Dubbel kansloos...

23-04-2012 18:21 230 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ken twee jongens die mij wel zien zitten. Ze zijn begin 20, jonger dan ik dus, maar allebei redelijk serieus voor hun leeftijd.

Jongen 1: Knap, lief, heel erg ambitieus, heeft heel veel aan zijn hoofd. Hij zei dat ie me leuk vond, trok dat toen terug en vindt me vervolgens nog leuker (dat merk ik). Hij is wel erg serieus voor zijn leeftijd en gaat niet zo mee in mijn gekkigheid, hij geniet er wel van als ik weer eens wat "vreemds" uithaal en moet er enorm om lachen. Gelukkig maar, hij lacht te weinig...

Jongen 2: Knap, iets minder lief, niet zo ambitieus, heeft eveneens veel aan zijn hoofd. Hij vroeg me naar een feestje te komen, deed toen heel erg afstandelijk, maar vroeg wel of ik van de week wat met m zou drinken om me wat te vertellen. Hij vindt me nog steeds leuk, dat wel. Deze jongen gaat wel mee in mijn gekkigheid en is zelf enorm grappig, hij maakt me meer aan het lachen dan jongen 1. Het is wel een beetje type getergde foute man.

Tot zover gezellig allemaal. Het punt is alleen, ik wil meer, maar niet alles. Ik wil geen relatie, met niemand. Maar ik wil ook niet niks... En als ik voor de 1 ga dan valt de ander (uiteraard) weg. Maar wat te doen? Liefde...het is zo niet mijn ding...

Ach laat ik er maar een polletje bij gooien.

Wie van de twee?

Totaal aantal stemmen: 37

Jongen 1 (54%)
Jongen 2 (46%)
quote:pastiche schreef op 23 april 2012 @ 21:51:

Getergde foute mannen leveren gewoonlijk een hoop ellende op. En de ander lijkt me niet het type om een sv relatie mee te starten. Dus ik stem geen van beiden .

Ik zou eerder iemand zoeken die wat ouder is en begrijpt wat jij wil en daar ook voor in is. Dat lijkt me meer fair.Eigenlijk wel he?

Nou ja, ik doe voorlopig niks, kijk het nog ff aan. Dit topic heeft voornamelijk geholpen om het voor mezelf te verwoorden.
quote:_minny schreef op 23 april 2012 @ 21:49:

Nou, wel een tikkie ouder samen, ze zijn geen 20

Dat zou wel heel jong zijn...

Nee maar met samenvoegen kan je wel een paar jaartjes wegmoffelen ergens.

Anders wordt ie weer te oud!
quote:pseudo schreef op 23 april 2012 @ 21:53:

Je maakt je druk over hun gevoelens, zeg je, dan wordt het tijd dat je een heel grote stap terug doet en ze in hun waarde laat.

Dat ook, een grote stap terug doen.. en een echte man opzoeken.

@Minny hoe oud ben jij nu??
Haha Dolores, je hebt wel gelijk hoor. Al heb ik een hele tijd een SV gehad van begin 20 en die wist wel wat ie aan het doen was. Mensen worden eerder seksueel actief tegenwoordig, dus tegen de tijd dat ze in de 20 zijn hebben veel al ervaring.
Ik ben 31.
quote:_minny schreef op 23 april 2012 @ 21:56:

Haha Dolores, je hebt wel gelijk hoor. Al heb ik een hele tijd een SV gehad van begin 20 en die wist wel wat ie aan het doen was. Mensen worden eerder seksueel actief tegenwoordig, dus tegen de tijd dat ze in de 20 zijn hebben veel al ervaring.

Ja, er zijn uitzonderingen.... dat weet ik ook uit ervaring... maar ga er niet vanuit dat ze dat allemaal kunnen.. eigenlijk is het een wonder.

Maar jij bent te ver, snap je??? ze kunnen je niet op alle vlakken bieden wat je nodig hebt... voor een kortstndig iets misschien.
quote:dolores007 schreef op 23 april 2012 @ 21:53:

[...]

Als je ze nou allebei neemt, dan is er geen probleem, tegelijk, dan zijn ze 40:P hahahaha.

Nee geintje, ik vond mezelf even lollig, maar goed, wat moet je met die jonge blaadjes, daar ben je zelf veel te volwassen voor.

"Volwassen" is nou niet de term die in mij opkomt als ik dit lees.

Dus gewoon kappen met de jongens, en als je toch wat wil een man kom je vanzelf tegen.

Dat je een lekkere wip wil, wat heel normaal is, dat geeft niks natuurlijk... maar ben bang dat eentje van 20 daar ook nog niet zo bedreven in is.. maar zegt natuurlijk niet altijd alles.

Ik geef gewoon mijn mening, val niemand aan... voordat er hier een kereltje van 20 het als een belediging ziet..

Minny, zoek je een echte vent, de jongetjes laten zitten meis:)

Xxx
Opinions are like assholes. Everybody has one.
alweer al die puntjes van mij.
quote:BWitched schreef op 23 april 2012 @ 21:58:

[...]

Nee, want als je plezier hebt ben je niet volwassen...

Als je volwassen bent, dan mag je niet vaker lachen dan een keer in het jaar.
quote:dolores007 schreef op 23 april 2012 @ 21:58:

[...]

Ja, er zijn uitzonderingen.... dat weet ik ook uit ervaring... maar ga er niet vanuit dat ze dat allemaal kunnen.. eigenlijk is het een wonder.

Maar jij bent te ver, snap je??? ze kunnen je niet op alle vlakken bieden wat je nodig hebt... voor een kortstndig iets misschien.Ja is ook weer zo...
quote:dolores007 schreef op 23 april 2012 @ 22:00:

[...]

Nee, want als je plezier hebt ben je niet volwassen...

Als je volwassen bent, dan mag je niet vaker lachen dan een keer in het jaar.Nee, en slap ouwehoeren of flauwe grappen maken ook niet. Serieus serieus serieus...waarom vond ik jonger ook weer leuker? Oh ja, daarom dus.
Het is niks voor je meid, want dan had je er zeker 1 kunnen kiezen.

En dat is moeilijk, dus is het allebei helemaal niks.
quote:_minny schreef op 23 april 2012 @ 22:01:

[...]

Nee, en slap ouwehoeren of flauwe grappen maken ook niet. Serieus serieus serieus...waarom vond ik jonger ook weer leuker? Oh ja, daarom dus.

Ook nog begrijpelijk......

Tja, als we allemaal dood volwassen moeten worden laat het dan maar zitten.

Ik lach liever, en maak liever een flauwe grap, dan dat ik elke dag met een zuurpruimenkop moet rondlopen.

Daar krijg je alleen maar rimpels van.
Het enige dat schort aan Nr1 is dat hij zo jong al zo serieus is. Snap ik op zich in zijn situatie wel, maar ik vind het zo jammer. En Nr2, tja, die straalt gewoon fout uit. Maar stom genoeg heeft dat wel iets.
quote:dolores007 schreef op 23 april 2012 @ 22:03:

[...]

Ook nog begrijpelijk......

Tja, als we allemaal dood volwassen moeten worden laat het dan maar zitten.

Ik lach liever, en maak liever een flauwe grap, dan dat ik elke dag met een zuurpruimenkop moet rondlopen.

Daar krijg je alleen maar rimpels van.Precies

En ach, alle gebbetjes terzijde, ik vind ze gewoon heel lief allebei, maar het is gewoon kansloos. En aangezien het er twee zijn, dubbel kansloos. Weet ik zelf ook wel, ik moest het alleen ff paars op wit zien.
quote:_minny schreef op 23 april 2012 @ 22:03:

Het enige dat schort aan Nr1 is dat hij zo jong al zo serieus is. Snap ik op zich in zijn situatie wel, maar ik vind het zo jammer. En Nr2, tja, die straalt gewoon fout uit. Maar stom genoeg heeft dat wel iets.

Ja, dat kan ik helemaal begrijpen.

Wij domme stomme vrouwtjes soms ook:P
Ik ben ook 31, en mijn vriend 23. Hij zou jou kinderachtig en oppervlakkig vinden. En in mij komt het niet eens op hem zo te bekijken als jij 'die jonkies' benadert.
Ik geloof dat ik de mening van jouw vriend niet zo boeiend vind
quote:_minny schreef op 23 april 2012 @ 22:05:

[...]

Precies

En ach, alle gebbetjes terzijde, ik vind ze gewoon heel lief allebei, maar het is gewoon kansloos. En aangezien het er twee zijn, dubbel kansloos. Weet ik zelf ook wel, ik moest het alleen ff paars op wit zien.

Ja, je moet je hart niet vaker laten breken dan nodig is natuurlijk.

Uiteindelijk loopt het op niks uit.

Jongens van 20....

Ik doe het niet meer voor onder de dertig.

Al dat ge-kijk-eens-hoe-patser-ik-ben, heb ik wel gezien.

En help help, ik heb een probleepje, ren ren ren,.... nee dank je.

En al die twijfel fases, blegh.

Uiteindelijk als je ze te jong krijgt, kom je dit heel vaak tegen vind ik.

Dat ze uiteindelijk toch niet volwassen en verantwoordelijk genoeg zijn.

En ik wil niet iedereen over een kam scheren, ik ben er alleen zeker van dat ik het nooit meer zou willen.

En voel me er ook niet tot aangetrokken, een man moet er wel uitzien als een man.

En ik vind zon 20 jarig ventje vaak nog een babyface hebben.

Dan zou ik he dus nog eerder aan de tiet leggen, en een luier omdoen...

Behoorlijk vreemd, ik weet het, want zelf ben ik heel jong.

Misschien dat het komt omdat ik veel mee heb gemaakt, maar goed, dat heb jij ook.

En daarom denk ik dat je een echte man zou moeten nemen, en geen halve adolecent meer.

Omdat dat nu nog leuk kan zijn, maar uiteindelijk niet voldoet.

Ik wil niemand kwetsen hoor, met mijn text... dus als ik als een hork overkom, is dat niet wat ik bedoel te zeggen, en ik wil ook niet neerbuigend overkomen.

Ik denk gewoon dat je uiteindelijk meer nodig hebt, en meer te bieden hebt aan een volwassen man, dan aan een jongen.
quote:pseudo schreef op 23 april 2012 @ 22:06:

Ik ben ook 31, en mijn vriend 23. Hij zou jou kinderachtig en oppervlakkig vinden. En in mij komt het niet eens op hem zo te bekijken als jij 'die jonkies' benadert.

Tja, ik vind dat wat hij vind, dat hij dat mag vinden.

Prima, ik hoef er niet mee te leven.

Simpel zat.

En ik ben alles behalve oppervlakkig.

Dus als je het niet erg vind trek ik me er niet zo veel van aan, wat jou vriendje vind.
Nou Nr2 is behoorlijk volwassen voor zijn leeftijd, maar die heeft al genoeg meegemaakt ook. Ik denk dat dat het raakvlak ook is geweest, dat ik veel dingen herken van wat hij vertelt. Tussen het lachen door kwamen er behoorlijk serieuze dingen naar boven en dat raakte me wel.
quote:_minny schreef op 23 april 2012 @ 22:14:

Nou Nr2 is behoorlijk volwassen voor zijn leeftijd, maar die heeft al genoeg meegemaakt ook. Ik denk dat dat het raakvlak ook is geweest, dat ik veel dingen herken van wat hij vertelt. Tussen het lachen door kwamen er behoorlijk serieuze dingen naar boven en dat raakte me wel.

Ja, als jullie met zijn 2en zijn... want op dat feest deed hij vreemd en afstandelijk tegen je.

En dat vind ik geen goed teken.

Hoe oud ben jij eigenlijk als ik vragen mag?? Want ik kan dat nergens zien.
quote:dolores007 schreef op 23 april 2012 @ 22:13:

[...]

Simpel zat.

Dus als je het niet erg vind trek ik me er niet zo veel van aan, wat jou vriendje vind.Ik geloof dat ze het tegen mij had lieverd

Maar ik heb dezelfde mening. Ten eerste vind ik het nogal wat om in te vullen wat een ander zou denken, en ten tweede: boeiend.

De goudvis van de buurman van de slager van de fietsenmaker van mijn tante haar beste vriendins schoonmaakster vind weer heel wat anders trouwens. Dus.
quote:dolores007 schreef op 23 april 2012 @ 22:16:

[...]

Ja, als jullie met zijn 2en zijn... want op dat feest deed hij vreemd en afstandelijk tegen je.

En dat vind ik geen goed teken.

Hoe oud ben jij eigenlijk als ik vragen mag?? Want ik kan dat nergens zien.Ik ben 31. En tja, dude heeft issues, dat is wel duidelijk. Hij was met heel wat vrienden van m, en hij zat duidelijk niet lekker in zijn vel, dat kon ik aan m zien. Die ene keer met dat gesprek was ie ook met vrienden, maar misschien dat hij zich bij hen beter op zijn gemak voelt.
quote:dolores007 schreef op 23 april 2012 @ 22:13:

[...]

Simpel zat.

Dus als je het niet erg vind trek ik me er niet zo veel van aan, wat jou vriendje vind.Ik had het tegen minny, natuurlijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven