afvallen?
maandag 23 april 2012 om 17:13
Beste Mensen
ik ben ingrid
ik volg het mentale dieet plan.
ben nu 2 weken bezig en heb resultaat dat onvoorstelbaar is.
ik hem me eigen gewogen vanmorgen en was 63 kg,
Gewicht 2 weken geleden 76kg.
Onvoorstelbaar,
Het product wat ik 2 weken aangeschaft heb Kosten 67,-
dat is nog best prijzig, dacht probeer het. en voor die 13kg dat ik kwijt ben..
heb ik het over..
Ik hoop dat ik mensen de Droom wat iedereen wil om een strakke buik te krijgen.
Waar ik nu ben begonnen is dit schadelijk om in een korte tijd veel af te vallen?
had er namelijk niet van te voren aan gedacht
Blond he
Met vriendelijke groet!
ik ben ingrid
ik volg het mentale dieet plan.
ben nu 2 weken bezig en heb resultaat dat onvoorstelbaar is.
ik hem me eigen gewogen vanmorgen en was 63 kg,
Gewicht 2 weken geleden 76kg.
Onvoorstelbaar,
Het product wat ik 2 weken aangeschaft heb Kosten 67,-
dat is nog best prijzig, dacht probeer het. en voor die 13kg dat ik kwijt ben..
heb ik het over..
Ik hoop dat ik mensen de Droom wat iedereen wil om een strakke buik te krijgen.
Waar ik nu ben begonnen is dit schadelijk om in een korte tijd veel af te vallen?
had er namelijk niet van te voren aan gedacht
Blond he
Met vriendelijke groet!
maandag 23 april 2012 om 17:35
quote:scamp schreef op 23 april 2012 @ 17:31:
Zelfs met een gastric bypass val je volgens mij niet eens 13 kilo in 2 weken af.
Ligt eraan hoeveel overgewicht je hebt, hoe meer, hoe sneller je afvalt. Totdat je dat plateau bereikt en dan heb je een probleem.
Zou mij ook wel lukken, als ik echt minimaal eet en veel sport. Maar goed. Dan ben ik liever toch te zwaar dan dat ik zo kresj.
Zelfs met een gastric bypass val je volgens mij niet eens 13 kilo in 2 weken af.
Ligt eraan hoeveel overgewicht je hebt, hoe meer, hoe sneller je afvalt. Totdat je dat plateau bereikt en dan heb je een probleem.
Zou mij ook wel lukken, als ik echt minimaal eet en veel sport. Maar goed. Dan ben ik liever toch te zwaar dan dat ik zo kresj.
maandag 23 april 2012 om 17:36
quote:secondhandsuus schreef op 23 april 2012 @ 17:35:
[...]
Ah
Weer wat geleerd
[...]
Ah
Weer wat geleerd