Mensen op straat walgelijk vinden.

25-04-2012 19:26 74 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie dat ook weleens, dat je l heel slecht tegen een persoon kan, door zijn/haar eetgedrag, uitstraling, hoe ze praten. En daar dan echt de kriebels van krijgt en misselijk van word, zomaar iemand op straat of in de trein, ben benieuwd.
En nee, wat jij hebt dat heb ik niet dus ja dat is raar.
Ik vind smakken sowieso niet erg prettig. Of diegene nu dun, dik, smal, lang, donker, licht of pimpelpaars is.

Eten doe je met je mond dicht.
quote:priempje schreef op 25 april 2012 @ 19:39:

[...]

Ja ik ze altijd mijn tas naast mij neer op mijn stoel, dan is die vol wat heb echt niet de behoefte vermorzeld te worden...Dát vind ik pas irritant. Als het niet druk is oké, maar als de trein overvol is en mensen weigeren dan nog hun tas op de grond of in het bagagerek te leggen vind ik echt asociaal.
Is Dave een alter-ego van M81 of een lid vd M81 club? Hij ziet ook medestanders waar ze niet zijn, komt erg bekend voor.

Kan hij het alleen niet meer af?
Optimist tot in de kist!
quote:Schilderspalet schreef op 25 april 2012 @ 19:51:

[...]

Neeeee, je maakt het nu niet meer goed hoor
quote:Olifantjeinhetbos schreef op 25 april 2012 @ 19:54:

Is Dave een alter-ego van M81 of een lid vd M81 club? Hij ziet ook medestanders waar ze niet zijn, komt erg bekend voor.

Kan hij het alleen niet meer af?Wie, wat?
Zwaktebod om je OP aan te passen, jammer dat ie niet gequote is. Denk dat ik maar bij mijn 1e indruk blijf die ik van je heb.
quote:thee schreef op 25 april 2012 @ 19:56:

Zwaktebod om je OP aan te passen, jammer dat ie niet gequote is. Denk dat ik maar bij mijn 1e indruk blijf die ik van je heb.
quote:thee schreef op 25 april 2012 @ 19:56:

Zwaktebod om je OP aan te passen, jammer dat ie niet gequote is. Denk dat ik maar bij mijn 1e indruk blijf die ik van je heb.als je de posts van Registreerjenu en Geheimtaal omdraait, heb je de OP
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Broertje van Martin81?
Nee, heb ik niet (en ja ik heb het nog gelezen voor je de boel aanpaste)

Wat ik wel walgelijk vind is jouw manier van schrijven en denken.
Ik reis 3 keer in de week met bus en trein en baal ook als iemand naast me gaat zitten vooral als die stinkt naar rook,knoflook,zweetlucht ,daar walg ik van en ga dan bijna over me nek.Zet ook heel aso mijn tas op de stoel naast me,en als ze me vragen of ze er mogen zitten dan haal ik hem wel weg hoor.
Ik walg van mensen die zichzelf de beste vinden.....Davethebest?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
En plek zat en dan komen ze inderdaad naast je zitten!!!!

Rot op!..............en kreunen en steunen.

Dat kreunen en steunen is inderdaad vreselijk ja. Daar kan ik heel slecht tegen.
Dat is de pest van OV. hè? Ti's OPENBAAR vervoer. Als je alleen wilt zitten zou ik je adviseren een auto te nemen.
quote:Fame schreef op 25 april 2012 @ 20:41:

Ik walg van mensen die zichzelf de beste vinden.....Davethebest?Fame?
Bedoel je zoiets?
quote:missy_acy schreef op 25 april 2012 @ 21:13:

Dat is de pest van OV. hè? Ti's OPENBAAR vervoer. Als je alleen wilt zitten zou ik je adviseren een auto te nemen.Ik heb een auto soms is het OV gewoon makkelijker ivm parkeren of dergelijke zaken.
toen ik 16 was had ik hier soms last van....ben inmiddels wat milder geworden...

Maar mensen die echt overlast veroorzaken in het openbaar en denken dat ze alleen op de wereld zijn...ja daar kan ik nog steeds van walgen.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Ja, niet goed misschien maar kan mij soms mateloos irriteren aan iemand die naast mij in de trein een appel eet, of iemand (met name mannen) die met hun benen gespreid in de stoel zitten waardoor jij bijna tegen het raam geplakt zit.

vanmiddag zat ik naast iemand die continue ongegeneerd zat te geeuwen met bijbehorend geluid, niet 1x maar x aantal keer achter elkaar en ipv even hand voor zijn mond te houden voluit met mond open waardoor zijn vieze adem mijn kant opkwam, dus ja irriteer mij weleens aan medereizigers.
Walgelijk vind ik andere mensen niet. Maar wat ik niet echt smakelijk vind, is als ik 's morgens om half 9 boodschappen doe er iemand achter mij in de rij staat met de nodige blikjes bier en aan zijn hele lichaam te ruiken heeft ie ook al heel wat blikjes op. Ik vind dat echt niet lekker ruiken zo vroeg op de ochtend (nooit trouwens maar dan ben ik er wel wat gevoeliger voor)
Ik heb ook een hekel aan mensen die smakken. Maar je tas naast je zetten in een volle trein vind ik ook echt aso. Tuurlijk zit je liever alleen. Newsflash: iedereen heeft liever een eigen plek. Inclusief die persoon die naast je komt zitten. Maar als de trein vol is kan dat niet en dan is het normaal en sociaal dat je je tas pakt en aan de kant zet, ipv quasi in een boek opgaan en doen alsof je al die mensen op zoek naar een zitplaats niet ziet.

Tegenwoordig bedank ik dus ook echt niet meer als iemand op mijn verzoek de tas dan eindelijk aan de kant zet.
Mama lein, dat vind ik altijd sneu. Die afhankelijkheid.
Ik had t vandaag in de sportschool, twee mensen zaten heel fanatiek continu He He He te roepen op elke beat tijdens een xco groepsles. Ik ergerde me kapot en kreeg echt een afkeer van die lui. Agressief gedoe. Ik probeerde me ervan af te sluiten en probeerde me op mezelf te concentreren maar t lukte niet
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven