Entertainment alle pijlers

Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je ervan?

20-03-2010 23:49 3148 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een nieuw topic.
Gister Contraband gezien met Matt Damon en Kate Beckinsdale (die niet echt geloofwaardig een kapster speelt..) was eem mwha film. Niet zo slecht dat ie uitging, maar vond t ook niet erg toen ie afgelopen was!
Intouchables in de bios gezien, erg mooie film, erg grappig ook!
quote:Mikske00 schreef op 23 april 2012 @ 20:07:

Intouchables in de bios gezien, erg mooie film, erg grappig ook!Ik wou het net komen posten! Ik vond hem fantastisch! Lang geleden dat ik zo heb moeten lachen en toch was het een heel bijzondere film.
Ja, Intouchable! Geweldige film! Ik kan m iedereen aanbevelen.
Het zusje van Katia, en ik vond m verontrustend en onbevredigend aflopen. Heel erg bizar.
My sisters keeper.

Al wat ouder, maar ik zag hem zaterdag voor het eerst.

Hele mooie film.

Tranen met tuiten zeg.

Ik heb mijn zusje gemaild dat ze elk orgaan dat ze nodig heeft hebben mag.
Lorax. Vanmiddag met mijn nichtje in de bioscoop. (En er was ook nog een vader+kind, dus totaal 4 mensen in de zaal.)

Best aardige film, maar Horton (ook gebaseerd op een Dr. Seuss boek) vond ik een stuk leuker. Maffer dan Lorax en niet zo'n belerend toontje.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Gister heb ik Saving Sarah Cain gezien. Beetje een 'Kleine Huis op de Prairie' achtige film. Niet zo gek als je bedenkt dat de regisseur van de eerstgenoemde film de zoon is van de mannelijke hoofdrolspeler uit de tweede genoemde serie. Maar goed, de verfilming an sich vond ik matig en had meer van de film verwacht. Heb het boek gelezen namelijk en vond dat een stuk beter. Eén en ander gaat over de Amish.

In het weekend heb ik The Shawshank Redemption gezien. En ik denk dat ik daarvan vond wat iedereen ervan vindt.

:-)
Waar zit de any-key?
Vrijdag Chronicle,jongeren met abilities.beetje a la heroes maar dan anders.wel ok vermaak.

Vandaag midnight in Paris,ik vond het een mooie vermakelijke film.Owen Wilson was ook niet zo irritant als anders.beter dan verwacht in elk geval.
ik kijk nu water for elephants ..... super film !
Ordinary people, afgelopen woe.avond. Uit 1980. Heel lang geleden in de jaren 80 al eens gezien. Goede film , v Robert Redfort. Heel goede acteurs(!).

Les intouchables was idd goed he. Laatst in de bios gezien. Leuk ook die Franse taal. Heb echter helemaal niet hard gelachen, eerder glimlachen. Die masserati sportwagen was gaaf, vond het huis in paris alleen belachelijke groot. En eigenlijk ook meer een film om thuis op dvd te zien, die grote zwarte man telkens in beeld ..of die invalide man, ook niet echt aantrekkelijk om te zien. En er was geen pauze, soms vindt ik dat toch wel fijn, vooral om het te weten. De ene keer wel andere keer niet .
Waar ik wel heel erg om heb gelachen is de film ' the secret of my succe$s' met Michael J. Fox uit 1987. Vond hem zo komisch, op dat kantoor.
Gisteren contraband gezien! Goeie spannende film. Spannend tot het eind.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Net the notebook gezien. Mwoah mwhoah, beetje uitgekauwd verhaal. Niets verrassens helaas!
quote:Boefus schreef op 24 april 2012 @ 00:56:

Ja, Intouchable! Geweldige film! Ik kan m iedereen aanbevelen.Wij hebben hem net ook gezien! Fantastische film!
En ik heb Intouchable ook vanavond gezien. Wat een heerlijke film.
Ja he, was heel populaire film in Frankrijk in 2011, nu hebben al 18 miljoen mensen de film gezien.
Gisteren in de bios in Antwerpen 'The Raven' gezien, voorpremière. Goeie film, alleen het verhaal is eigenlijk een lange NCIS/CSI/Criminal Minds-verhaal maar dan speelt het zich af in de jaren 1850 (ofzo). Ik vind het wel een aanrader.
Volgens mij ben ik echt de enige, die niet zo onder de indruk is van 'intouchables'. Vond het een aardige film hoor, maar wat mij betreft extreem overrated. Het is dankzij de aanstekelijke acteerprestaties dat ik me er weinig heb aan geergerd. Voor de rest was het vooral simpel, voorspelbaar en cliché.
Here I am - now what are your other two wishes...
One for the money .. wat een draak van een film weer. Niet grappig, niet spannend .. niks. Afrader van de week!
Transformers deel 2,bah niks aan en totaal niet grappig.
chicky012, 2 dagen geleden

Net the notebook gezien. Mwoah mwhoah, beetje uitgekauwd verhaal. Niets verrassens helaas!

Och echt? Ik heb echt tranen met tuiten zitten janken aant eind sorry ben een wijf
The Vow vond hem leuk en tot mijn verbazing gebaseerd op ware feiten. Je zal toch maar 5 jaar van je leven kwijt zijn.

Safe Tsja, wat zal ik zeggen. Vind meneer Statham erg lekker om te zien, maar zijn films zijn echt van het niveau Rambo (niet om aan te zien)
Garden State

Andrew Large (Zach Braff) keert terug naar zijn familie om ze bij de begrafenis van zijn moeder bij te staan. Hij wordt weer opgenomen in de wereld die hij al lang achter had gelaten en hem depressief maakte. Na lange tijd antidepressiva te hebben genomen stopt hij hiermee. Dit omdat hij Samantha (Natalie Portman) ontmoet en zij een natuurlijker middel tegen zijn somberheid vormt.

wel aardig maar ook wel beetje vaag! Wel mooie muziek/bijbehorende soundtrack
Een voettocht van duizend kilometer begint met één stap (Lao Tse)
Afgelopen tijd de volgende films gezien:

The muppets

Erg leuke film! Heb erg gelachen! Leuker dan verwacht!

The rite

Brrr, enge film.... Maar wel goed!

Mirrors

Helemaal eng.... Kreeg er kippenvel van. Dus als je een enge film wilt zien... ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven