Tetteretetteretet tet tet, het is tettertijd!
dinsdag 6 maart 2012 om 19:18
Ons 23e Tettertopic al. Ongelofeloos, we kunnen er wat van!
Iedereen is welkom, incl. gedoogforumsters, mosterdpotten, farao's uit Egypte (hoi Blom!). Kom en praat mee met Slofferd, Ratje, Splinter, Praathoofdje en nog veeeeeeel meer lieve gezellige malloten .
We zijn gek op beessie (nou ja liever geen spinnen) en kletsen over van alles en nog wat!
Hoezeee hoezeee, hoezeeee tetter met ons meeeeeeeee!
Ons oude topic: Topic 22
Optimist tot in de kist!
zondag 29 april 2012 om 00:26
Klinkt lekker Fran, tajine uit de wok . Ik maak het wel eens en dan in de braadpan. En de vakantieplannen klinken ook leuk
Splinter, ben ook benieuwd naar de jas MET knopen . Gezellige avond gehad?
Fantje, stage van R klinkt leuk
Tonks, vond Kaat jouw antwoord wel oké?
Ik heb lekker soep en broodjes uit de oven en een oranje tompouce gegeten en tijdens een film ook nog chippies met aïoli zitten knerpen. Nu maar even tanden goed poetsen en dan ga ik naar bed, viel op de bank al bijna in slaap
Slaap lekker allemaal en tot morgen: hopelijk is het hier dan ook niet zo herfstig.
Splinter, ben ook benieuwd naar de jas MET knopen . Gezellige avond gehad?
Fantje, stage van R klinkt leuk
Tonks, vond Kaat jouw antwoord wel oké?
Ik heb lekker soep en broodjes uit de oven en een oranje tompouce gegeten en tijdens een film ook nog chippies met aïoli zitten knerpen. Nu maar even tanden goed poetsen en dan ga ik naar bed, viel op de bank al bijna in slaap
Slaap lekker allemaal en tot morgen: hopelijk is het hier dan ook niet zo herfstig.
zondag 29 april 2012 om 00:41
Slaap lekker TH!
Visite net weg, was gezellig. Het zijn onze vorige bovenburen, we maken voor elk half jaar een afspraakje, dan verwatert het niet. Dus net hebben we alweer een date geprikt voor november.
Maar nu heb ik een plofbuik van de kaas, olijfjes met feta, gevulde sweet peppers en borrelnootjes. Dus de chippies mogen nog even in de zak blijven nu.
Fantje, rot van dat slechte slapen zeg. Ik zie regelmatig een skype berichtje op-poppen dat jij online bent, maar dat is voor jou dan midden in de nacht. Of ben je dan toch wakker?
Wanneer komt er weer een vervolg van je onderzoeken?
Visite net weg, was gezellig. Het zijn onze vorige bovenburen, we maken voor elk half jaar een afspraakje, dan verwatert het niet. Dus net hebben we alweer een date geprikt voor november.
Maar nu heb ik een plofbuik van de kaas, olijfjes met feta, gevulde sweet peppers en borrelnootjes. Dus de chippies mogen nog even in de zak blijven nu.
Fantje, rot van dat slechte slapen zeg. Ik zie regelmatig een skype berichtje op-poppen dat jij online bent, maar dat is voor jou dan midden in de nacht. Of ben je dan toch wakker?
Wanneer komt er weer een vervolg van je onderzoeken?
zondag 29 april 2012 om 01:19
Mogguh.. Ik ben ook net thuis.
Was leuk in de tent met Pearl Jam band en een band ala the Doors.
Klonk leuk! De eerste band was echt super qua geluid,als ik niet keek was het net Eddy Vedder die zong en bij The Doors was de zanger een mooie lookalike in een strakke leren broek maar de zang was het net niet.
Jammer ..
Was leuk in de tent met Pearl Jam band en een band ala the Doors.
Klonk leuk! De eerste band was echt super qua geluid,als ik niet keek was het net Eddy Vedder die zong en bij The Doors was de zanger een mooie lookalike in een strakke leren broek maar de zang was het net niet.
Jammer ..
zondag 29 april 2012 om 02:02
*gooit nog een paar biertjes bij Olief naar binnen* Ach, hij rook ook niet naar roosjes hoor vanmiddag, maaaaaaaar de schutting staat er! Afwerking moet nog gebeuren (zoals stukje muur metselen waar schuttinggedeelte op komt te rusten en verder betegelen van het terras en en en) maar we kunnen nu weer lekker beschut zitten en jemig, wat hebben we nu een joekel van een terras!! Zal morgen ff foto neerzetten (en ook weer eens fatsoenlijk komen tetteren enzo). Ik heb vandaag weer een gedeelte tuin geschoffeld (ik zit nu denk ik op 2/3e), man man..het was meer plaggen steken, wat een mos allemaal!
Ik ben mijn eigen bananenschil