zo, en anders niet.

26-04-2012 16:53 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is misschien heel raar. Maar ik vroeg het me af.

Ik kan eigenlijk alleen maar op 1 manier klaarkomen. En dat is dat ik mijn benen bij elkaar moet hebben (dus niet wijd) en mijn billen hard samengeknepen moet hebben, alle spieren in mijn lijf aangespannen moet hebben. Als ik dat niet doe of niet kan doen, dan lukt het niet.

Ik kan dus niet met mijn benen wijd bij het beffen, want anders kom ik niet. Mijn vriend vind dit heel vreemd. Ik probeer het ook wel eens anders, maar dan kun je doorgaan tot je een ons weegt, dat werkt niet voor mij.

Hebben jullie dat ook? Dat je iets per se moet doen om te kunnen komen?
Dat van die tepels herken ik enjoy. nooit gedacht dat dat mogelijk zou zijn. Mijn minnaar doet gewoon precies wat hij moet doen en het uitzicht op hem....terwijl hij er helemaal in op gaat. Hmmm
Klaarkomen als je partner met je tepels speelt? Oke dan..apart
Suzie legt het iets beter uit dan ik, maar dat bedoelde ik ook.
quote:tamara1234 schreef op 27 april 2012 @ 13:31:

Klaarkomen als je partner met je tepels speelt? Oke dan..apart

Is niet apart. Er lopen zenuwen van je tepels naar down under, heeft de natuur zo geregeld om de naweeën na een bevalling te reguleren met borstvoeding.

TO, een heel simpel oefeningetje om dit te doorbreken is zittend masturberen en je benen niet strekken. En, vooral, ontspan, niks hoeft, alles mag, genieten van seks is belangrijker dan dat orgasme (dat écht vanzelf komt als je geniet)
Ja herkenbaar, al hoeven mijn benen niet perse bij elkaar. Daardoor is het geen probleem met beffen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven