, maar zijn al wel wat ouder, dat scheelt denk ik.
Vind ik ook lastig. Je kan wel tijdens de seks gewoon het initiatief nemen om iets anders te proberen, dan zien hoe hij er op reageert. Dan kun je er achteraf ook makkelijker iets over zeggen.
Uhhhh... als hij boven je op aan het rijden is, duw je hem van je af en klim jij bovenop hem? ALs dit je helpt, heb ik nog wel wat meer concrete tips hoor, laat maar weten!
Over welke nieuwe dingen heb je het dan TO?

Zijn dat standjes of wil volledig andere seks?

In het eerste geval lijkt het me een kwestie van initiatief nemen. en niet piepen dat je dat niet durft, die arme mannen moeten het ook allemaal maar zelf uitvogelen.. (meen ik serieus)

Ik noem maar wat hoor:

- als hij nooit doggystyle uit zichzelf voorstelt/doet dan kun je halverwege zeggen dat je wilt dat hij dat doet en evt je losmaken en op je knieen gaan zitten

- als je wilt dat hij je steviger neukt kun je hem aansporen (sorry, hier klinkt de amazone door maar weer even niet hoe je het anders zegt..)

Meer eigen initiatief loont hoor

Als je de seks over een compleet andere boeg wilt gooien kun je hem tijdens de seks je fantasie vertellen, soms werkt na de seks ook.
Je bent zelf een theepot
Gewoon doen, niet te shy....waarom zonde van de tijd....zeggen wat je lekker vind en het doen!
.
quote:jaap70 schreef op 23 april 2012 @ 16:53:

Gewoon doen, niet te shy....waarom zonde van de tijd....zeggen wat je lekker vind en het doen!Kortom: GEEN GELUL!!!
's Avonds, bij kaarslicht, met een borreltje op de bank.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
En dan na een flesje iets van ´joh, weet je waar ik over gedroomd heb vannacht...?'
Haha, bedankt allemaal! Ok, twee opties dus: tijdens/direct na de seks, of op een wat romantischer/rustiger moment. Ik zal er nog even over nadenken, maar ik zal er binnenkort gewoon eens voor gaan ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven