Bezemtopic deel 12
woensdag 1 februari 2012 om 18:55
woensdag 25 april 2012 om 08:01
Jeetje Zoeb,dat had veel slechter af kunnen lopen met die nasi.
En met jouw geheugen lijkt me niks mis,komt denk ik door het haasten inderdaad.
Lange dag weer voor je vandaag!Misschien mag je ter compensatie van gister wel iets eerder naar huis
Ik ben vrij vandaag maar moet nodig aan de bezem!
Lijstje dus maar weer (al weet ik niet of alles afkomt met een Uk die vakantie heeft)
wassen,vouwen,strijken
wc poetsen
slaapkamer jongens opruimen,stoffen,zuigen en dweilen
beneden stoffen en zuigen
naar bakker en slager
keukenramen zemen
En met jouw geheugen lijkt me niks mis,komt denk ik door het haasten inderdaad.
Lange dag weer voor je vandaag!Misschien mag je ter compensatie van gister wel iets eerder naar huis
Ik ben vrij vandaag maar moet nodig aan de bezem!
Lijstje dus maar weer (al weet ik niet of alles afkomt met een Uk die vakantie heeft)
wassen,vouwen,strijken
wc poetsen
slaapkamer jongens opruimen,stoffen,zuigen en dweilen
beneden stoffen en zuigen
naar bakker en slager
keukenramen zemen
woensdag 25 april 2012 om 08:59
He wat toevallig Zoeb!
Ik had gisteren soep gemaakt en die had ik dus ook op een laag pitje laten staan toen ik met de auto naar de garage ging. De hele middag weg geweest.
Toen ik binnen kwam rook ik het ook meteen. Niet aangebrand, maar wel helemaal ingedikt. Water erbij gedaan en hij was heerlijk, maar voor hetzelfde geld was het hele huis afgefikt.
Ik heb het maar niet tegen Goldman verteld....
Vervelend zo'n gebroken nacht als je niet meer in slaap kunt komen MissM.
Goed bezig geweest lees ik Mamzie?
Wat een lijst Coetje!
Fuss? Ben je er nog?
Ik ben toch niet echt vroeg gaan slapen, ik had nog een aflevering van Bloedverwanten op opgenomen dus die heb ik gekeken.
Vandaag voor mij geen lijstje want ik ga zo met mijn zus mee. Die moet op controle bij een dokter in een ziekenhuis anderhalf uur rijden hiervandaan. Ik ga mee om haar gezelschap te houden en op de terugweg wil ze even langs Ikea. Niet in B, deze keer. Ja wel in B, maar niet de B van Mamzie en Fuss .
Ik had gisteren soep gemaakt en die had ik dus ook op een laag pitje laten staan toen ik met de auto naar de garage ging. De hele middag weg geweest.
Toen ik binnen kwam rook ik het ook meteen. Niet aangebrand, maar wel helemaal ingedikt. Water erbij gedaan en hij was heerlijk, maar voor hetzelfde geld was het hele huis afgefikt.
Ik heb het maar niet tegen Goldman verteld....
Vervelend zo'n gebroken nacht als je niet meer in slaap kunt komen MissM.
Goed bezig geweest lees ik Mamzie?
Wat een lijst Coetje!
Fuss? Ben je er nog?
Ik ben toch niet echt vroeg gaan slapen, ik had nog een aflevering van Bloedverwanten op opgenomen dus die heb ik gekeken.
Vandaag voor mij geen lijstje want ik ga zo met mijn zus mee. Die moet op controle bij een dokter in een ziekenhuis anderhalf uur rijden hiervandaan. Ik ga mee om haar gezelschap te houden en op de terugweg wil ze even langs Ikea. Niet in B, deze keer. Ja wel in B, maar niet de B van Mamzie en Fuss .
woensdag 25 april 2012 om 10:11
Mogguh
Van de nood een deugd maken Gold, slim ondanks doktersb eezoek een gezellige dag gewenst
Mamz, je hebt heel hard gewerkt en alles al lekker naar het grofvuil, goed bezig. Hoest met je mannen?
Hoi Gelf wat lief dat je aan me denkt! Met je katjes alles goed? En met jezelf?
Zoen, wat een akelig idee die pan op het vuur. En wat zul je rijk worden als je overal vergeet af te rekenen hahaha
Coe, wat een lief welkom terug had je geschreven. Deed me goed!
MissM, je ventje weer wat beter?
Hier is het vakantie. Ben druk aan het bezemen, vooral sorteren en wegdoen. Lekker. Morgen en vrijdag weer eens in huis schilderen, het mag na drie jaar wel eens af
Met de jongens gaat het prima. Oudste is alweer tien, jongste kletst de oren van je hoofd maar is vaak ziek net als Mmetje. Helaas.
Nu fluks aan de slag
Lijstje:
Kast opruimen
Eten koken voor kennis met man in ziekenhuis
Breien
Mijn kleding sorteren
Van de nood een deugd maken Gold, slim ondanks doktersb eezoek een gezellige dag gewenst
Mamz, je hebt heel hard gewerkt en alles al lekker naar het grofvuil, goed bezig. Hoest met je mannen?
Hoi Gelf wat lief dat je aan me denkt! Met je katjes alles goed? En met jezelf?
Zoen, wat een akelig idee die pan op het vuur. En wat zul je rijk worden als je overal vergeet af te rekenen hahaha
Coe, wat een lief welkom terug had je geschreven. Deed me goed!
MissM, je ventje weer wat beter?
Hier is het vakantie. Ben druk aan het bezemen, vooral sorteren en wegdoen. Lekker. Morgen en vrijdag weer eens in huis schilderen, het mag na drie jaar wel eens af
Met de jongens gaat het prima. Oudste is alweer tien, jongste kletst de oren van je hoofd maar is vaak ziek net als Mmetje. Helaas.
Nu fluks aan de slag
Lijstje:
Kast opruimen
Eten koken voor kennis met man in ziekenhuis
Breien
Mijn kleding sorteren
woensdag 25 april 2012 om 12:54
Echt leuk dat je er weer bent Fussie!
Jammer dat Skip zo vaak ziek is.Ooit gaat het over zeggen ze..
Ik heb geen zin meer,beneden is alles schoon maar nu boven nog.Misschien dat ik dat wel uitstel tot morgen,nu eerst boodschappen doen en langs kerkhof,oma zou jarig zijn vandaag.
Vriend van vriend had gebeld en gezegd dat de factuur maandag met spoed betaald is.Weer gelul want dan had ik het allang binnen moeten hebben en dat is niet zo.Ik ben woest zo onderhand,steeds die lulverhalen daar heb ik niks aan.
Jammer dat Skip zo vaak ziek is.Ooit gaat het over zeggen ze..
Ik heb geen zin meer,beneden is alles schoon maar nu boven nog.Misschien dat ik dat wel uitstel tot morgen,nu eerst boodschappen doen en langs kerkhof,oma zou jarig zijn vandaag.
Vriend van vriend had gebeld en gezegd dat de factuur maandag met spoed betaald is.Weer gelul want dan had ik het allang binnen moeten hebben en dat is niet zo.Ik ben woest zo onderhand,steeds die lulverhalen daar heb ik niks aan.
woensdag 25 april 2012 om 17:08
Tjonge... heb ik alweer voor 75 euro bij Ikea laten liggen .
Tja, eindelijk heb ik mezelf maar eens zo'n Hella Jongerius-vaas cadeau gedaan. Ik heb die crème, meest rechts op de foto.
Een dekbedovertrek voor Troela, wat plantjes en kaarsjes en kassaaaa maar weer...
Nou ja, het was wel weer gezellig hoor.
Leuk je weer te lezen Fuss. Fijn dat het goed gaat met je jongens. Hoe gaat het met jou?
Wat niet weet wat niet deert he Zoeb .
Lekker dat je vroeger naar huis mag vandaag.
Als geld op maandag gestort is dan zou je toch mogen verwachten dat het op woensdag op je rekening staat he Coetje. Smoesjes dus....?
Vandaag is kliekjes-dag dus aan het eten hoef ik niet veel te doen.
Tja, eindelijk heb ik mezelf maar eens zo'n Hella Jongerius-vaas cadeau gedaan. Ik heb die crème, meest rechts op de foto.
Een dekbedovertrek voor Troela, wat plantjes en kaarsjes en kassaaaa maar weer...
Nou ja, het was wel weer gezellig hoor.
Leuk je weer te lezen Fuss. Fijn dat het goed gaat met je jongens. Hoe gaat het met jou?
Wat niet weet wat niet deert he Zoeb .
Lekker dat je vroeger naar huis mag vandaag.
Als geld op maandag gestort is dan zou je toch mogen verwachten dat het op woensdag op je rekening staat he Coetje. Smoesjes dus....?
Vandaag is kliekjes-dag dus aan het eten hoef ik niet veel te doen.
woensdag 25 april 2012 om 22:36
Met spoed heb je het dezelfde dag nog binnen en zelfs zonder spoed is het bijna altijd dezelfde dag of de volgende. Lulkoek inderdaad. Wat een rot smoesjes Coe.
Fus zo leuk dat je er weer bent. En overijverig. Geniet van je vakantie. Jammer dat Skip ook vaker ziek is.
Ik heb vanmiddag Sam van het KDV gehaald. Ziek en hoge koorts. Was dus al om één uur weg van mijn werk. Arm menneke.
Heb even lekker met hem zitten knuffelen vanmiddag.
Ik heb een avondjurk gekocht via MP. Voor het feest a.s. zondag.
We hebben een Scoutingfeest met als thema filmpremière. Nu ga ik als een over de top actrice. Met veel blingbling.
Galajurk
Moet alleen nog iets verzinnen om mijn blubberarmen te bedekken.
Ideeën zijn welkom.
Fus zo leuk dat je er weer bent. En overijverig. Geniet van je vakantie. Jammer dat Skip ook vaker ziek is.
Ik heb vanmiddag Sam van het KDV gehaald. Ziek en hoge koorts. Was dus al om één uur weg van mijn werk. Arm menneke.
Heb even lekker met hem zitten knuffelen vanmiddag.
Ik heb een avondjurk gekocht via MP. Voor het feest a.s. zondag.
We hebben een Scoutingfeest met als thema filmpremière. Nu ga ik als een over de top actrice. Met veel blingbling.
Galajurk
Moet alleen nog iets verzinnen om mijn blubberarmen te bedekken.
Ideeën zijn welkom.
donderdag 26 april 2012 om 08:49
Mogguh.
Coe heb je al iets binnen? Zal best wel niet ben ik bang.
Gold tennissen met dit weer? Blugh.
Ik zag de jurk en was meteen verliefd. Leuk dat ik nu een goede reden heb om weer eens zoiets te dragen. Nu maar hopen dat ie past. Anders moet ik nog een corset aan gaan doen ook. Haha. Als ik hem binnen heb ga ik kijken naar iets moois erop. Heb nog een crèmekleurige glinstersjaal, misschien dat ik daar een bolerootje van kan maken zodat mijn armen niet zichtbaar zijn. Nadeel van veel afvallen is dat ik er wel lelijke armen aan heb overgehouden.
Coe heb je al iets binnen? Zal best wel niet ben ik bang.
Gold tennissen met dit weer? Blugh.
Ik zag de jurk en was meteen verliefd. Leuk dat ik nu een goede reden heb om weer eens zoiets te dragen. Nu maar hopen dat ie past. Anders moet ik nog een corset aan gaan doen ook. Haha. Als ik hem binnen heb ga ik kijken naar iets moois erop. Heb nog een crèmekleurige glinstersjaal, misschien dat ik daar een bolerootje van kan maken zodat mijn armen niet zichtbaar zijn. Nadeel van veel afvallen is dat ik er wel lelijke armen aan heb overgehouden.
donderdag 26 april 2012 om 11:28
Gave jurk Zoeb. Mooie dunne sjaal erbij?
Tennissen... Hmzz... mooie vaas trouwens
Coe, wat vervelend dat je zo op je geld moet wachten. Hopelijk is het er snel.
Ik ben mijn eigen kleding aan het uitzoeken. Kat heeft in de kast gelegen en die verhaart nogal. Hebben jullie een beeld?
Verder gaat het. Erg verdrietig om mijn broertje deze week. Het verdriet komt er eindelijk een beetje uit. De maanden hiervoor heb ik het voornamelijk weggegeten...
Maar goed, ik ga maar weer pluizen rollen en vouwen. Hopelijk is de kast dan eindelijk klaar vandaag.....
Tennissen... Hmzz... mooie vaas trouwens
Coe, wat vervelend dat je zo op je geld moet wachten. Hopelijk is het er snel.
Ik ben mijn eigen kleding aan het uitzoeken. Kat heeft in de kast gelegen en die verhaart nogal. Hebben jullie een beeld?
Verder gaat het. Erg verdrietig om mijn broertje deze week. Het verdriet komt er eindelijk een beetje uit. De maanden hiervoor heb ik het voornamelijk weggegeten...
Maar goed, ik ga maar weer pluizen rollen en vouwen. Hopelijk is de kast dan eindelijk klaar vandaag.....
donderdag 26 april 2012 om 14:20
voor Fuss.
En wat betreft het haar van de poes: Ik kwam laatst in mijn (inloop)kledingkast ook nog plukken haar tegen van onze kat en die is al meer dan een jaar niet meer onder ons.... Oeps...
Ik ga nu aan de strijk beginnen, plank staat al klaar.
Vanavond nog toneelrepetitie.
Morgen werken,
Zaterdagochtend heel vroeg (6 uur!) vertrekken naar Frankrijk voor een weekend toeren met de cabrio-club. Heb er zin in. Niet in dat vroege vertrekken, maar wel in het weekend toeren .
En wat betreft het haar van de poes: Ik kwam laatst in mijn (inloop)kledingkast ook nog plukken haar tegen van onze kat en die is al meer dan een jaar niet meer onder ons.... Oeps...
Ik ga nu aan de strijk beginnen, plank staat al klaar.
Vanavond nog toneelrepetitie.
Morgen werken,
Zaterdagochtend heel vroeg (6 uur!) vertrekken naar Frankrijk voor een weekend toeren met de cabrio-club. Heb er zin in. Niet in dat vroege vertrekken, maar wel in het weekend toeren .
donderdag 26 april 2012 om 15:22
Zo. Die strijk is eindelijk weg.
Is ook eigenlijk maar even werk als je er eenmaal aan begint.
Ik heb de crèmekleurige Zoeb, die met die gaatjes er in.
Nu nog even op mijn tekst studeren voor vanavond.
Ik kan al hele stukken, ik zeg ze alleen op het verkeerde moment....
Als Troela uit school is ga ik nog even om wat 1 euro aanbiedingen bij de C1000.
Tijd voor thee!!!
Is ook eigenlijk maar even werk als je er eenmaal aan begint.
Ik heb de crèmekleurige Zoeb, die met die gaatjes er in.
Nu nog even op mijn tekst studeren voor vanavond.
Ik kan al hele stukken, ik zeg ze alleen op het verkeerde moment....
Als Troela uit school is ga ik nog even om wat 1 euro aanbiedingen bij de C1000.
Tijd voor thee!!!
donderdag 26 april 2012 om 20:02
Ja hoor Gold,heb alleen overal verschrikkelijk de balen van!
Het gevoel dat alles maar even op mijn bordje gedropt word..algeheel bleeghh,je kent het vast wel.
Ben boos geworden op vriend omdat ik vind dat ie niet hard genoeg achter zijn geld aan gaat,baal van het weer,ben gewoon niet vrolijk vandaag.Vroeg naar bed!
Het gevoel dat alles maar even op mijn bordje gedropt word..algeheel bleeghh,je kent het vast wel.
Ben boos geworden op vriend omdat ik vind dat ie niet hard genoeg achter zijn geld aan gaat,baal van het weer,ben gewoon niet vrolijk vandaag.Vroeg naar bed!