Gezondheid alle pijlers

afvallen?

23-04-2012 17:13 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Mensen

ik ben ingrid

ik volg het mentale dieet plan.

ben nu 2 weken bezig en heb resultaat dat onvoorstelbaar is.

ik hem me eigen gewogen vanmorgen en was 63 kg,

Gewicht 2 weken geleden 76kg.

Onvoorstelbaar,

Het product wat ik 2 weken aangeschaft heb Kosten 67,-

dat is nog best prijzig, dacht probeer het. en voor die 13kg dat ik kwijt ben..

heb ik het over..

Ik hoop dat ik mensen de Droom wat iedereen wil om een strakke buik te krijgen.

Waar ik nu ben begonnen is dit schadelijk om in een korte tijd veel af te vallen?

had er namelijk niet van te voren aan gedacht

Blond he

Met vriendelijke groet!
quote:claudine1982 schreef op 23 april 2012 @ 17:27:

Dus mensen! Vooral NIET het mentale dieetplan volgen :DNou ja, misschien zit het wel gewoon tussen de oren, die 13 kilo die ze kwijt denkt te zijn. Hypnose of zo?
Volgens mij heeft dat gewichtsverlies vooral in het hersengebied plaatsgevonden.
Je weet toch wel naar aanleiding van alle positieve verhalen in de media en vanuitg de hele medische wereld dat dit een zeer revolutionair systeem is om sneller dood te gaan af te vallen?

En wij als in alle forumsters zijn dankzij dat revolutionaire afvalsysteem allemaal hyperslank!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
TO, het heeft mij 4 maanden gekost om 13 kg. kwijt te raken en op een gezond BMI te komen. Ik vind mijn bedachte methode van niet meer snoepen en meer bewegen beter, maar ja ik ben dan ook niet blond.

Snel kg's kwijt, is vaak ook snel kg's er weer aan of moet je zo gek zijn om dat produkt te blijven gebruiken, wat absoluut niet gezond kan zijn

Ondanks dat de OP spam is, wilde ik van de gelegenheid gebruik maken om mijn succes even te melden. Daarbij dank aan het -20 kg eraf vivaforumgroepje. Waar het forum al niet goed voor is
quote:kettle schreef op 23 april 2012 @ 17:51:

Volgens mij heeft dat gewichtsverlies vooral in het hersengebied plaatsgevonden.Hersenen wegen maar 1,5 kilo. Maar wel een goed begin natuurlijk
En dan meld je jezelf hier aan in de hoop dat we dat allemaal gaan gebruiken?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Voor minder geld kan ik hetzelfde bereiken in zo'n korte tijd.

En mentaal zal ik er dan ook niet op vooruit gaan.

Maar alles voor een platte buik!
Haha, Nederland wordt steeds slimmer (dankzij LOI ) maar de spammerTs dus blijkbaar ook. Da's dan weer minder leuk.
Alhoewel slimmer.... 'me eigen gewogen'. Hmmm.
Nou! De hele OP barst van de fouten. Dan weeg ik liever iets meer en dat ik normaal schrijf.
Zien we eruit alsof we op ons achterhoofd gevallen zijn? 13 kilo in twee weken.

En je zit op de verkeerde pijler TO, want dit heeft niks met gezondheid te maken.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Een bondig rapport van maar liefst 5[!!] pagina's en dat voor 67 euro? Hahahhahaha!!!

Ik denk dat een lachdieet meer zinvol gaat zijn! Oh, en Katja Callens schijnt nog een oplichtster te zijn ook nog.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven