Schaamhaar

21-03-2008 08:37 151 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteren was ik weer eens in de sauna en daar viel mij op dat er steeds meer vrouwen maar ook mannen hun schaamhaar verwijderen. Helemaal kaal gaat mij zeker bij mannen een beetje te ver. Hoe doen jullie het en hoe is het bij jullie mannen?

kaal

Totaal aantal stemmen: 99

kaal bij mannen ja/nee (42%)
kaal bij vrouwen ja/nee (58%)
Helemaal kaal vind ik spuuglelijk bij een vrouw net een 10 jarige inderdaad en dan met van die uitstekende schaamlippen bij sommige dan ook net vloerdweilen.Maar goed het is maar net wat je wil laten zien.
allebei behoorlijk kaal.

Zij soms een steepje
iedereen praat over scheren. ik zou wel een total wax willen. dat gescheer het irriteerd de huid en zodra de haartjes terug komen dan jeukt het als een ziekte... tips?

het liefst alles kaal... lekker hoor
Ik laat het wel eens waxen, maar dan heb je het nadeel dat je het daarvoor vrij lang (ca, halve cm) moet laten groeien, overal. En ze komen ook wel weer vrij snel terug, dus je ontkomt niet aan bijscheren. Helaas.

Het is wel echt lekker glad.
Ik heb bij de poll bij allebei "nee" doorgestreept maar als ik nou op een andere pijler kijk blijven die zwarte streepjes staan. Hoe lang moeten die blijven staan voor TO?
Ik heb niks met haren ( behalve op mijn hoofd, een heeleboel) en mijn man gelukkig ook niet... wel zo fris
mijn vrouw heeft een heel klein streepje en de lipjes kaal en ik ben af en toe geheel geschoren en anders alleen mijn ballen. Ik vindt heel veel heel niet fijn, en als je geschoren bent voel je alles ook beter. En dat willen we allemaal wel toch??
Ballen, penis, schacht helemaal glad. Daarboven heel kort getrimt. Was vandaag ook in de sauna en zie hoe ook steeds meer vooral jonge mensen helemaal of bijna kaal. Ik vind kaal of klein streepje erg mooi bij vrouwen.
Hallo! Eerst even voorstellen:

Mitchell, man, 36, Utrecht. Aangenaam!

Zou je bv met iets als Veet alles glad kunnen krijgen? Voor de benen werkt het (volgens de reclame), voor de schaamstreek ook? Ik wil eigenlijk alles glad hebben, maar ballen scheren lijkt me niet prettig.
Veet??? ha ha ha, een scheermes is prettiger dan van die chemo-rommel op je ballen, hoor! Of je moet het naderhand goed met aftershave behandelen
Bij mannen zie ik t liefst kale ballen en de rest een beetje bijhouden, helemaal kaal vind ik niet zo mooi.

Ik heb zelf n streepje en dat houd ik wel regelmatig bij. Doe dit altijd met n scheermesje, en jullie? Enne...kan je ook alles scheren (dus ook bilnaad etc) met een scheermesje? Lijkt me beetje eng haha.
ooit een vriendje gehad die zich van onderen kaal schoor: ik vond het geen gezicht. Moest steeds aan Fokke en Sukke denken waar het ook altijd zo kaal onder bungelt. Nee doe mij maar puur natuur voor hem. Ikzelf: zijkantjes bijgewerkt.
quote:sandraaa schreef op 25 maart 2008 @ 18:21:

Bij mannen zie ik t liefst kale ballen en de rest een beetje bijhouden, helemaal kaal vind ik niet zo mooi.

Ik heb zelf n streepje en dat houd ik wel regelmatig bij. Doe dit altijd met n scheermesje, en jullie? Enne...kan je ook alles scheren (dus ook bilnaad etc) met een scheermesje? Lijkt me beetje eng haha.

Sandra, denk dat we wel hetzelfde denken. Wat mij betreft ik scheer alles met mesje, ook rond mijn lippen en bilnaad. Gaat prima, maar weet ook wel dat bij sommigen behoorlijk geirriteerde huid kan veroorzaken. Ik doe het wel na met lotion of gewoon softe nivea, maar weet niet zo goed of dat kwaad kan??

Bij mannen wil ik dat alles wat ik zou willen likken kaal is, en de rest getrimd. Eigenlijk net zoals ik het zelf doe dus.
Lik je dan alles babs? hah
Ballen en schacht zijn kaal, de rest is heel kort getrimmed
quote:kwikzilver schreef op 25 maart 2008 @ 18:29:

ooit een vriendje gehad die zich van onderen kaal schoor: ik vond het geen gezicht. Moest steeds aan Fokke en Sukke denken waar het ook altijd zo kaal onder bungelt. Nee doe mij maar puur natuur voor hem. Ikzelf: zijkantjes bijgewerkt.Ja dat vind ik nou ook, ik dacht dat ik al raar was dat ik liever wat haar zie, bij een man dan
Ik vind een klein getrimd driehoekje of streepje erg mooi. Maar ik heb wel een probleempje: hoe hou je het mooi? 's Morgens geschoren, een halve dag later al stoppeltjes wat al het mooie teniet doet . Het lijkt wel of dat stukje schaamhaar 10x zo snel groeit. Hoe houd ik het mooi? Scheren met en zonder schuim, cremes heb ik geprobeerd. Waxen lijkt mij heel pijnvol. Hebben jullie tips?
Het valt mij op dat in de sauna een bosje schaamhaar juist weer vaker voor begint te komen. Ik doe er in ieder geval aan mee, want al dat gedoe met scheren is aan mij niet besteed. Ik heb gewoon een gezonde donkere bos schaamhaar en ik vind het prettig dat m'n schaamlippen op die manier uit het zicht blijven. Zonder schaamhaar zou ik mezelf erg naakt voelen.
Ik hou helemaal niet van al die kale k*****, sorry. Ik vind het er totaal sexloos uitzien. Dames die heimelijk hetzelfde vinden, voel je dus niet 'vreemd' (nooit, trouwens) Zelf hou ik het goed bij, waarbij de ballen behoorlijk kaal zijn. Mijn sv heeft naar de huidige maatstaven redelijk wat haar op haar venusheuvel, maar dat vind ik prima. Rond haar vagina mag het soms wel ietsje kaler.
update: Ik ben inmiddels helemaal glad :-)

Ik laat het wel weer wat groeien, en dan gewoon bijhouden. Ik vond het gewoon makkelijk het in een keer eraf te halen.
Tja....ik sluit me aan bij Babs: graag alles waar je gelikt wil worden glad. Maar ik ben niet zo streng hoor: kleine afwijkingen zijn toegestaan en hulp is graag gedaan en/of aanvaard!
Harige of kale kut, interesseert me niet. Ik neuk alles wat voorbij komt. En mijn grote dikke schacht scheer ik wel, mijn grote gehaktballen ook. En mijn reet niet want daar kan ik niet bij en een spiegel beslaat steeds in de douche. Kaal is lekker fris en als je een uur likt heb je geen blaren op je tong. Fris is lekker want anders ruik je steeds die ongewassen pislucht. EN daarbij is het mode en die volg ik natuurlijk ook. Mijn vriendin heeft alleen haar op d'r tanden en daar mag ik niets aan doen. Haar op je tanden is natuurlijk niet fris, maar ik zoen alleen haar kut want die is geschoren (lipjes ook) en lekker fris. Klit ook, ook fris. En het raam open tijdens het neuken is ook fris. Daarom doe ik de kachel op 10 als het raam open staat. Dat kost door de CO2 wel een hoop bomen maar een kaal landschap is ook lekker fris.
Mijn schaamlippen scheer ik helemaal kaal en daarboven meestal een streepje.

Mijn vriend houdt zijn schaamhaar kort en scheert soms zijn ballen. Helemaal kaal hoeft van mij niet (jakkes, vind het bij mannen geen gezicht)
idem als bij Lepeltje hier.

Ook bij vrouwen vind ik helemaal kaal niet altijd even mooi. Soms ziet het er juist met een streepje of klein driehoekje veel aantrekkelijker uit.

Kaal vind ik wel opwindend en voelt ook wel heel fijn en direct als je er met je tong/lippen overheen gaat.
Ik kan niet kiezen, ik vind met haar er geiler uit zien bij een vrouw, maar kaal voelt lekkerder... Ben zelf kort gewiekt :-) want een behaard lijf met een kaal pikkie vind ik niets haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven