* * * Bar Too Much 195 * * *
woensdag 18 april 2012 om 16:05
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Welkom!!!
Welkom!!!
donderdag 26 april 2012 om 15:41
Idd een onmogelijke keus Yet. Ik zat me tijdens het lezen even te verbazen, omdat bij mijn oudste op school 'dat soort' kinderen allemaal door elkaar zitten. Maar realiseer me dat oudste op een combi cluster 3/4 school zit, wat een uitzondering is.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 26 april 2012 om 16:55
donderdag 26 april 2012 om 17:22
quote:yette schreef op 26 april 2012 @ 16:51:
Pfff, never ending story ... voorlopig nog geen school want ze willen eerst afwachten of er geopereerd kan worden en of hij zich daardoor dan beter gaat gedragen.
Ik had jouw post gemist.
Wat een kutzooi zeg.
Excusez le mot.
Pfff, never ending story ... voorlopig nog geen school want ze willen eerst afwachten of er geopereerd kan worden en of hij zich daardoor dan beter gaat gedragen.
Ik had jouw post gemist.
Wat een kutzooi zeg.
Excusez le mot.
The early bird suffers longer.
vrijdag 27 april 2012 om 16:53
quote:Solomio schreef op 27 april 2012 @ 09:11:
Mogguh.
Zit ik al in een discussie over politiek.[afbeelding]
Ik las het ja!
Ik onthou me er maar even van daaro!
Werd enkele weken geleden uitgemaakt voor Alu-muts e moet je ze nu eens horen, lach me de schompes als het allemaal niet zo triest was....
Mogguh.
Zit ik al in een discussie over politiek.[afbeelding]
Ik las het ja!
Ik onthou me er maar even van daaro!
Werd enkele weken geleden uitgemaakt voor Alu-muts e moet je ze nu eens horen, lach me de schompes als het allemaal niet zo triest was....
vrijdag 27 april 2012 om 16:59
Ik heb de 5 in de klok gespot, dussss, rosè!Mijn wc doet ut weer, na tig keer bellen eindelijk gemaakt, ik heb weer warm water, sensor was kapot, maar goed dat ik uit de kluiten gewassen taal heb leren spreken anders had ik vanaaf wèèr een kouwe douche, nu de afvoer nog vvan de douche, da's ook een gebed zonder end...
Die is al bijna een jaar kapot, . de vloer moet er eigenlijk uit, betonnen vloer, maar..... da moeten ze de halve douche slopen.
Dat willen ze eigenlijk niet, want da moeten er ook nieuwe tegels aan de wand ( zijn de originele tegeltjes uit de jaren '30 ). En ìk wil gee huursverhoging vanwege vernieuwing van de douche. Ìk vind namelijk dat dat bij onderhoud van het huis hoort. Punt. Dusssss.... daar gaan we nog lekker even over doorsteggelen,
Proost dames! Is laaaaang weekend met mooi weer in het vooruitzicht, wie doet me de komende dagen wat? have fun, en voor degene die even stuk zitten, dikke e voor allen een
Die is al bijna een jaar kapot, . de vloer moet er eigenlijk uit, betonnen vloer, maar..... da moeten ze de halve douche slopen.
Dat willen ze eigenlijk niet, want da moeten er ook nieuwe tegels aan de wand ( zijn de originele tegeltjes uit de jaren '30 ). En ìk wil gee huursverhoging vanwege vernieuwing van de douche. Ìk vind namelijk dat dat bij onderhoud van het huis hoort. Punt. Dusssss.... daar gaan we nog lekker even over doorsteggelen,
Proost dames! Is laaaaang weekend met mooi weer in het vooruitzicht, wie doet me de komende dagen wat? have fun, en voor degene die even stuk zitten, dikke e voor allen een