***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
ik vind het vroege wakker worden ook STOM! het zit gewoon in ons systeem omdat we moeder zijn..maar er uit krijgen ho maar!

Ik was vanmorgen om 7:30 ook al weer klaar wakker...

Gaat puk met je vriend mee? of met jou in de trein?
Fijn dat het is opgelost Leen!

Ik word elke ochtend standaard gewekt door Kaj of Ole rond 06.30 uur. Maar als ik niet op hoef te staan, slaap ik gerust verder hoor! Geen probleem!

Ole heeft koorts. Hij voelt zich niet gelukkig momenteel, is hangerig, veel slapen en wil niks. Arm jochie!
Arme Ole. Beterschap kereltje!!

Puk is al bij mijn moeder, vriend heeft hem gisteren gebracht. Met kind in de trein vind ik trouwens wel een beetje een mijl op zeven hoor (hmmm...misschien ben ik ook wel wat verwend).
Goeie deal trouwens van die kolf!

Ik krijg al die tijdschriften via nmijn werk (Wij, jonge ouders, ouders van nu, Groter Groeien,JM)
Ik vind de trein heerlijk (als ik alleen ben), heerlijk een boek lezen, waar ik normaal nooit aan toe kom! Moet je ver?
neeee ik zou ook nooit met mijn kind met het openbaar vervoer gaan hoor! Dan nog liever lopen (wat ik dan ook altijd doe)

hmmm ole koorts? wat nu dan?? ojee...hopelijk komt het door een ontschuldig doorkomend tandje...

Zeker goede deal van de kolf! Zijn altijd van die stomme dingen om aan te schaffen, en zo is het iig nog een beetje leuk!

ow tommy is wakker! De boef hoor ik aan het touwtje trekken van zijn muziekschaap! haha
In de tram gaat wel en als het moet kan de trein ook wel, maar het lijkt me zo'n gesleep. Het is van deur tot deur bijna 2 uur. Gelukkig hebben ze een nieuw station gebouwd, op loopafstand van mijn moeders huis.

Dag lieve meisjes!
Huhu.... Om 7.30 wakker worden is een droomtijd.... Hier is het iedere dag van de week 6.00 u. Het went, maar heeft wel tot gevolg dat we er meestal al om 10.00 u. inliggen. Dropneus is dan ook erg moe de laatste tijd.

Ga even een soepie eten wat ik heb trek!

Iedereen een fijn paasweekend!
Framboos bestek en servies dateerde nog uit de vrijgezellige tijd van manlief. Met het restje wat nu nog over was, 3 dinerborden en 4 soepborden redden wij het niet. Ook heerlijk om weer eens wat nieuws te kopen.

leen wat goed dat je je poot stijf hebt gehouden en je nu toch een afspraak hebt.

Fachat, beterschap voor Ole.

Framboos al reacties gehad? Als je om 19.00 uur klaar wilt zijn met de voeding krijgen ze dan niet onwijs viel in een zeer korte tijd (warme hap, toetje en papfles)?

ons wekkertje van 06.30 ligt op de tussenverdieping. ook al gaat ze laat naar bed de wekker gaat stipt op tijd af.
maar 1reactie van een vriend.. Hopelijk is niemand boos!

Tommy krijgt om 12:30 zijn warme hap! Ik heb zeg maar het avond eten met de lunch omgedraaid...Dit omdat Tommy smiddags vaak beter eet na zijn slaapje, dan zo aan het einde van de dag....

zijn schema is:

8:30 flesmelk (200cc)+1boterham (met veel moeite)

10:00 fruithap

12:30 warme hap (toetje is hier drama)

15:00 fles melk (200cc) mandarijntje later in de middag...

17:00 PAP! gewoon met de lepel. (wel weer met wat moeite maar ala thats tommy ) en daarna soms nog een beetje fruit.

19:00 240cc pyama papje

als ik het zo op een rijtje zie valt het best mee met het op elkaar zitten van de maaltijden...Het zijn ook geen hele grote hoeveelheden dus dan kan dat prima.

Ik wou dat Tommy meer brood op kon,maar dit is mij tot op heden nog niet gelukt. 1geluk, hij wordt nooit wakker van de honger!

Hij heeft een goede pap bodem!!

Een nieuwe bestekset lijkt mij ook heerlijk...Wij hebben ook nog een set uit vriends "verleden" Tja...dan hadden we maar een trouwfeest moeten geven dan hadden we een bestekcassette kunnen vragen! lekker truttig!
Layla: Heb jij de site van de kleertjes van mama en ikke nog? Ik kan de link niet meer vinden
OOh sorry...... toch gevonden via google
Dropneus, ik heb mijn bestelling vandaag binnengekregen en het is echt weer leuk spul. Ik heb 2 x tuniekjes (1 x wit/zwart, 1 x wit/rood), 1 spijkerbroekje, 3 shirtjes, 1 bloemetjesbroek met een retroshirt en een gestreepte romper voor het najaar met lange mouwen.
dropneus en layla jullie 2 kunnen lekker beppen over jullie meisjes hè??fijn! tis ook wat met al die jongens hier!
Ik heb net zitten kijken. Er staan echt weer leuke dingen bij! Ga even wachten tot na de verjaardag van Fleur aangezien ik niet weet of er nog mensen met kleertjes komen.

Framboos.... Binnenkort mag je ook helemaal los
Jaaa Framboos, binnenkort kun jij ook lekker los! (ze hebben overigens ook heeeel schattige newborn kleertjes voor het framboosmeisje!)
Spannend, nog 2 daagjes tot haar verjaardag! Wat geven jullie haar voor haar verjaardag? ik vind het echt moeilijk. Ik wilde eerst zo'n wheelybug kopen maar ik heb al een loopfietsachtig ding van Winnie de poeh nog nieuw in de doos staan, was een welkomstgeschenk bij ECI, dus dan pak ik die ook maar in.

Ik denk dat we maar een fietsstoeltje kopen of misschien kopen mijn ouders er 1(mijn moeder liet zoiets vallen laatst).

Ik vind het echt wel moeilijk hoor.
welke site was dat dan layla??

op de lief site www.liefwinkel.nl hebben ze nu ook opruiming...Daar kocht ik gister super grappige knalroze ijskonijn shirtjes (ook incl.romper handig!) nu voor 3,95!!

om even in de koopjes sfeer te blijven
Wij hebben deze gekocht

schilpad bovenaan deze pagina

Het is een loopfiets...

En namens mijn ouders hebben we deze besteld: muis

Maar de muis hebben we ergens anders 'goedkoper'besteld. Helaas is deze nog niet binnen.

Ben helemaal in mijn nopjes met deze cadeautjes. Maar wij hebben er ook lang over gedacht en naar gezocht.
OOh ja en vandaag de taart bij de Hema gehaald. Ik zal het gebruikte plaatje even op de msn zetten.
Leuke kado's Dropneus! Een loopwagentje heeft ze al voor Sinterklaas gekregen (was toen bij de Hema in de folder). Misschien dat ik toch zo'n wheely bug koop, ik vind ze echt geweldig. Dan kan ze daar binnen mee spelen en dat plastic ding van Winnie de Poeh kan ze dan buiten mee spelen (ik bedenk maar wat hoor)

Zo'n taart bij de Hema wil ik ook bestellen, moet alleen nog een leuek foto uitzoeken, misschien gebruik ik de foto van mijn Avatar wel.(met dat hoedje)

Framboos, je moet eens op www.ikenmijnkind.nl kijken en dan bij de Name it collectie met korting tot 65%. Ik heb er echt leuke dingen gevonden voor Zahra, ik had 10 stuks voor iets van 60 euro. Bij orders boven 50 euro rekenen ze geen verzendkosten.

Die aanbiedingen bij liefwinkel heb ik ook zitten bekijken en ik vond er best leuke dingen bij zitten, alleen vond ik die print met ijskonijn niet echt bij Zahra passen. Ik ben heel benieuwd naar de spullen die mijn collega heeft gekocht, die zie ik dinsdag pas, of ik ga misschien morgen ff bij haar langs, moet toch naar mijn ouders voor Paasbrunch en dat is bij haar in de buurt.
waarom werken die links hier niet meer??Wilde de schildpad van dropneus zien, maar lukt niet! Ik kon laatst ook al geen plaatje plaatsen van mijn loopkoe!

Layla, de foto van je avatar is wel super lief, maar toch ook heel lang geleden gemaakt??Misschien is een recentere foto leuker?

Een foto taart vind ik een leuk plan!! Maar die jip en janneke"vakjes" taart "vind ik ook zooooow leuk!

Tommy loopt ook in ijskonijn shirts hopelijk nemen de mensen de tekst niet al te serieus!
oja layla ik zou ook eerder naar die vriendin gaan als ik jou was!

wachten tot dinsdag pfffffff das toch veeels te ver weg???
layla die site is echt leuk! ben meteen verliefd op het

Paris jurkje Lipstick rood geblokt! super schattig!!
Wahahaha Tommy een ijskonijn!? Ik vond die shirts met ondeugend veel meer bij hem passen. Heb je die voor hem besteld?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven