Entertainment alle pijlers

Echt Scheiden (Trash TV)

07-03-2012 20:06 3129 berichten
Alle reacties Link kopieren
In Echt Scheiden begeleidt Natasja Froger samen met scheidingscoach Yolande de Best-Meijer scheidende ouders naar een zo ideaal mogelijke situatie met hun kinderen.

In dit programma leren stellen om hun kinderen meer lief te hebben dan hun ex te haten. Zij zullen samen met Natasja Froger en scheidingscoach Yolande de Best-Meijer werken naar een nieuw ‘samenlevingscontract’ dat door beide partijen ondertekend moet worden. Doel van het programma is om te accepteren dat de verbintenis man-vrouw over is, maar dat de relatie van vader-moeder doorgaat. En dat dat een geheel andere rol is. Echt Scheiden is vanaf woensdag 7 maart wekelijks te zien bij RTL 4.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Oh ja, ook leuk Sum!
Evybissy,

4 jr getrouwd

Dochter van 3,5

Hij botte hork

Zij paar kilootjes te zwaar

Enorme schuld (krediet) en bij verkoop huis ton verlies

Huis is kolerezooi

Da was t wel....
Ik geloof niet meer in sprookjes.
quote:PearlGirl schreef op 25 april 2012 @ 21:11:

Oh ja, hotter vind ikmleuk. Moet ik me nu gaan schamen, dat ik trash tv kijk?Je bent hier omringd door een aantal Queens van de Trash, dus dan moet je een hoop doen, wil je je hoeven schamen.
O, extra kredietje heb ik dus gemist.
quote:cappi schreef op 25 april 2012 @ 21:10:

Vind het lichtelijk overdreven (heb dan ook geen kinderen) maar heeft een scheiding op een kind van 3 nou echt zoveel impact? Ik was 18 toen mijn ouders gingen scheiden, had al jaren daarvoor het gevoel van jullie kunnen beter gaan scheiden maar ik kan mij al weinig herinneren van toen ik 3 was laat staan dat ik mij kan voorstellen dat het al zo'n impact heeft op die leeftijd.

Nogmaals zal wel komen doordat ik geen kinderen heb maar dit stel kan beter een andere weg inslaan dan samen blijven om hun dochter te sparen.ja dat heeft zeker impact, het kind begrijpt niet waar de andere ouder is en wil maar 1 ding, beide ouders samen. Kind kan moeilijk afscheid nemen, heeft geen tijdsbesef, snapt er niks van. Zo zijn pa en ma bij elkaar, en dan ineens niet. Wij hebben een goeie breakup gehad, maar nog steeds is het af en toe schrijnend, het verdriet van een kind
You can fool all the people some of the time, and some of the people all the time, but you cannot fool all the people all the time.
Zat ik voorgaande keren nog enigszins bedroefd danwel pissig op de bank... Ik ben nu gewoon verbijsterd. Wat is dit?
quote:Summerdance schreef op 25 april 2012 @ 21:11:

[...]

Ik zit naar een ballet van Isabel te kijken dan.ook erg leuk
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Een ton schuld, zoooo daar zou ik ziek van zijn zeg!!
quote:Summerdance schreef op 25 april 2012 @ 21:11:

[...]

Ik zit naar een ballet van Isabel te kijken dan.

ah jammer sum maar enjoy

en wie of wat is een Isabel??
Het gekke is dat ik af en toe toch nog best een klik of een vlaag van liefde zie in hun ogen.

En ik vind het een beetje raar dat hij van alles de schuld krijgt. Zij was er toch ook bij, toen de die schulden werden aangegaan en zij heeft t huis toch ook laten vervuilen?

Het is een vreemde aflevering, en dan moet die caravan nog komen ?
.
quote:PearlGirl schreef op 25 april 2012 @ 21:11:

Oh ja, hotter vind ikmleuk. Moet ik me nu gaan schamen, dat ik trash tv kijk? nee hoor, wat denk je dat wij hier allemaal doen?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Doornroosje75 schreef op 25 april 2012 @ 21:12:

Evybissy,

4 jr getrouwd

Dochter van 3,5

Hij botte hork

Huis is kolerezooi

Da was t wel....Dankjewel!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:goldmember schreef op 25 april 2012 @ 21:12:

Wickivi het huis is een ton minder waard, toch? Ik kom er ook in vallen dus misschien heb ik het mis.Nee die ton is incl het openstaande krediet van 32.000 euro en dan + de restschuld die bij verkoop (waarschijnlijk) over zal blijven.
Zouden er ook nog mensen hebben moeten lachen om de opmerking van Richard en de trouwambtenaar? Ik was nogal flabbergasted over die opmerkingen dat ik daar niet op gelet heb.
quote:aambij schreef op 25 april 2012 @ 21:10:

Volgens mij kan je tot de vijf er aardig op los scheiden zonder je kinderen al te veel te traumatiseren, daar boven schijnt de impact veel groter te zijnniet mee eens
You can fool all the people some of the time, and some of the people all the time, but you cannot fool all the people all the time.
quote:EvyBlissy schreef op 25 april 2012 @ 21:10:

[...]

No. Shit. Ik kon het niet laten
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Doornroosje75 schreef op 25 april 2012 @ 21:12:

Evybissy,

4 jr getrouwd

Dochter van 3,5

Hij botte hork

Huis is kolerezooi

Da was t wel....

Ik schrok me scheel!

Ik dacht dat EBtje even poste wie ze was

EB

4 jaar getrouwd

Dochter van 3,5

Hij botte hork

enz

enz

Ik dacht echt....wat de neuk heb ik gemist!!!

Viel mee, gelukkig!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
De supermarktmanager!!!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
In scene gezet voor schuldsaneringstrajectje en na schone lij met elkaar verder?
Zie QR
Konijnenhok werd bij het afval gegooid, waar is het konijn gebleven dat er net nog inzat? Paste niet meer in het budget ofzo??
Geluk zit soms in een klein hoekje ...
Maar toch nog even: WAAROM zou je aan zo'n programma meedoen als je in scheiding ligt? Krijgen ze van alles gratis ofzo? Die scheidingscoach, en ook een opruimcoach en blikken verf?
quote:Summerdance schreef op 25 april 2012 @ 21:14:

[...]

Ik schrok me scheel!

Ik dacht dat EBtje even poste wie ze was

EB

4 jaar getrouwd

Dochter van 3,5

Hij botte hork

enz

enz

Ik dacht echt....wat de neuk heb ik gemist!!!

Viel mee, gelukkig!
Pearl, ik ben al jaren de schaamte voorbij
Die aanwezigen lachten zgn beschaamd, ja.
Volgens mij werd er gelachen in de trouwzaal om dat filmpje Toffi

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven