Mensen op straat walgelijk vinden.

25-04-2012 19:26 74 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie dat ook weleens, dat je l heel slecht tegen een persoon kan, door zijn/haar eetgedrag, uitstraling, hoe ze praten. En daar dan echt de kriebels van krijgt en misselijk van word, zomaar iemand op straat of in de trein, ben benieuwd.
quote:registreerjenu schreef op 25 april 2012 @ 19:30:

Schilderspalet: zelfde gedachten op dezelfde tijd :-)
quote:aqua7 schreef op 25 april 2012 @ 19:35:

Jep, heb d'r onderhand elke ochtend last van. Kan er niks aan doen maar ik vind het bijvoorbeeld ook heel irritant om 2 stoelen die naast elkaar staan te moeten delen met een vrouw die 1,5 stoel breed is en vervolgens ook nog allemaal snoep gaat zitten vreten. Brr.Ja ik ze altijd mijn tas naast mij neer op mijn stoel, dan is die vol wat heb echt niet de behoefte vermorzeld te worden...
Ik kan heel slecht tegen mensen die in het openbaar staan/zitten te eten, maar dat ik van ze walg is nou weer een te groot woord.

En met openbaar bedoel ik natuurlijk niet op een terrasje oid, maar midden op straat of naast een kraam of inderdaad in de trein/bus.
Dave zit nu in noorwegen te balen achter zijn computer dat er niet meer verontwaardigde reacties zijn.
Soms als ik moe of chagerijnig ben erger ik me weleens aan mensen. Maar walgelijk vind ik ze niet.
quote:aqua7 schreef op 25 april 2012 @ 19:35:

Jep, heb d'r onderhand elke ochtend last van. Kan er niks aan doen maar ik vind het bijvoorbeeld ook heel irritant om 2 stoelen die naast elkaar staan te moeten delen met een vrouw die 1,5 stoel breed is en vervolgens ook nog allemaal snoep gaat zitten vreten. Brr.

Dan zoek je toch een andere stoel? Ik begrijp je probleem niet.

Als ik zie dat ik naast iemand moet zitten die 1,5 stoel inneemt, dan neem ik de consequenties voor lief. Doe niet zo moeilijk zou ik zeggen.
Ik krijg letterlijk rillingen van je taalgebruik....
Ergens anders zitten was geen optie trein was overvol.

Ik heb normaal geen problemen met mensen die eten in de trein het was gewoon de manier waarop heel moeilijk uit te leggen maar een gevoel waarbij je lichamelijk reageert op een persoon dat je er echt niet tegen kan.
Ik ben al jaren fan van de 'vieze man'.
Not a day goes by I don t think about you.
Weet je wat ik nog viezer vind: mensen die heel vies kijken naar mensen die in hun ogen niet voldoen aan de standaardlook.
Gezien je proostreactie in het Modtopic op een superwalgelijke posting van iemand anders denk ik niet iemand je op dit forum nog serieus gaat nemen. Dat hoop ik iig van harte.
Geef mij die problemen!
quote:Schilderspalet schreef op 25 april 2012 @ 19:41:

[...]

Dan zoek je toch een andere stoel? Ik begrijp je probleem niet.

Als ik zie dat ik naast iemand moet zitten die 1,5 stoel inneemt, dan neem ik de consequenties voor lief. Doe niet zo moeilijk zou ik zeggen.Waar zie je me moeilijk doen dan? Ik maak me niet druk hoor. Vind t wel smerig, dat dan weer wel.
is het weer bash-de-dikke-medemenstijd?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:davethebest schreef op 25 april 2012 @ 19:42:

Ergens anders zitten was geen optie trein was overvol.

Ik heb normaal geen problemen met mensen die eten in de trein het was gewoon de manier waarop heel moeilijk uit te leggen maar een gevoel waarbij je lichamelijk reageert op een persoon dat je er echt niet tegen kan.Ach ja je bent een man: daar reageert het lichaam wel snel op vrouwelijke signalen
quote:thee schreef op 25 april 2012 @ 19:45:

Gezien je proostreactie in het Modtopic op een superwalgelijke posting van iemand anders denk ik niet iemand je op dit forum nog serieus gaat nemen. Dat hoop ik iig van harte.Dat was in de zin van neem er nog een omdat hij een idiote reactie plaatste zeker niet omdat ik het er mee eens ben.
quote:thee schreef op 25 april 2012 @ 19:45:

Gezien je proostreactie in het Modtopic op een superwalgelijke posting van iemand anders denk ik niet iemand je op dit forum nog serieus gaat nemen. Dat hoop ik iig van harte.Ook lid van het genootschap gok ik, als junior
quote:aqua7 schreef op 25 april 2012 @ 19:45:

[...]

Waar zie je me moeilijk doen dan? Ik maak me niet druk hoor. Vind t wel smerig, dat dan weer wel.'snoep gaat zitten vreten' vind ik nu niet echt een hele fijne en normale reactie. Daar doe je dus moeilijk.
quote:Schilderspalet schreef op 25 april 2012 @ 19:47:

[...]

Ach ja je bent een man: daar reageert het lichaam wel snel op vrouwelijke signalen Zeker niet op die manier.
quote:davethebest schreef op 25 april 2012 @ 19:47:

[...]

Dat was in de zin van neem er nog een omdat hij een idiote reactie plaatste zeker niet omdat ik het er mee eens ben.Oke, dan neem ik mijn woorden terug. Het kwam, zonder tekst, meer over als onbegrijpelijke bijval. Denk dat die 'steun' je geen goed zal doen op je evt. forumverblijf.
quote:davethebest schreef op 25 april 2012 @ 19:49:

[...]

Zeker niet op die manier.Neeeee, je maakt het nu niet meer goed hoor
quote:Schilderspalet schreef op 25 april 2012 @ 19:48:

[...]

'snoep gaat zitten vreten' vind ik nu niet echt een hele fijne en normale reactie. Daar doe je dus moeilijk.Volgens mij begrijp me me verkeerd. Je kunt snoep eten, maar je kunt het ook vreten. Als achter elkaar een hele hand snoepjes in je mond doet welke je normaal stuk voor stuk zou eten ben je in mijn ogen aan het vreten. Dat is geen moeilijk doen, dat is mijn definitie van het begrip vreten.
Maak je druk om echte misstanden! Gebruik je je energie nuttig en al helemaal als je iets bijdraagt om wat aan die misstanden te doen... Of ga collecteren voor een goed doel..doe wat i.p.v. jezelf te ergeren!
Hee da's flauw!!!! ff vlug die OP aanpassen terwijl ik die nog niet eens gelezen heb.....
Herkenbaar hoor.........ik zat vandaag in een trein.

Vreselijk wat mensen kunnen stinken, en geluiden maken.

Zo smerig ook openbaar vervoer.....helaas had ik vandaag geen andere keus.

En plek zat en dan komen ze inderdaad naast je zitten!!!!

Rot op!..............en kreunen en steunen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven