Mensen op straat walgelijk vinden.
woensdag 25 april 2012 om 19:26
woensdag 25 april 2012 om 19:54
quote:priempje schreef op 25 april 2012 @ 19:39:
[...]
Ja ik ze altijd mijn tas naast mij neer op mijn stoel, dan is die vol wat heb echt niet de behoefte vermorzeld te worden...Dát vind ik pas irritant. Als het niet druk is oké, maar als de trein overvol is en mensen weigeren dan nog hun tas op de grond of in het bagagerek te leggen vind ik echt asociaal.
[...]
Ja ik ze altijd mijn tas naast mij neer op mijn stoel, dan is die vol wat heb echt niet de behoefte vermorzeld te worden...Dát vind ik pas irritant. Als het niet druk is oké, maar als de trein overvol is en mensen weigeren dan nog hun tas op de grond of in het bagagerek te leggen vind ik echt asociaal.
woensdag 25 april 2012 om 19:59
quote:thee schreef op 25 april 2012 @ 19:56:
Zwaktebod om je OP aan te passen, jammer dat ie niet gequote is. Denk dat ik maar bij mijn 1e indruk blijf die ik van je heb.als je de posts van Registreerjenu en Geheimtaal omdraait, heb je de OP
Zwaktebod om je OP aan te passen, jammer dat ie niet gequote is. Denk dat ik maar bij mijn 1e indruk blijf die ik van je heb.als je de posts van Registreerjenu en Geheimtaal omdraait, heb je de OP
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
woensdag 25 april 2012 om 20:28
Ik reis 3 keer in de week met bus en trein en baal ook als iemand naast me gaat zitten vooral als die stinkt naar rook,knoflook,zweetlucht ,daar walg ik van en ga dan bijna over me nek.Zet ook heel aso mijn tas op de stoel naast me,en als ze me vragen of ze er mogen zitten dan haal ik hem wel weg hoor.
woensdag 25 april 2012 om 21:15
woensdag 25 april 2012 om 21:16
woensdag 25 april 2012 om 21:19
Ja, niet goed misschien maar kan mij soms mateloos irriteren aan iemand die naast mij in de trein een appel eet, of iemand (met name mannen) die met hun benen gespreid in de stoel zitten waardoor jij bijna tegen het raam geplakt zit.
vanmiddag zat ik naast iemand die continue ongegeneerd zat te geeuwen met bijbehorend geluid, niet 1x maar x aantal keer achter elkaar en ipv even hand voor zijn mond te houden voluit met mond open waardoor zijn vieze adem mijn kant opkwam, dus ja irriteer mij weleens aan medereizigers.
vanmiddag zat ik naast iemand die continue ongegeneerd zat te geeuwen met bijbehorend geluid, niet 1x maar x aantal keer achter elkaar en ipv even hand voor zijn mond te houden voluit met mond open waardoor zijn vieze adem mijn kant opkwam, dus ja irriteer mij weleens aan medereizigers.
woensdag 25 april 2012 om 21:25
Walgelijk vind ik andere mensen niet. Maar wat ik niet echt smakelijk vind, is als ik 's morgens om half 9 boodschappen doe er iemand achter mij in de rij staat met de nodige blikjes bier en aan zijn hele lichaam te ruiken heeft ie ook al heel wat blikjes op. Ik vind dat echt niet lekker ruiken zo vroeg op de ochtend (nooit trouwens maar dan ben ik er wel wat gevoeliger voor)
woensdag 25 april 2012 om 21:29
Ik heb ook een hekel aan mensen die smakken. Maar je tas naast je zetten in een volle trein vind ik ook echt aso. Tuurlijk zit je liever alleen. Newsflash: iedereen heeft liever een eigen plek. Inclusief die persoon die naast je komt zitten. Maar als de trein vol is kan dat niet en dan is het normaal en sociaal dat je je tas pakt en aan de kant zet, ipv quasi in een boek opgaan en doen alsof je al die mensen op zoek naar een zitplaats niet ziet.
Tegenwoordig bedank ik dus ook echt niet meer als iemand op mijn verzoek de tas dan eindelijk aan de kant zet.
Tegenwoordig bedank ik dus ook echt niet meer als iemand op mijn verzoek de tas dan eindelijk aan de kant zet.
woensdag 25 april 2012 om 21:51
Ik had t vandaag in de sportschool, twee mensen zaten heel fanatiek continu He He He te roepen op elke beat tijdens een xco groepsles. Ik ergerde me kapot en kreeg echt een afkeer van die lui. Agressief gedoe. Ik probeerde me ervan af te sluiten en probeerde me op mezelf te concentreren maar t lukte niet
.