Bezemtopic deel 12

01-02-2012 18:55 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren

We bezemen dus gewoon verder, hier alweer deel 12. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee!

Hier staat deel 11
Voel me gelukkig iets beter vandaag

Had echt een baaldag gister en dan kan ik zo lekker gaan piekeren..

Vandaag moet ik een paar uurtjes werken en vanavond krijgen we visite.
Mogguh...

Coetje, hopelijk gaat je dag vandaag wat lekkerder dan gisteren.

Ik ga werken.
Mogguh.

Mijn jurk is binnen en hij past. Moet er nog wel de juiste kleur sieraden bij zien te vinden. Er zat zelfs een stola bij in dezelfde kleur. straks maar even met Sam naar het Kruidvat lopen. Hij is weer koortsvrij. Gelukkig.

Mijn telefoon is leeg dus ik moet rustig aan doen op internet.

Wijzig
Fijn dat de jurk past en dat Sam weer koortsvrij is Zoeb.

Ben benieuwd hoe de jurk staat,we krijgen toch wel een foto te zien he?

Ik ga ook werken...tot straks en een fijne dag allemaal!(de zon schijnt hier,maakt me al vrolijker)
Nou die zon was van korte duur!Wat een snertweer,heb de verwarming op 20 staan en nog vind ik het frisjes...

Ik neem een kop thee om warm te worden.

Fussie,nog gelukt met de perenboom tussen de buien door?

Zoeb,gelukt met de sieraden voor bij de jurk?

Gold,lekker gewerkt?En hoe is het met E?Beetje met een sisser afgelopen?

Ik heb niet veel gewerkt vandaag dus moet het weekend nog wel even thuis aan de bak.Wel druk geweest met telefoontjes maar daardoor blijft de rest dus liggen.

Nu eens verzinnen wat ik op tafel zet vanavond.
Hello maisjes.

Het weer was hier een stuk beter dan gisteren, dat was wel fijn.

Waar wij dit weekend heen gaan schijnt het ook lekker te zijn, Goldman zei zelfs dat ik de zonnebrandcrème mee moest nemen.

Ben echt enorm benieuwd naar je jurk Zoeb, we krijgen toch wel een foto te zien he?

Met E lijkt het inderdaad met een sisser te zijn afgelopen Coetje. Het is stil aan het front, dus ik ga er van uit dat dat goed is.

Toen ze vorige week donderdag hier logeerde heb ik nog maar een keer gezegd dat ze altijd welkom is om eens een nachtje te crashen.

Ik ben sinds gisteren ook bevriend met haar op Facebook, zo kan ik haar ook daar een beetje blijven volgen.

Het liefst wil ik straks met de beentjes omhoog maar straks na het eten moet ik de tassen nog inpakken voor het weekend.

En ik wil vroeg naar bed, om 6 uur morgenochtend moeten we al gaan rijden...
Veel plezier Goldie!Maar dat zal vast lukken met mooi weer en zo'n mooie bak
Thanks Coetje

Het is ook vooral een heel leuk gezelschap dus we amuseren ons wel hoor!
Wat was er gisteren dat je een baaldag had Coe?

Nou ja dat kun je soms wel eens hebben natuurlijk.

Ik heb vandaag op de braderie in ons durpke behoorlijke kitchdingen bij de jurk gekocht. Erg veel bling bling.

Jullie krijgen een foto hoor. Vast en zeker.

Gold heel veel plezierelier dit weekend, zou zo meegaan. Lijkt me gaaf om alle kastelen langs te gaan.

Ben aan het werk en ik verveel me rot. Nog tot 10 uur en dan ga ik me vergrijpen aan de Mac. Nou ik bedoel een Mcmenu.

Daar heb ik zoooo'n zin in.
Veel plezier Goldie!

Ben benieuwd naar de jurk Zoeb.

Ik ben moe. Ben een paar keer te laat naar bed gegaan en bij- of uit slapen zit er niet in.

Vanavond dus op tijd naar bed.

Morgen ga ik lekker even naar de kapper en shoppen en die stapel was die voor me klaar ligt negeer ik gewoon :-)
Ik ben James even zat.

Die heeft al een fles wijn op en is daardoor wat onhandig.

Eerst gooit ie een glas wijn over mijn laptop en zojuist sneuvelde het (kristallen) glas.

En hij zit tegen de tv te schreeuwen omdat hij het niet eens is met de gasten bij DWDD. Daar kan ik ook slecht tegen.

(ik geloof dat ik dringend naar bed toe moet, ben chagrijnig van de moeheid)
Archblugh mannen af en toe he MissM. Je zou ze achter het behang kunnen plakken.

Ik heb Jan afgelopen maandag flink aan moeten pakken. Mij een beetje afvallen waar zijn broer en schoonzus bij zitten. Ik was laaiend en dat heeft ie ook gemerkt.

De rest van de week was hij zo poeslief dat hij zelfs aan het stofzuigen was.

Soms kun je ze wat.

Sterkte lieverd. Misschien is vroeg naar bed wel de beste optie.

Hoe gaat het met Mmetje?
Mmetje gaat weer beter, diarree en gepiep werden wss veroorzaakt door doorkomende kiezen. Hij is nu weer druk en vrolijk.

Volgende week wordt er weer naar het resultaat van de operatie gekeken, ben benieuwd wat de arts er van vindt. Het probleem is in ieder geval niet verholpen.
Wat vreemd MissM dat het niet verholpen is na de operatie.

Fijn dat Mmetje weer lekker de oude is.

Gold je bent al weg natuurlijk, maar heel veel plezier.

Coe gaat het weer een beetje beter? Niet te veel piekeren hoor, je schiet er zo weinig mee op.
Moggu..

MissM,wat raar dat het niet verholpen is,dan is dus die operatie voor niks geweest?

Zoeb,meestal is dat ook niks voor mij dat piekeren en het gaat nu wel weer.Stom geld waar ik me zo druk over maak.

Wanneer is je feest?Hier op de hoek is het het hele weekend feest,vanavond komt Wolter Kroes,nou ik blijf lekker thuis,geef daar echt niks om

Mamz,hoe was het bij je moeder?Is ze daar beter op haar plaats?

Voor de rest een welgemeende
Moggu beetje lang geslapen vandaag, zit nog in pyama te ontbijten...

Wat een somber weer weer zeg, ben onderhand echt zooooo toe aan de zon.. krijg van dat grijze gedoe nou niet echt zin om me aan te kleden en in actie te komen.

Fus, wat fijn om je weer te lezen. Het verdriet om je broertje lijkt me zwaar voor je maar het is wel goed als het eruit komt denk ik. Dat zeggen 'ze' tenminste altijd maar ja hoe dan precies dat weet niemand. Wees maar heel lief voor jezelf en neem je tijd want is ook gewoon niet niks

Voor Coe een baaldagen zijn niet leuk en piekeren over geld al helemaal niet!

Lekker geshopt Zoeb met je mooie jurk, ik wou dat ik ook zo'n shop-gen had. Ik vind het echt verschrikkelijk maar moet dringend wat nieuwe dingen hebben.

Vandaag moet ik eigenlijk:

- stofzuigen;

- wassen + vouwen;

- kledingkast opruimen;

- paar telefoontjes;

- administratie (geld vliegt er harder uit dan dat het binnenkomt en moet echt eens uitzoeken wat we daarmee kunnen..)

Een wasje zit er al in en voor de rest ga ik maar even kijken hoe ver ik kom.

Omdat ie buiten niet schijnt, voor jullie een
Mogguh

Mijn moeder was erg opgelucht op het plekje waar ze nu is. Fijn om te weten, want ze gaat daar nog een poos zijn, vrees ik. Ik ga komende week weer heen.

Ik heb vanochtend zonder moeite een 7 gehaald. Erg fijn! Die moeite kan ik nu steken in een hele week vakantie van Oudste. Pfff, zonder hem ging de vakantie best lekker.

Zoeb, wat een gave jurk. Lijkt me echt leuk om te dragen

Voor de rest een grote zwaai!
Hi Mamz, gefeliciteerd met je 7!! Die heb je maar weer mooi 'in the pocket'!

Fijn dat je moeder opgelucht is, zal jou ook wel wat rust geven denk ik.

Ik heb een slapende kat op schoot en heb nu helemaal geen zin om op te staan, hij ligt er zoooo lief bij, ik moet wel blijven zitten
Ik schrik me steeds een ongeluk van dat Dove-mens...

En.. ik heb zin in oranje tompoucen, hoe lang zou je die kunnen bewaren?
Gelfje,een dag of 2 moet wel lukken met die tompoucen.Maar ik denk dat ze nu al op zijn

Uk heeft aardbeienvlaaitjes en Belgische koffiekoeken uitgekozen voor vanavond,ik groei nog eens dicht!(vanaf volgende week ga ik weer heel streng zijn voor mezelf)

Mamz,gefeliciteerd met je 7!Goed gedaan hoor!
Het is feest in ons dorp,in de feesttent op de hoek komt vanavond Wolter Kroes

Ik ga dus niet.Aantal jaar geleden was er ook eens zoiets,ouders van kinderen die toen bij Oudste in de klas zaten,hingen dronken om mijn nek terwijl ze normaal geen boe of bah zeggen.Nou geef mijn portie dan maar aan Fikkie
Ik verveel me!En zit aan mijn 2e trappistje

Zoeb,ik liet net je jurk aan Oudste zien...Uk wilde natuurlijk ook kijken,zegt ie:Wooow,ik wou dat ik een meisje was!
Coe ga jij nu dronken worden zonder de rest van de buurt? Of ben je toch nog even gegaan. Kan ook niet zo goed tegen dronken lallende mensen die om je nek hangen.

Ik ben druk geweest gisteren. 's morgens Waterscouting, toen heel snel de stad in voor de laatste dingetjes en meteen door naar landscouting om op te bouwen voor het feest vanavond.

Gisteravond kwam Sam voor een paar uurtjes en vandaag moet ik nog heeel veel doen. Boleerootje maken voor de jurk en twee lakens aan elkaar naaien en drie speeches en een zooi namen van filmsterren zoeken om op de tafelkleden te zetten.
Moggu..

Nee hoor Zoeb,ik ben niet dronken geworden en ook niet naar de tent geweest.Ik kon het hier gratis horen

Flinke lijst nog voor vandaag.Succes...maar komt vast goed!Als ik je niet meer zie hier wens ik je nu alvast heel veel plezier vanavond!Je steelt vast de show met je mooie jurk!

Vandaag wassen,strijken en vouwen en wvttk.
Haha, die Ukkie!

Fijn, een 7 Mamz. Moet je nog veel vakken?

Gisteren was James zeer schuldbewust, en vanavond gaat hij niet mee stappen. Goh

Ik was gisteren op pad, naar de kapper en shoppen.

Vandaag wordt er gebezemd, de bedden zijn al afgehaald, de wasmachine en de droger draaien al.

Het zou mooi weer worden vandaag maar het is grijs en het regent. Jammer, ik had de middag vrij gepland om buiten te gaan zitten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven