Rotcrisis!
vrijdag 27 april 2012 om 17:25
Even klagen.. Net gehoord dat het contract van mijn man na een jaar niet wordt verlengd. Einde contract 1 juni.. Dit is al de 4e keer door deze rottige crisis Bedrijf in zwaar weer (communicatie/reclame) en first in first out.. Zo zijn we nu al 4 jaar bezig. En elke keer weer onze geldreserves aanspreken. Die zijn nu echt bijna op...
Ook mijn contract bij de overheid wordt niet verlengd in augustus.
Dat wordt weer elk dubbeltje omdraaien en proberen geen achterstanden op te lopen.
Ik word er echt heel verdrietig van.. Zo kunnen we nooit iets opbouwen. Altijd gaat ons spaargeld naar vaste lasten in de paar maanden dat we moeten overbruggen tot man een nieuwe klus heeft.
Ben het gewoon even zat..
Dusssssssssss alle vrekkentips zijn welkom!
Ook mijn contract bij de overheid wordt niet verlengd in augustus.
Dat wordt weer elk dubbeltje omdraaien en proberen geen achterstanden op te lopen.
Ik word er echt heel verdrietig van.. Zo kunnen we nooit iets opbouwen. Altijd gaat ons spaargeld naar vaste lasten in de paar maanden dat we moeten overbruggen tot man een nieuwe klus heeft.
Ben het gewoon even zat..
Dusssssssssss alle vrekkentips zijn welkom!
vrijdag 27 april 2012 om 17:36
Wat een ongelooflijk rot situatie! Helaas, herken ik het maar al te goed en echte tips heb ik niet behalve dan de standaard dingen en dat is alle extra's opzeggen of skippen. Hoe klote dat ook is...
Hier ook in de reclame/marketing wereld en ik heb nog niet eens 1 voet aan wal gekregen na mijn studie...
Hele dikke
Hier ook in de reclame/marketing wereld en ik heb nog niet eens 1 voet aan wal gekregen na mijn studie...
Hele dikke
vrijdag 27 april 2012 om 17:41
Heel veel sterkte!!!
Troost het je misschien dat mijn gezin ook al een poosje voor een deel teert op spaargeld? en we heel erg zuinig zijn?
Trui aan ipv verwarming hoger, korter douchen, minder lampen , maar wat kaarsen aan.
Maar goed op een gegeven moment ben je wel een beetje uitgevrekt......en is de bodem echt in zicht.
Troost het je misschien dat mijn gezin ook al een poosje voor een deel teert op spaargeld? en we heel erg zuinig zijn?
Trui aan ipv verwarming hoger, korter douchen, minder lampen , maar wat kaarsen aan.
Maar goed op een gegeven moment ben je wel een beetje uitgevrekt......en is de bodem echt in zicht.
vrijdag 27 april 2012 om 17:49
Wat lief van jullie!
Wel ww maar daar zit een maximum aan en met onze vaste lasten komen we dan elke maand 1000 euro tekort. Altijd goede baan gehad dus duur huis. En nu dus bijna al het spaargeld op. Met 2 kleine kinderen is het ook niet goedkoop. Ik doe mijn boodschappen al vaak bij de Lidle, omdat we in ons achterhoofd altijd hier rekening mee houden. Maar vorig jaar wat financiele tegenvallers gehad en dus nog niet zoveel kunnen sparen..
Wel ww maar daar zit een maximum aan en met onze vaste lasten komen we dan elke maand 1000 euro tekort. Altijd goede baan gehad dus duur huis. En nu dus bijna al het spaargeld op. Met 2 kleine kinderen is het ook niet goedkoop. Ik doe mijn boodschappen al vaak bij de Lidle, omdat we in ons achterhoofd altijd hier rekening mee houden. Maar vorig jaar wat financiele tegenvallers gehad en dus nog niet zoveel kunnen sparen..
vrijdag 27 april 2012 om 17:56
Wat een rot situatie. Maar helaas wel herkenbaar.
Zelf doe ik boodschappen aan de hand van aanbiedingen.
Alleen kopen wat echt nodig.
Misschien wat vaker naar de markt? Groente en fruit is daar vaker goedkoper.
Inderdaad vaker de kachel uit en een vest aan, waxinelichtjes branden.
Kliekjes bewaren en invriezen.
Sterkte to!
Zelf doe ik boodschappen aan de hand van aanbiedingen.
Alleen kopen wat echt nodig.
Misschien wat vaker naar de markt? Groente en fruit is daar vaker goedkoper.
Inderdaad vaker de kachel uit en een vest aan, waxinelichtjes branden.
Kliekjes bewaren en invriezen.
Sterkte to!
Het gras aan de overkant is niet groen.
vrijdag 27 april 2012 om 18:01
Och Merel, wat naar. Hopelijk vind je man snel iets.
Helaas ken ik het, de afgelopen jaren is Magdaman ook al 3x zijn baan kwijt geraakt vanwege de crisis. Gelukkig is hij pas eind 20 dus na tig maanden wel weer wat gevonden, maar inderdaad, de reserves vlogen er echt doorheen. Gelukkig heb ik ook werk, anders hadden we het echt niet gered. En dan hebben wij niet eens een koophuis of kinderen, dus kan me voorstellen hoe moeilijk dit allemaal is voor jullie. Veel sterkte!
Enne, klagen mag hoor.
Helaas ken ik het, de afgelopen jaren is Magdaman ook al 3x zijn baan kwijt geraakt vanwege de crisis. Gelukkig is hij pas eind 20 dus na tig maanden wel weer wat gevonden, maar inderdaad, de reserves vlogen er echt doorheen. Gelukkig heb ik ook werk, anders hadden we het echt niet gered. En dan hebben wij niet eens een koophuis of kinderen, dus kan me voorstellen hoe moeilijk dit allemaal is voor jullie. Veel sterkte!
Enne, klagen mag hoor.
vrijdag 27 april 2012 om 18:39
zaterdag 28 april 2012 om 15:05