Tablet Trekpleister op! :(

24-04-2012 10:59 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik keek gister door de reclamefolders want ik verveelde me een beetje... Toen ik de laatste bladzijde van trekpleister zag, begonnen mijn ogen te twinkelen. Een 10 inch tablet van 199 voor 99 euro. Ik werd er helemaal blij van des temeer omdat ik al langer over een tablet nadacht. Bij de advertentie stond: verkoop begint dinsdag 24 april om 9 uur. Dus ik op internet gekeken naar waar de winkels zaten + openingstijden. Ik had voor vandaag een dagje uit gepland staan, maar ik wilde zo graag die tablet dat ik het uitgesteld heb. Afijn, ik vanmorgen mijn wekkertje gezet en om 9 uur ging er een trekpleister open. Ik was daar om 09:02. Jahoor, er hing al een briefje dat ze uitverkocht waren... Nou, geen probleem ik ga gewoon naar de volgende want die gaat om 9:30 open. Ik was daar ruimschoots op tijd en er stond al een rij. Wat bleek: voor openingstijd zag ik al door de deuren een briefje hangen. Juist, ook daar waren de tablets al op!? Volgens de verkoper hadden ze alle geleverde tablets al op de reservering staan... Je gaat toch niet al je tablets laten reserveren als er in het krantje staat dat ie vandaag pas te verkrijgen is??!! Heb een klacht gemailt naar trekpleister en naar reclame codecommissie maar ondertussen ben ik best teleurgesteld :(
quote:Tijntje schreef op 24 april 2012 @ 13:35:

Nadeel van een Apple product gebruiken. Je verliest elke realiteitszin en kan nooit meer objectief zijn.

Nadeel van een Apple product gebruiken. Je verliest elke realiteitszin en kan nooit meer objectief zijn.Nou nee hoor, ik heb een mac en een ipod maar een ipad komt er bij mij niet in tenzij ik er een cadeau krijg. Daar zeg ik dan natuurlijk geen nee tegen Als ik een tablet zou mogen uitzoeken dan wordt het een Samsung.
Trekpleister aanbieding was echt een ongelooflijke aanbieding. Maar is wel gemeen gespeeld. In veel winkels waren ze al "uitverkocht" voordat de deuren open gingen. Die waren dus gewoon onder het personeel al verkocht. Daarnaast kon je het tablet zelf niet meekrijgen, je moest je inschrijven op een lijst. Dit waren lijsten afhankelijk van het filiaal voor 5 of 10 tablets.

Ook online kon je ze kopen bij Trekpleister, maar nog vreemder, daar waren ze op zondag avond al uitverkocht...... Terwijl de aanbieding pas dinsdag 9:00 zou beginnen.

Trekpleister (van dezelfde eigenaar als Kruidvat!) heeft dus blijkbaar maar een heel klein aantal Tablets besteld in China.

En waarom.....

Omdat het Kruidvat (!!) een probleempje had. 3 weken geleden had Kruidvat een zelfde tablet in de aanbieding (7inch tablet voor 80 euro, 10inch voor 135 euro) van het merk Cherry. Ook daar kon het tablet online besteld worden. Ook bij het Kruidvat waren de 10inches in no-time uitverkocht.

Online kon je meteen een keyboard-kaft meebestellen, maar daar zat een levertijd op van 5 dagen. En daar ontstond het probleem. De (betaalde) bestellingen voor deze combinatie aankoop zijn opzij gelegd, in afwachting van de levering van keyboardkaften. In die tussentijd hebben ze de fout gemaakt om alle tablets uit het magazijn te verkopen, met als gevolg dat er geen tablets meer waren toen de keyboardkaften geleverd werden.

Kruidvat moest dus voor deze mensen nieuwe tablets inkopen, en heeft een klein aantal besteld dusdanig dat de inkoopprijs nog aantrekkelijk is. Vermoed wordt dat het er zo'n 750 geweest zijn. Een aantal daarvan gaat naar de mensen die bij Kruidvat online besteld hadden in combinatie met het keyboard-kaft. De rest.... gaat naar Trekpleister. En om de bestelling onder controle te houden; via intekenlijsten. (Voordeel mensen lopen twee keer de winkel in, intekenen en de volgende keer ophalen. Dus kans op extra impuls-aankopen)

Balen voor de mensen die bij Kruidvat besteld hebben, zij hebben namelijk 135 euro betaald voor het tablet dat nu bij Trekpleister voor 99 euro wordt verkocht, en moeten nog langer wachten ook (Zij wachten al 3-4 weken voor hij verzonden wordt). Maar het is wel een gelijkwaardig tablet.

Mbt het Tablet; dit is best een redelijk tablet. Hij is van het merk Cherry, wat eigenlijk een Eken-T10 is, met andere merkjes, stickertjes e.d. erop. In winkels vergelijkbaar met tablets van 170-200 euro.

Android 4 draait er prima op, Android App Store staat erop. En met wat aanpassingen die op Internet te vinden zijn loopt ie echt lekker soepel.

De kijkhoek is iets minder, en het touchscreen reageert niet zo zuiver als een tablet van 400-500 euro. Maar ja wat wil je voor een prijs die 20% van een GalaxyTab of iPad is?

Ik gebruik hem voor, e-mail lezen, wat internetten, spelletje DrawSomething, Buienradar, YouTube, Internet Bankieren, kranten lezen etc.... en alles loopt lekker soepel.

Nadeel van een Apple product gebruiken. Je verliest elke realiteitszin en kan nooit meer objectief zijn.Haha, wat herkenbaar! Niet voor mij hoor, maar vrienden van mij willen alleen nog maar apple, en dat snáp ik wel, maar tis ook wat overdreven soms vind ik.....
quote:Tijntje schreef op 24 april 2012 @ 12:03:

[...]

Wat een bullshit niks mis met een android tablet. Er zit alleen kwaliteitsverschil in omdat iedereen er 1 mag maken. De high-end tablets zoals de transformer prime doen absoluut niet onder voor een iPad.De consumentenbond heeft de ipad als beste koop en beste product uitgeroepen. Dus wat dat betreft is de ipad wel de beste. Dat jij iets anders fijner vind maakt het niet meteen het beste product
Hier trouwens een gewone android, voor (ik meen) 150 euro bij de bart smit. Doet het prima, al maandenlang. En volgens mij is ie nu ook nog goedkoper.
Quote van Tijntje:

"Nadeel van een Apple product gebruiken. Je verliest elke realiteitszin en kan nooit meer objectief zijn."

Dat is ook wel wat overdreven! Ik ben wel echt Apple liefhebber, maar ik zie zeker nadelen in Apple producten en voor (en na-) delen in Android en zelfs andere producten! Objectief genoeg...

TO: ik ben het met anderen eens: voor €100,- had je geen goede tablet gehad. Ik heb overigens een Asus tablet, prima ding!!
Little pickle, dank voor het inkijkje!
You are not crazy, you are... colorful. Colorful in a way that might respond to medication.
Ooh dat zat dus zo! :D Naja, ben eigenlijk wel benieuwd wat de reclame codecommissie te zeggen heeft...
quote:Ivetje schreef op 25 april 2012 @ 09:14:

[...]

De consumentenbond heeft de ipad als beste koop en beste product uitgeroepen. Dus wat dat betreft is de ipad wel de beste. Dat jij iets anders fijner vind maakt het niet meteen het beste product Daarom ben jij ook een goede klant voor Apple. Gelooft alles wat ze in een blaadje schrijven of in een mooie advertentie gieten

Nadeel van een Apple product gebruiken. Je verliest elke realiteitszin en kan nooit meer objectief zijn.
@ Little Pickle, wat een inside info. Werk je voor dit concern of heb je er een andere link mee?
Inmiddels mijn galaxy binnen en wat is ie fijn! ik vind hem echt fijner dan de ipad van mijn ouders.

Nadeel van een Apple product gebruiken. Je verliest elke realiteitszin en kan nooit meer objectief zijn.Gefrustreerd. Zeker nooit met Apple gewerkt?
Een tablet voor 100 euro. Zou zomaar kunnen zijn dat daar kinderhandjes aan te pas zijn gekomen.
Waar zit de any-key?
"houston77007, 1 uur geleden

Een tablet voor 100 euro. Zou zomaar kunnen zijn dat daar kinderhandjes aan te pas zijn gekomen."

Yep waarschijnlijk net zo slecht behandeld en uitgebuit als het personeel van apple!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:johnasd schreef op 05 mei 2012 @ 09:14:

[...]

Gefrustreerd. Zeker nooit met Apple gewerkt?

Ben IT'er dus heb met heel veel systemen gewerkt. Ook Apple

quote:mali30 schreef op 05 mei 2012 @ 16:56:

"houston77007, 1 uur geleden

Een tablet voor 100 euro. Zou zomaar kunnen zijn dat daar kinderhandjes aan te pas zijn gekomen."

Yep waarschijnlijk net zo slecht behandeld en uitgebuit als het personeel van Apple!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven