App Draw Something

04-03-2012 12:15 995 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi,

heb begrepen dat Draw Something het nieuwe Wordfeud is. Je tekent iets en je tegenstander moet raden wat je getekend hebt.

Spelen jullie dit ook en weet iemand of er ook een Nederlandse versie is? Vind het best een grappig spel maar zou het leuker vinden als je gewoon Nederlandse woorden zou krijgen.
quote:Lunax schreef op 09 april 2012 @ 00:49:

[...]

Lees het nu pas maar volgens mij had ik hem goed Ja
Luni..sorry, ik vergat te tekenen en weet nu ook het woord niet meer. Pas maar gewoon
Heb ik gedaan, geen punt toch, we beginnen gewoon opnieuw
Ik heb alweer bijna genoeg punten voor een derde colourpack.

Welke zouden jullie aanraden? Ik heb nu ice cream en mardi grass. Ik neig heel sterk naar spring.

Oh, en ik zoek nog steeds nieuwe tegenstanders. Mijn nick is SorchaViva
@ Sorcha, ik heb spring als eerste pakket genomen. Ik ga je toevoegen. Ik ben mieke_..
Hij loopt vaak vast bij mij de laatste tijd, hebben daar meer mensen last van? (heb een sonny tablet)
Leuke app wel vaak dezelfde woorden.!
Klopt, soms heb je zoiets van' nee, niet weer Titanic' als er ook maar een golfje getekend wordt.
of je ziet het al aan de letters wat het word.
Ook ja..maar ik blijf het spelen, naast wf, wat populair blijft.
Mijn app had me er vanochtend helemaal uitgegooid. Hele account weg. Kon alleen een nieuw account aanmaken. Goed moment om de hele app weg te gooien. Inderdaad de herhaling werd te groot.

Dus voor de mensen hier waar ik nog mee speelde: Sorry maar ik ben er weg van
Lunax dat had ik dus ook toen ik overstapte naar de betaalde versie. Heb nieuw wachtwoord aangevraagd maar lukt niet met mn e-mailadres. Ik heb nu wel meer woorden maarr geen trgenspelers meer...
Het Viva forum is papaja.
Ik heb gister per ongeluk een aantal mensen verwijderd. Bij bijna iedereen stond "nudge". Toen ben ik enthousiast gaan verwijderen. Maar waarschijnlijk ook mensen die nog niet zo lang op "nudge" stonden. Sorry! Laat maar weten of jullie me weer toe willen voegen..
Heb ook een week heftig getekend.. Ben het wordfeuden en teken helemaal zat!! Hier zijn we met zn allen aan de RUMBLE! En aan tap the frog!!!
Iemand nog een nieuwe tegenstander nodig? Ik ben mirhij104.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Er is nu ook en Nederlandse versie!
Ik krijg dinsdag of woensdag mijn smartphone en hoeveel kost die app van Draw something?

Off-topic, wat kost die van wordfeud?
Van allebei is een gratis versie beschikbaar (voor Android, ik heb geen idee hoe het voor Apple is).
quote:untxia schreef op 24 juni 2012 @ 01:45:

Van allebei is een gratis versie beschikbaar (voor Android, ik heb geen idee hoe het voor Apple is).Dank je voor de snelle reactie. Ik heb geen Apple, wel Android dus dat gaat wel lukken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven