App Draw Something

04-03-2012 12:15 995 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi,

heb begrepen dat Draw Something het nieuwe Wordfeud is. Je tekent iets en je tegenstander moet raden wat je getekend hebt.

Spelen jullie dit ook en weet iemand of er ook een Nederlandse versie is? Vind het best een grappig spel maar zou het leuker vinden als je gewoon Nederlandse woorden zou krijgen.
Jah!!!! Daar ben je weer.....even aandacht aan zoon besteden en dan ben ik er weer!
Ik ben helemaal verslaafd haha.

Jammer Engels, maar goed train ik dat ook weer.
Verslavend spelletje... Geweldig!
Ik speel het sinds kort ook maar heb soms dat woorden te lang zijn en ik ze dus niet kan raden. Omdat ik het niet op kan schuiven op mn telefoon?! Zo had ik iemand die facebook aan het tekenen was maar kon alleen "facebo" invullen want de andere 2 vakjes zag ik niet en kon er ook niet naartoe slepen.

Hoe los ik dat op?
@. 'maffe mayonaise'. Ik hoop dat je snapt dat ik jou bedoel en dat je dit leest...

Ik heb net een tekening gemaakt, een unibrow, maar het moest sheep zijn. Ik heb te snel gedrukt.

Dus als je er geen zak meer van snapt: SHEEP

Ik ben draw+geboortejaar.

Sorry!
quote:closednote schreef op 18 maart 2012 @ 20:54:

Ik speel het sinds kort ook maar heb soms dat woorden te lang zijn en ik ze dus niet kan raden. Omdat ik het niet op kan schuiven op mn telefoon?! Zo had ik iemand die facebook aan het tekenen was maar kon alleen "facebo" invullen want de andere 2 vakjes zag ik niet en kon er ook niet naartoe slepen.

Hoe los ik dat op?iPad kopen
Patricia g hier toevallig ook?! Ik zie het niet!!! Grrrrr, en bij de 89ste beurt.
Gevonden ondertussen!
Is er nog iemand die in is voor 'n spelletje?
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Ik! Wendy-Amsterdam
Even snel vraagje (misschien al 100 keer beantwoord) maar zit er ook een chatfunctie op??
Neee die zit er niet op

Vandaag in het jeugdjournaal ging het ook over draw somwthing

Basisschoolkinderen spelen het ook dus denk dat het voor die kinderen veiliger is zonder chatfunctie.

Mijn dochter zal al heel enthousiast te wippen op haar stoel: kiijjk mam, dat spel dat jij altijd speelt is op de tv!
Het Viva forum is papaja.
Wel jammer, ik vind hem bij wordfeud ook zo gezellig

(dat die basisschoolleerlingen die een smartfoon hebben)
Ik vind het ook jammer!

Ik vond het ook verbazend. Mijn dochter raadt ook wel eens mee en heeft achterin de auto wel eens stiekem zitten spelen (leverde een resign op ) ze kan nl nog niet lezen dus doet maar wat
Hahahaha, mijn kinderen willen het ook graag, maar hun Engels is nu niet je van het.
Die van mij mogen soms, maar als ze gaan tekenen moet ik het eerst zien voor het verstuurd wordt. Het woord moet natuurlijk wèl geraden worden hè?
Ik speel het met mijn nichtje van 12, is goed voor haar Engels.
Ik heb je opgezocht, smulrol!
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Zag het
Kaat, blijkbaar.kan het niet standaard met die htc

http://www.knowyourcell.com/htc/htc-de sire-z/desire-z-guides/598496/how_to_take_screenshots_on_the_htc_desire_z.html
Wie o wie???

TEKENITIS

Teken op een Iphone zonder pennetje dus t ziet er af en toe niet uit maar ik doe m'n best.......
Ik kan niet meer spelen!! Sinds gisteren schijn ik een betaalprobleem te hebben maar creditcard heeft meer dan voldoende krediet en alle gegevens kloppen

Heb het er nu afgegooid en ga maar syncen aankomend weekend..misschien helpt dat!
ik (W_Amsterdam) denk dat ik 'b****' ken van dit forum, maar ik heb deze user er uit moeten gooien omdat hij steeds bleef hangen bij het laden van de tekening.

-> inmiddels hebben we mekaar weer gevonden
@ rara Ik weet niet meer wat ik heb getekend .......dus waar lijkt het op???
@ rara O, ik lees dat je het toch gevonden hebt, kun je hem nu ook vinden? We staan een beetje stil

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven