Hoop problemen, wat moet ik doen?

28-04-2012 14:36 43 berichten
.............
Alle reacties Link kopieren
Lieverd zoek hulp maatschappelijk werk, huisarts, fiom, leger des heils. Geef jezelf een hele dikke vette trap onder je hol en ga in Godsnaam eens wat van je leven maken, inplaats van altijd maar te mekkeren en te klagen op het viva forum!!!!!!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Als het dus echt is, hulp zoeken, spoedig mogelijk dus, en die is er. Kind krijgen is niet niets, adoptie is een goede keuze, hoop vouwen kunnen geen kinderen krijgen, hun verwelkomen het graag.
quote:shogubo schreef op 28 april 2012 @ 15:50:

Ach simpele zieltjes hier zo, als je eens wist wat een probleemsituaties er allemaal zijn in NL. Wees maar blij dat je dan in je veilige gezinnetje, met je aflosvrije hypotheekje, met je gepromoveerde ventje/meiske , samen bent en baanzekerheid hebt. Anders wens ik je veel sterkte. Wat een XXrechtse types hier bij V.F. (ik wacht rustig de rotte tomaten af)

@ TO, Ik heb niet de wijsheid in pacht maar zoek hulp, verder sterkte
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Zal hulp vragen bij de instanties die jullie hebben aangegeven thnx
http://www.youtube.com/watch?v=3VscVP_Gt_s
quote:rosanna08 schreef op 28 april 2012 @ 16:03:

[...]

Ik ben gek op dolfijnen en had een tijdje geleden een maatje die rosanna heette

Ach simpele zieltjes hier zo, als je eens wist wat een probleemsituaties er allemaal zijn in NL. Wees maar blij dat je dan in je veilige gezinnetje, met je aflosvrije hypotheekje, met je gepromoveerde ventje/meiske , samen bent en baanzekerheid hebt. Anders wens ik je veel sterkte. Wat een XXrechtse types hier bij V.F. (ik wacht rustig de rotte tomaten af)

Wat een rotsituatie, zwerver. Ik ben niet zo thuis in hulpverleningsland, maar zoek hulp. Via huisarts of maatschappelijk werk. Misschien heb je geen huisarts meer, maar heeft deze geen plicht om te helpen? Er zijn instanties die je willen en kunnen helpen, maar vraag wel om hulp. Dit is niet iets wat je in je eentje kunt oplossen.

Ik wens je heel veel sterkte toe!

Of kijk hier eens: http://www.siriz.nl/

quote:shogubo schreef op 28 april 2012 @ 16:11:

[...]

Ik ben gek op dolfijnen en had een tijdje geleden een maatje die rosanna heette wie ben je dan? Als we maatjes waren, heb je mijn mailadres als het goed is
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:luni schreef op 28 april 2012 @ 14:52:

Dit is toch niet echt?

Nee dit is een trol, gebruik het loepje maar eens.

Jammer dat deze types hier nog steeds een poduim krijgen.
Op naam van je vriendin een echo laten doen, dus je vriendin is spontaan zwanger zonder dat ze het weet. Krijgt ze straks ook de folders binnen over zwangerschap, en via ziekenverzekering het kraampakket?

Ik hoop dat je vriendin er vanaf weet, en niet spontaan schrikt van alle reclamezooi wat binnen komt over zwangerschappen.

Of dat de partner van je vriendin denkt dat ie vader wordt. ( zie allemaal scenario's te voorschijn komen)
Weer even behoefte aan aandacht Zwerverzonderuitkering?

Hebben ze je niet om je ziektenkostenpas en ID gevraagd bij de VK?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
En waarom zouden wij je helpen? Je hebt hier zo hard op de maatschappij (dat ben jij!) af lopen geven. Je hebt je hele persoonlijke toestand aan jezelf te danken. Je hebt internet, dus googlen maar!!!!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:zwerveruitkering schreef op 28 april 2012 @ 16:17:

[...]

Nog nooit zeker gehoord van een eigen verantwoordelijkheid he zwerver? Alles overkomt jou zeker alleen maar.

Gek he dat anderen wel hun stinkende best moeten doen voor van alles en nog wat...
Ow je bent een trol.

Ach simpele zieltjes hier zo, als je eens wist wat een probleemsituaties er allemaal zijn in NL. Wees maar blij dat je dan in je veilige gezinnetje, met je aflosvrije hypotheekje, met je gepromoveerde ventje/meiske , samen bent en baanzekerheid hebt. Anders wens ik je veel sterkte. Wat een XXrechtse types hier bij V.F. (ik wacht rustig de rotte tomaten af)En toch voel ik me helemaal geen probleemsituatie.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
ach..... maar wel bijna elke dag online om hier op het forum te posten?

geloof je toch zelf niet dat dit géén trol is

zoek een leven!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven