Entertainment alle pijlers

The Ultimate Dance Battle

04-03-2012 17:29 3450 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond vanaf 20:00 Ik kan niet wachten om Dan eh ik bedoel natuurlijk de dansers te aanschouwen vanavond
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Pippin schreef op 29 april 2012 @ 20:38:

Staat je huis nog wel overeind Leil of moeten we Sjon bellen: Help onze forummert heeft een klushuis?Goed format Pip!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:S0LEIL schreef op 29 april 2012 @ 20:31:

Char, wat een hufter, zo doorrijden

Hopelijk is je spierpijn gauw over Nou inderdaad ik was zo boos dat ik volgens mij alle scheldwoorden die ik ken eruit heb gegooid.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:steph schreef op 29 april 2012 @ 20:38:

Nou weet ik waar ik bij Liekus outfit aan denk: muziekblad van de Jostiband.ik aan de kleren van die bruine beer-achtigen van vroeger. ik weet alleen niet meer heo dat soort poppen heet. Moushki's? ofzo?
quote:steph schreef op 29 april 2012 @ 20:38:

Nou weet ik waar ik bij Liekus outfit aan denk: muziekblad van de Jostiband.Ik krijg het beeld van een paasei ook niet uit mijn hoofd hoor...
Summie heb jij jezelf gespot op tv?
Sjon bellen voor Zon.
Mannen in een broekrok??
Ik vind hier dingen van.
quote:charlottew88 schreef op 29 april 2012 @ 20:39:

Summie heb jij jezelf gespot op tv?Die zit toch bij Dan onder de desk.
quote:Sabeltandcavia schreef op 29 april 2012 @ 20:39:

Mannen in een broekrok?? Erg he.

Mannen in een broekrok?? Oude mode hopelijk.
quote:Pippin schreef op 29 april 2012 @ 20:38:

Staat je huis nog wel overeind Leil of moeten we Sjon bellen: Help onze forummert heeft een klushuis?Oh, Sjon bellen vind ik wel een heel goed plan! Ik woon hier nu bijna 1,5 jaar en er is nog zoooooveel te doen Ik maak altijd grootste plannen voor klusdagen, maar het valt altijd tegen en ik krijg altijd veel minder gedaan dan de bedoeling was.
quote:steph schreef op 29 april 2012 @ 20:40:

[...]

Die zit toch bij Dan onder de desk.Oh ja natuurlijk
(vriend wilde weten wat jullie vonden van haar kleding daarom typ ik nu mee)
quote:Summerdance schreef op 29 april 2012 @ 20:39:

[...]

Ik krijg het beeld van een paasei ook niet uit mijn hoofd hoor...Ik denk de hele tijd: carnaval is toch al geweest? Maar goed idee voor een pèkske voor volgend jaar
quote:charlottew88 schreef op 29 april 2012 @ 20:39:

Summie heb jij jezelf gespot op tv?

Nee maar dat komt waarschijnlijk omdat ik op dat moment druk aan het flirten was met mijn ex van een paar jaar gelden.

Daar heb ik trouwens wel een dingetje mee

Hebben jullie even?

Want ik weet even niet zo goed wat ik er mee moet

Mannen in een broekrok?? Bel de BEO!
quote:Summerdance schreef op 29 april 2012 @ 20:42:

[...]

Nee maar dat komt waarschijnlijk omdat ik op dat moment druk aan het flirten was met mijn ex van een paar jaar gelden.

Daar heb ik trouwens wel een dingetje mee

Hebben jullie even?

Want ik weet even niet zo goed wat ik er mee moetKom maar op!
Ik kan jullie melden dat Zon echt wel in aanmerking komt voor een schouder van Sjon
Ik vind hier dingen van.
Sum; shoot, we listen :-)
quote:Sabeltandcavia schreef op 29 april 2012 @ 20:44:

Ik kan jullie melden dat Zon echt wel in aanmerking komt voor een schouder van Sjon

Geen idee wat er is, maar ik gun iedereen Sjon

Zon; als je 1,5 jaar in je huisje woont en je krijgt niet gedaan wat er gedaan moet worden op een klusdag, dan verdien je Sjon voor de volle 100%
quote:Sabeltandcavia schreef op 29 april 2012 @ 20:44:

ik kIjk ook en vriend ook.

Charlotte, balen wat een eikel! Sterkte !

Weten jullie zeker dat Lieke's styliste haar zus is? Zoiets doe je je zus toch niet aan??!!!
grr hier lopen al de heel dag van die schoffies rond met zo'n luchtdruktoeter. Gék word je ervan. toet, toet toet... Het liefste pak ik ze dat ding af, zet ze op hun oor en druk 'm helemaal leeg.

Maar dat mag niet
Oh ennem Diamond Dan KARATy... *lampje*
quote:InyMiny schreef op 29 april 2012 @ 20:46:

[...]

Geen idee wat er is, maar ik gun iedereen Sjon

Zon; als je 1,5 jaar in je huisje woont en je krijgt niet gedaan wat er gedaan moet worden op een klusdag, dan verdien je Sjon voor de volle 100%Ja, dit huis en ik zijn niet voor elkaar gemaakt geloof ik

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven