nokia e72 geeft foutmeldingen en kan niet meer bellen, help!

27-04-2012 07:20 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
mijn nokia heeft kuren. Ik krijg foutmeldingen kan niet meer bellen of gebeld worden, kan niet sms'n of gesmst worden, internet doet het vaker wel dan niet en zelfs formateren, fabrieksinstellingen instellen, of alles opnieuw instaleren is onmogelijk. Ik heb codes niet, ik heb bepaalde nummers niet, hij vindt geen netwerk, hij geeft error meldingen en fouten door en loopt vast. Honderd x opnieuw opstarten, simkaart erin en eruit, het mag allemaal niet baten. Wie helpt mij?
Ik heb ongeveer hetzelfde gehad met een Blackberry, ik ben er mee terug gegaan naar de winkel waar ze hem opgestuurd hebben. Heb je een telefoon verzekering of garantie?
Heb je weleens een software update gedaan? Eens in de zoveel tijd is dat nodig namelijk.
hoe doe je dan een software update?
Ik heb dezelfde (bijna 2 jaar alweer) maar bij mij is opnieuw opstarten tot nu toe gelukkig altijd afdoende gebleken bij dit soort foutmeldingen.
Via de ovi suite op je computer.
Heb je de batterij er al uitgehaald? Dat wil ook nog wel eens helpen.
batterij er uit, opnieuw opstarten, het wil allemaal niet baten. Heb alle afstellingen opnieuw gedaan, maar ik kan er mix meer mee. Hij blijft ook continu hangen.

Ik heb hem ook rond de 2 jaar nu geloof ik.

Hij vraagt om een code? Maar geen idee welke en waar ik die kan vinden.
je ziet wel hoeveel spel en telfouten ik maak, mijn telefoon maakt er uit zichzelf een potje van
Software-update kan ook op je telefoon zelf: Menu/Bed.paneel/Telefoon/Sw-update. Je hebt wel internetverbinding nodig.
Mijn man had het ook. We zijn naar de t mobile winkel geweest en toen heeft hij een nieuwe sim kaart gehad. Sim kaart was al zo oud dat vervanging meeste kans en tot nu toe hebben ze gelijk gehad.
maar dat wil ik niet ik wil mijn nummer behouden, dit is nml ook mijn zakelijk telefoon....
Een nieuwe simkaart krijgen betekent dat je een nieuwe simkaart krijgt, geen nieuw abonnement. Je houdt dus je eigen nummer.
vrouwmens, bij mij bestaat die optie niet. Als ik bij bedieningspaneel en instellingen onder telefoon kijk staat er alleen iets over de manier van opnemen en beantwoorden van de telefoon. Big niks over wat jij zegt, die optie bestaat niet
wat kost een nieuwe simkaart dan? Hie regel ik dat?
Even met je provider bellen of bij de desbetreffende telefoonzaak langs gaan. Kost vaak niets of erg weinig.
provider bellen en eventueel de helpdesk van nokia
Nieuwe simkaart hebben wij gratis gehad bij de winkel.
Ik had een E72 en precies dezelfde problemen! Vanalles mee gedaan, terug naar fabrieksinstellingen, zooi wissen etc.... tot zelfs een hardcore reset zodat hij opnieuw ongesteld moest worden alsof hij net nieuw was. Dat was ontzettend veel gedoe en hielp slechts 3 dagen, ik werd er helemaal gek van!

Gelukkig was het kreng bijna 2 jaar oud en kon ik bij verlengen van mijn abo een iPhone 4 nemen. Ben nu helemaal gelukkig en ben vooral blij dat ik van die sh*t Nokia af ben! Er ging een wereld van gebruiksgemak open met de iPhone na de omslachtige Nokia met het waardeloze Symbian besturingssysteem!

Ik zou zeggen: snel een iPhone of een Android nemen en de Nokia ritueel verbranden!
Ongesteld moest worden??? OMG sorry voor de auto correct! ingesteld bedoel ik natuurlijk......
@mariamena: je moet in bedieningspaneel voor de optie Telefoon kiezen ipv Instellingen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven