Jaloezie?

26-04-2012 16:29 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
weggehaald, bedankt voor jullie reacties
Als het echte namen zijn, zou ik die eerst even weghalen....
Zijn dit echte namen?
Kun jij serieus de naam van je vriend niet eens goed spellen??
Goed dat je gefingeerde namen hebt gebruikt ( jfyi, Michael spel je met ae ). OT: dan ga je toch zonder je vriend stappen?
quote:truffelmaffia schreef op 26 april 2012 @ 16:32:

Kun jij serieus de naam van je vriend niet eens goed spellen??Daarom hoop ik dat de namen gefingeerd zijn.
Of zijn ouders waren Priscilla en Maikel senior Truffelmafia
Is het weer klapstoel en chips en wijntje tijd??
Tuurlijk gewoon gaan.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Dat is wel een moeilijke afweging: enerzijds je vriend met wie je samenwoont en - waar ik vanuit ga - van houd en niet zou willen kwetsen, anderzijds je stapavondje...
Ja namen zijn inderdaad aangepast Excuses aan alle Micheals/Micheaels
quote:truffelmaffia schreef op 26 april 2012 @ 16:32:

Kun jij serieus de naam van je vriend niet eens goed spellen??Haha ik ken toevallig ook iemand wiens ouders niet konden spellen.
Het is Michael....
quote:pimpelmeesje67 schreef op 26 april 2012 @ 16:49:

Het is Michael....
Ik snap het probleem niet van je vriend. Het is een stel, dat zou toch minder bedreigend moeten zijn dan een single man? Bij dat laatste zou ik het nog kunnen begrijpen, maar waarom is hij jaloers als jij met hen gaat stappen? Vindt hij het wel ok als je met andere vrienden/ of een stel vriendinnen gaat?
Michael dan :P

Maar ja, niet als ik elk weekend met vriendinnen op stap ben hoor, maar daar reageert hij wel normaler op.

Veel mannelijke vrienden heb ik verder niet. Ja , bij onze gezamenlijk vrienden zitten er wel een aantal natuurlijk.
Wat is dan het probleem, specifiek bij dit stel?!
Dat kan hij mij ook niet zeggen. Misschien toch Martijn als concurrent, het is een leuke jongen om te zien
Ik denk persoonlijk dat je hem moet vragen als hij jaloers is. Want dat weten we natuurlijk niet zeker. Misschien klikt het gewoon niet , misschien zegt zijn gevoel dat of hij weet wat voor types dat zijn. Er zijn genoeg redenen die je zou kunnen bedenken,

Het is normaal in een relatie om oneens te zijn. Maar oplossingen of uitkomen doe je samen. It takes 2 to tango.

Ik hoop dat jullie samen eruit komen.
quote:carolad schreef op 26 april 2012 @ 16:29:

Hallo allemaal

ik zit toch wel met een probleempje waar ik jullie mening goed kan gebruiken. Het zijn van die dingen waarbij je aan jezelf gaat twijfelen.

Ik ben zelf 23 jaar en heb al bijna 5 jaar een relatie met mijn vriend van 25, Micheal. Vroeger gingen we regelmatig stappen, maar na de eerste 3 jaar werd dit wel een stuk minder. Sinds een halfjaar wonen we samen, en tegenwoordig zitten we regelmatig burgerlijk op de bank op een zaterdagavond.

Misschien baalt hij net als jijvan het bankzitten op zaterdagavond maar lukt het hem niet om daar door heen te breken. Is hij jaloers op jou omdat het je wel lukt?

Waarom niet vaker met je vriend iets leuks doen op zaterdagavond?

Hoeft niet niet eens stappen te zijn maar nodig anderen uit en kook uitgebreid, duik weer samen de kroeg in, theater, lange late avondwandeling, etc.

Stimuleer hem daarnaast om ook af te spreken met vrienden op zaterdagavond en jij kunt dan af en toe met je eigen vrienden afspreken.

Je hoeft je niet verantwoordelijk te voelen voor het feit dat hij niets ondereemt op zateragavond en jij wel maar in een relatie is het geven en nemen, initiatief moet je soms ook nemen om de zaak weer ff op te laten bloeien.
Je bent zelf een theepot
quote:pimpelmeesje67 schreef op 26 april 2012 @ 16:49:

Het is Michael....

Een kennis van me heet dus echt Micheal...

Toen hij me voor 't eerst een mailtje stuurde schreef ik terug: haha, je spelt je eigen naam verkeerd!

Nou, niet dus
Zo... dit topic is snel weggehaald! Probleem zo snel opgelost?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven