Geld & Recht alle pijlers

Vrekkentopic - Deel V

23-02-2012 10:09 3026 berichten

En het vrekken gaat door!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Vrekwaardig eten

Alle reacties Link kopieren
Oké, ik heb de toeslagensite van de belastingdienst doorgespit maar ik kan nergens vinden hoe ik het stop kan zetten. Het gaat alleen over huurtoeslag etc stopzetten. Dat wordt toch morgen bellen dan...
Je kan het via een voorlopige teruggave 2012 stopzetten.
@schnitzel, woon je in dld? Kunnen we mss vrekkentippen uitwisselen
Had ook meegedaan met Just Eat, maar kreeg inderdaad de mail in de spamfolder, toen klikte ik op de link en dan staat er dat mijn e-mailadres niet bekend bij ze is. Huh? Hoe kunnen ze mij dan mailen? Vaaagg..

Dit had ik dus ook.. en nu doetie het wel maar zijn de 25.000 pizza's op.. beetje stomme actie eigenlijk, eerst hou ik van 11.50 tot 12.15 constant mn mail in de gaten en komt er niks en dan dat... Beetje jammer.
@Lydiam, ik heb nog een paar uitzegels gekregen gisteren, ik kom de komende weken ws nog wel eens bij C1000, dus als ik er nog meer krijg stuur ik ze weer naar je op.[/quote]

Bedankt! superlief!
gister vrijmarktpakketje van MP gekregen. Zag er leuk uit. Heb het nog niet uitgepakt, wij gaan met pinksteren op een rommelmarkt staan.

Was gistermiddag thuis, maar blijkbaar heb ik de bel niet gehoord van een pakketberzorger. Geen idee wat voor pakketje hat was (nieuwsgierig als ik ben). Wordt bezorgd door DHL, vandaag komen ze terug, maar dan ben ik niet thuis. Iemand enig idee hoe dat werkt bij DHL? moet je dan zelf ergens ophalen?
Volgens mij zit er verschil tussen DHL4YOU en DHL express.

Een pakketje van DHL4You kan ik afhalen in mijn eigen dorp, er zit zo'n afhaalpunt in een winkel.

Bij een pakketje van DHL Express moest ik naar grote stad 25 kilometer verderop, maar dat stond er toen al bij op het briefje wat ik ontvangen had bij de eerste keer aanbieden, dat als ik de tweede keer er weer niets was, het daar moest gaan halen.
quote:LadyPhoxy schreef op 27 april 2012 @ 10:31:

Een pakketje van DHL4You kan ik afhalen in mijn eigen dorp, er zit zo'n afhaalpunt in een winkel.

Bij een pakketje van DHL Express moest ik naar grote stad 25 kilometer verderop, maar dat stond er toen al bij op het briefje wat ik ontvangen had bij de eerste keer aanbieen, dat als ik de tweede keer er weer niets was, daar moest gaan halen.Dat wilde ik net zeggen... ;)
quote:LadyPhoxy schreef op 27 april 2012 @ 10:31:

Bij een pakketje van DHL Express moest ik naar grote stad 25 kilometer verderop, maar dat stond er toen al bij op het briefje wat ik ontvangen had bij de eerste keer aanbieen, dat als ik de tweede keer er weer niets was, daar moest gaan halen.Dat wilde ik net zeggen... ;)
op het briefje staat selejtvracht, maar adn kom ik uit bij DHL. gelukkig genoeg serviceputen in de buurt (woon in grote stad). op de site kan je dichtsbijzijnde punten selekteren. Grappig is dat ze dan een straal trekken rondom je adres. Staat er in de lijst een servicepunt dat inderdaad binnen die cirkel ligt, maar dat aan de andere kant van de rivier ligt. Is dus helemaal niet dichtbij

gewoon afwachten dus, daar ben ik gewoon slecht in, ben vel te nieuwsgierig
Hehe, eindelijk ophaalbericht van Yunomi!

Alleen nu is er weer iets anders loos... er worden geen punten bijgeschreven als ik activiteiten doen. Zucht...
Na 4 maanden poging tot mail- en telefonisch contact eindelijk reactie van de Wilkinsonactie, dat ik inderdaad nog recht heb op 8,99 euro... Duurt even, maar dan heb je ook wat ;)
@willemeen: was vorig kwartaal ook op een gegeven moment ook. Ik had er toen ook last van en meerdere mensen hier. Ik heb afgelopen dinsdag en woensdag nog wel gewoon punten gekregen. Ik hoop volgende week aan de 500 te zitten.
Zijn er nog liefhebbers voor de Lekker in het Leven bonnen? Die van de luiers wil ik zelf
quote:willemeen schreef op 27 april 2012 @ 10:58:

Hehe, eindelijk ophaalbericht van Yunomi!

Alleen nu is er weer iets anders loos... er worden geen punten bijgeschreven als ik activiteiten doen. Zucht...

Ik heb nog steeds geen bericht, maar ik las hier al dat er meer zijn die nog geen bericht hebben, dus wie weet komt het nog goed.

Vervelend dat er geen punten bijgeschreven worden.. Weet je zeker dat het een week geleden is dat je hiervoor voor het laatst actief bent geweest? Soms duurt het ook wel eens wat langer, maar worden de punten wel gewoon bijgeschreven.
@bokito: zijn dat de nieuwe LIHL-bonnen? Die van vorig jaar zijn nl t/m 31 april geldig. Heb namelijk paar weken terug van iemand hier bonnen van vorig jaar gekregen en gebruikt (nu weer genoeg voorraad maandverband etc)

Heb je een lijstje met de producten waarvoor de bonnen zijn?
quote:Mikske00 schreef op 26 april 2012 @ 21:46:

Oké, ik heb de toeslagensite van de belastingdienst doorgespit maar ik kan nergens vinden hoe ik het stop kan zetten. Het gaat alleen over huurtoeslag etc stopzetten. Dat wordt toch morgen bellen dan...Heb je hier wat aan, Mikske?

http://www.belastingdiens ... ef_ik_een_wijziging_door/
Vriendin van mij heeft zojuist Yunomi ophaalmail ontvangen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Mugske, las op een andere site dat veel mensen van Yunomi gisteren een fles Dove conditioner spray hebben gekregen. Misschien krijg jij dat ook wel via selectvracht.
Ik koop eigenlik zo min mogelijk kleren wel een leuk jas/mantel gescoord op de MP voor 7 eu,jammer dan weer v d 6,75 verz kosten maar ja ben er wel blij mee

Ik had nog kadobonnen v d H en M maar kon niet iets leuks vinden ,maar wat schertst mijn verbazing vorig jaar inde zomer uitverkoop had ik 2 blousjes gekocht a 5 eu p stuk nu hingen dezelfde blousjes erweer maar dan voor 14,95....dus ik wacht gewoon weer op de zomeropruiming eer ik wat koop
Ik heb net de ophaalmail gekregen voor Yunomi
Ik ook! Joeppie!
Ik kreeg net alsnog een code van Justeat om 10 euro te kunnen bestellen. Voor vanavond bij de plaatselijke turk dus 2 durum besteld en een blikje cola. Had nog aardappeltjes liggen en btje salade. Kunnen vriendlief en ik weer lekker eten :D
Hee AM, wat fijn! Ik moet hem nog krijgen maar hij is nog niet binnen. Wat een gelazer met die codes... is maar goed dat ik het eten voor de komende dagen al gepland heb.
@ Willemeen Hier hetzelfde... Er worden geen punten bijgeschreven voor mijn activiteiten op Yunomi. En dat was gisteren helaas ook al zo.

Ik heb vandaag wel de ophaalmail van Yunomi gekregen. Ik heb het pakket net opgehaald. Erg leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven