Mensen op straat walgelijk vinden.

25-04-2012 19:26 74 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie dat ook weleens, dat je l heel slecht tegen een persoon kan, door zijn/haar eetgedrag, uitstraling, hoe ze praten. En daar dan echt de kriebels van krijgt en misselijk van word, zomaar iemand op straat of in de trein, ben benieuwd.
Kneus
Internagelaktisch
Nee.
Neu. Ik sta niet zo veroordelend in het leven. Zou jij ook eens moeten proberen, daar wordt je veel gelukkiger van.
Ik gruwel wel eens van andere mensen, ja. Maar zij vast ook van mij. Ik lig er niet wakker van, jij wel?
Ben ik zo raar haha maak soms gekke dingen mee. Ik zat op perron te wachten op de trein. Naast me een jongen die meteen mijn aandacht pakte zo irritant was hij. Heel raar gekleed en gewoon die uitstraling. Graatmager en een hoofd met neushaar en oorhaar. Trein komt eraan en zucht hij gaan tegenover me zitten. En begint een heel hongerig naar mij te kijken, het leek alsof hij geen geld voor eten had vond der echt walgelijk en dan echt geen gene. Gewoon vies kwijlend met open mond om zich heen krijgen, zat hij te watertanden. Vond der zo eng. Kreeg echt letterlijk rillingen en werd misselijk van hem. ALsof mijn hele lichaam reageerde op hem achteraf vond ik het ook heel lullig van me ken hem immers niet en misschien is hij gewoon een aardig persoon. Hebben jullie dit ook wel eens?
Ik vind mensen die geen fatsoenlijke zinnen kunnen typen walgelijk. Ieder z'n meug.
Jaaaaaaa, komt me bekend voor. Neem bijvoorbeeld vandaag.

Ik zat op perron te wachten op de trein. Naast me een jongen die meteen mijn aandacht pakte zo irritant was ie. Heel raar gekleed en gewoon die uitstraling. Hij at patat. Trein komt eraan en zucht hij gaan tegenover me zitten. En begint een pak tuc tuc weg te werken vond der echt walgelijk en dan echt geen gene. Gewoon vies smakkend met open mond om zich heen krijgen. Vond hem zo eng. Kreeg echt letterlijk rillingen en werd misselijk van hem. ALsof mijn hele lichaam reageerde op hem achteraf vond ik het ook heel lullig van me ken hem immers niet en misschien is ie gewoon een aardig persoon.
Ja zeker wel hoor, vooral die dames die in een legging lopen met een t shirt erboven dat hun te dikke reet net niet bedekt blegh...

En als ze tegenover mij in de trein zat had ik een ander plekje opgezocht....vind dat ik alles mag denken met denken kwets en beledig je niemand.
Aansteller!
Schilderspalet: zelfde gedachten op dezelfde tijd :-)
Waarom ben je niet ergens anders gaan zitten?

En ja, ik heb dat ook weleens heeft mijn inziens niks met veroordelen te maken, want ieder moet lekker zelf weten hoe iemand wil leven, maar ik kan sommige mensen wel smerig vinden. Als ze heel erg stinken bv.
Ja en?
quote:priempje schreef op 25 april 2012 @ 19:30:

Ja zeker wel hoor, vooral die dames die in een legging lopen met een t shirt erboven dat hun te dikke reet net niet bedekt blegh...

En als ze tegenover mij in de trein zat had ik een ander plekje opgezocht....vind dat ik alles mag denken met denken kwets en beledig je niemand.

En toen dacht je ipv het denken schrijf ik het op het vivaforum.

Fijn dat het voor vele herkenbaar is.
Ik heb het heel soms als ik ongesteld moet worden

Wat iemand eet maakt me niet uit, laten ze zich maar volproppen, kan ik niets aan doen. Maar dan graag op zo'n manier dat mijn eetlust niet spontaan verdwijnt. Met mond open kauwen vind ik zeer onsmakelijk en ik woord echt een beetje misselijk als ik iemand de vingers zie aflikken - vooral als er saus aan zit
Ja.
Lees nog maar een keer Dave. Je hebt het niet helemaal begrepen.

Priempje, mooie instelling heb jij
Er zijn trouwens ook een heleboel walgelijke mensen die zich níet op straat bevinden...
Jep, heb d'r onderhand elke ochtend last van. Kan er niks aan doen maar ik vind het bijvoorbeeld ook heel irritant om 2 stoelen die naast elkaar staan te moeten delen met een vrouw die 1,5 stoel breed is en vervolgens ook nog allemaal snoep gaat zitten vreten. Brr.
Trollenspray iemand?
quote:nellaaa schreef op 25 april 2012 @ 19:34:

Lees nog maar een keer Dave. Je hebt het niet helemaal begrepen.

Priempje, mooie instelling heb jij Ik lees toch veel meer mensen die het herkennen dan niet.
quote:galadriel schreef op 25 april 2012 @ 19:32:

[...]

En toen dacht je ipv het denken schrijf ik het op het vivaforum.

Euh ja ik spreek hier niemand er op aan ofzo, en als iemand zich aangesproken voelt wordt het eens tijd voor wat kleding advies.

Ik snap het ook niet dat de mensen in je omgeving je er zo bij laten lopen, tegen mijn vriendinnen zou ik echt meteen zeggen dat kan echt niet je t shirt moet gewoon toch wat langer zijn.

quote:priempje schreef op 25 april 2012 @ 19:37:

[...]

Euh ja ik spreek hier niemand er op aan ofzo, en als iemand zich aangesproken voelt wordt het eens tijd voor wat kleding advies.

Ik snap het ook niet dat de mensen in je omgeving je er zo bij laten lopen, tegen mijn vriendinnen zou ik echt meteen zeggen dat kan echt niet je t shirt moet gewoon toch wat langer zijn.

Wat belette je precies om ergens anders te gaan zitten?
Ik vind smakken met open mond ook wel goor eigenlijk. Los van de persoon die dat doet.
Bazinga!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven