Hoop problemen, wat moet ik doen?
zaterdag 28 april 2012 om 14:50
Nou ik zou heel snel contact opnemen met de HA of idd het Fiom. Jij bent nu niet meer alleen en hebt je verantwoording te nemen. Op welke manier dan ook en of je wilt of niet.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 28 april 2012 om 14:55
hoe erg het ook allemaal bij elkaar is, ik twijfel ook of dit topic echt is....verder er zijn genoeg instanties die jouw verder kunnen helpen, ff googlen en je weet het....vind het wel een heel apart verhaal zo bij elkaar, je hebt wel vrienden maar niemand die jou helpt en je in contact brengt met hulpverlenende instanties...vaag verhaal...
zaterdag 28 april 2012 om 14:56
Als jij besluit geen abortus te doen (mag volgens mij nog wel in dit stadium?? Maar kan me voorstellen dat je het niet wilt), moet je goed voor jezelf gaan zorgen. Ook wanneer je het kindje later afstaat, mag dat, vind ik, de komende tijd niet lijden onder jouw zwervende bestaan.
Het klinkt alsof je zelf voor deze aanpak gekozen hebt, maar is dat ook echt zo?
Het klinkt alsof je zelf voor deze aanpak gekozen hebt, maar is dat ook echt zo?
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
zaterdag 28 april 2012 om 15:40
zaterdag 28 april 2012 om 15:50
Ach simpele zieltjes hier zo, als je eens wist wat een probleemsituaties er allemaal zijn in NL. Wees maar blij dat je dan in je veilige gezinnetje, met je aflosvrije hypotheekje, met je gepromoveerde ventje/meiske , samen bent en baanzekerheid hebt. Anders wens ik je veel sterkte. Wat een XXrechtse types hier bij V.F. (ik wacht rustig de rotte tomaten af)
@ TO, Ik heb niet de wijsheid in pacht maar zoek hulp, verder sterkte
@ TO, Ik heb niet de wijsheid in pacht maar zoek hulp, verder sterkte