Centraal Moderatortopic deel 2

28-02-2012 11:33 3484 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:martin81 schreef op 20 april 2012 @ 15:42:

@Junior: waarom haal je niet al die plaatjes van die mannen weg? Heb herhaaldelijk verzocht om on-topic te gaan, zowel in topic als hier.

Kun je dat ajb alsnog (snel) doen?Maar Martin. In jouw openingspost vraag jij wat dat toch is met mensen die voor andere mensen willen bepalen waarover zij wel of niet mogen praten? En nu wil jij bepalen dat mensen geen plaatjes mogen plakken. Dat is toch niet helemaal eerlijk vind je zelf niet? Want nu bepaal jij dat mensen geen plaatjes mogen plakken.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:charlottew88 schreef op 20 april 2012 @ 16:34:

[...]

Maar Martin. In jouw openingspost vraag jij wat dat toch is met mensen die voor andere mensen willen bepalen waarover zij wel of niet mogen praten? En nu wil jij bepalen dat mensen geen plaatjes mogen plakken. Dat is toch niet helemaal eerlijk vind je zelf niet? Want nu bepaal jij dat mensen geen plaatjes mogen plakken.Martin is een beetje in de war omdat dit zijn leukste en vooral best lopende topic ever is. Ook zijn intelligentste, trouwens.
@ Treuzel, n.a.v. je vraag om de taalfout uit je topic-titel uit te halen, ik had je titel aangepast maar je titel is te lang dus vervalt weer in het oude.

Ik heb het even zo aangepast maar ik begrijp dat het om meer quotes ging dan alleen Bnn'ers. Maar de taalfout is eruit .

Domme/grappige/vreemde/heftige opmerkingen van bnn'ers

Zou je willen aangeven als je de titel toch anders wilt?

mvg,

Junior.
Het topic 'Tijdelijk apart wonen; hoe moet dat met de baby?' is verwijderd ivm privacy.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:sri schreef op 20 april 2012 @ 16:39:

[...]

Martin is een beetje in de war omdat dit zijn leukste en vooral best lopende topic ever is. Ook zijn intelligentste, trouwens.Zeker weten.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
"@moderators: in het topic "veel forummers geen leven?" op de overig-pijler, gaat de TO off-topic over dat sommige forummers geen leven hebben. Zelfs na een verzoek om de OP en titel aan te passen heeft hij dit niet gedaan.

Kunnen jullie de OP en titel aanpassen naar: 'VrijMiBoTo:hete mannen' en de betreffende TO waarschuwen?"

Verplaatst naar Prikbord gevraagd;

Gezocht: Jonge veteranen en diens partners

mvg,

Junior.
Ik denk dat het BN'ers moet zijn, i.p.v bnn'ers.
quote:juniormoderatorviva schreef op 20 april 2012 @ 16:49:

@ Treuzel, n.a.v. je vraag om de taalfout uit je topic-titel uit te halen, ik had je titel aangepast maar je titel is te lang dus vervalt weer in het oude.

Ik heb het even zo aangepast maar ik begrijp dat het om meer quotes ging dan alleen Bnn'ers. Maar de taalfout is eruit .

Domme/grappige/vreemde/heftige opmerkingen van bnn'ers

Zou je willen aangeven als je de titel toch anders wilt?

mvg,

Junior.

Is dit nog een oplossing?

Domme/grappige/rare/heftige opmerkingen bekende pers.

mvg.
correctie
quote:ooijen1310 schreef op 20 april 2012 @ 20:01:

Beste mods,

Kunnen jullie er echt niet voor zorgen dat men normaal omgaat met iedere forummer hier?Zoals jij omgaat met je medeforummers bedoel je?
Ooijen snapt het nog niet helemaal, maar dat komt vanzelf wel. Zennnnn.... tot ze doorheeft dat al die energie besteed aan Martin verspilde energie is.

Beste mods,

Kunnen jullie er echt niet voor zorgen dat men normaal omgaat met iedere forummer hier?

Ofwel: dat we anderen geen afgelikte boterham noemen???

Ik zou zeggen: wie de schoen past...
quote:Yvonne77 schreef op 20 april 2012 @ 20:06:

[...]

Ofwel: dat we anderen geen afgelikte boterham noemen???

Ik zou zeggen: wie de schoen past...

Ach, ik vind het echt niet erg dat ze me afgelikte boterham noemt.

Zegt meer over haar dan over mij...

Beste mods,

Kunnen jullie er echt niet voor zorgen dat men normaal omgaat met iedere forummer hier?Als jij eens begint met normaal reageren?
quote:secondhandsuus schreef op 20 april 2012 @ 20:32:

[...]

Ach, ik vind het echt niet erg dat ze me afgelikte boterham noemt.

Zegt meer over haar dan over mij...

O man, ik bid elke avond dat ik onderhand weer eens een afgelikt kadetje word

Wie is hier de gelukkige?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:very__cherry schreef op 20 april 2012 @ 20:52:

[...]

O man, ik bid elke avond dat ik onderhand weer eens een afgelikt kadetje word

Wie is hier de gelukkige?Ach, die boterham kan telkens weer opnieuw gesmeerd worden en voorkomt dat het een ranzige zooi wordt, dat lijkt me veel erger.
quote:Cateautje schreef op 20 april 2012 @ 20:55:

[...]

Ach, die boterham kan telkens weer opnieuw gesmneerd worden en voorkomt dat het een ranzige zooi wordt, dat lijkt me veel erger.Kleine, maar oh zo nodige correctie!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor

Beste mods,

Kunnen jullie er echt niet voor zorgen dat men normaal omgaat met iedere forummer hier?

Even voor mijn beeldvorming: normaal vind jij een broek-naar-beneden-billen-bloot smiley voor een ander, of medeforummers zeikwijven noemen?

Voor de mod: tsjek de schamele bijdragen van deze forummer maar even.
quote:Hasse88 schreef op 20 april 2012 @ 21:21:

[...]

Kleine, maar oh zo nodige correctie!
quote:Hasse88 schreef op 20 april 2012 @ 21:21:

[...]

Kleine, maar oh zo nodige correctie!Eh, ik distancieer me nadrukkelijk van elk woord waar sneer in voorkomt he, dus ik weet nergens van
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:very__cherry schreef op 20 april 2012 @ 21:30:

[...]

Eh, ik distancieer me nadrukkelijk van elk woord waar sneer in voorkomt he, dus ik weet nergens van
Mods, er mag een slotje op 3000+ deel 93, deel 94 is geopend.
Verplaatst naar relatie pijler;

Holocaustontkenning

Morgenochtend even overleggen met de moderator over een andere vraag die gesteld is bij het staffen, ik kom daar morgen op terug.

mvg,

Junior.
quote:appel_ke schreef op 20 april 2012 @ 22:34:

Mods, er mag een slotje op 3000+ deel 93, deel 94 is geopend.

Gesloten.

mvg,

Junior.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven