The Never Ending Question deel 85
vrijdag 27 april 2012 om 15:07
Nee. Zo slecht zelfs.. Had les van onze directeur, geweldige man was dat. Ik stond heel slecht, al jaren, het wilde er niet in. Op een gegeven moment hadden we een zwaar tellende toets en ik kreeg extra tijd. Alle leerlingen weg na de toets, ik mocht doorgaan. Kwam ie naast me zitten en liep het met me door. Als ik dan sinas ipv cola (sinus, cosinus en nog iets?) wilde doen, vroeg hij waarom. Dus moest het anders wist ik. Maar het lukte me toch nooit, werd er gek van. Na heel veel uren mocht ik stoppen, ik had mijn best gedaan. 2 weken later de uitslag, hij deelde de toetsen met cijfer uit. Ik kreeg een schouderklop en een 'goed geprobeerd'. Draai mn toets om, stond er geen cijfer op. Dus ik huh? Staat ie naast me 'sorry chooc, het zit niet in je. Richt jij je maar op iets anders'. Zo lief van die man maar zo klote voor mezelf. Ik kon het echt niet. Geef mij maar talen!
Waar was jij goed in op school?
Waar was jij goed in op school?
vrijdag 27 april 2012 om 18:31
(hahahaha, Choco! Ben blij dat je 't hele verhaal niet hebt weggehaald hoor! Had het niet willen missen! Zie het al helemaal voor me hoe je daar nog in je uppie zit, welwillende leraar erbij...Enne; samen vormen we een perfect klusteam; jij kunt stucen en de serieuze klussen, en ik kan dat peertje indraaien )
vrijdag 27 april 2012 om 18:31
(hahahaha, Choco! Ben blij dat je 't hele verhaal niet hebt weggehaald hoor! Had het niet willen missen! Zie het al helemaal voor me hoe je daar nog in je uppie zit, welwillende leraar erbij...Enne; samen vormen we een perfect klusteam; jij kunt stucen en de serieuze klussen, en ik kan dat peertje indraaien )
vrijdag 27 april 2012 om 18:33
vrijdag 27 april 2012 om 20:20