Entertainment alle pijlers

The Ultimate Dance Battle

04-03-2012 17:29 3450 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond vanaf 20:00 Ik kan niet wachten om Dan eh ik bedoel natuurlijk de dansers te aanschouwen vanavond
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:fantastissima schreef op 29 april 2012 @ 20:48:

ik kIjk ook en vriend ook.

Charlotte, balen wat een eikel! Sterkte !

Weten jullie zeker dat Lieke's styliste haar zus is? Zoiets doe je je zus toch niet aan??!!!Nee Leco doet haar haar hoor.
SD; gooi het er maar uit
iets te prive
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Pippin hier ook buurtkinder ergernis ten top vandaag.
quote:S0LEIL schreef op 29 april 2012 @ 20:49:

[...]

Ja, dit huis en ik zijn niet voor elkaar gemaakt geloof ik Jij verdient Sjon gewoon.
quote:Sabeltandcavia schreef op 29 april 2012 @ 20:44:

Ik kan jullie melden dat Zon echt wel in aanmerking komt voor een schouder van Sjon I second that motion!
Wel een mooi nummer alvast!
Oeh moeilijk SD. Je wilt alleen niet eindigen op T minnaressen topic en doodgegooid worden me smoezen lijsten. Dus idd bezint eer ge begint.
Jemig pleebakfluiten, ja dat ken ik ook.
Hmm Sum, mijn eerste gedachte was ook dat hij het eerst maar eens uit moet maken voordat jullie wat gaan drinken, maaaaaaaar aan de anderen kant.... Een drankje leidt niet per se tot wat meer.

Laat me er nog even over nadenken..
quote:fantastissima schreef op 29 april 2012 @ 20:51:

Oeh moeilijk SD. Je wilt alleen niet eindigen op T minnaressen topic en doodgegooid worden me smoezen lijsten. Dus idd bezint eer ge begint.Helemaal mee eens.
quote:InyMiny schreef op 29 april 2012 @ 20:52:

Hmm Sum, mijn eerste gedachte was ook dat hij het eerst maar eens uit moet maken voordat jullie wat gaan drinken, maaaaaaaar aan de anderen kant.... Een drankje leidt niet per se tot wat meer.

Laat me er nog even over nadenken..Dit dus. Moeilijk hoor Sum
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Sum, het is misschien helemal ethisch, maar ik zou afspreken. Je krijgt er anders misschien wel spijt van, als jullie eigenlijk stiekem voor elkaar gemaakt zijn

Maar je moet dan wel heel goed in je achterhoofd houden, dat het misschien tot niets leidt, omdat hij al een vriendin heeft. Als je dat kunt en je ook niet enorm teleurgesteld raakt als het op niets uitloopt, is er niets aan de hand lijkt me. Wie weet krijg je er een leuke vriend bij.
Dit was met stip de slechtste dans van het seizoen.
Ow, doorschijnde broekrokken...
Ik vond het heel erg nummer 26, veel van hetzelfde, niet heel verrassend.

Nee ik was niet onder de indruk...
Ik vind het niet zo boeiend.
Lastig Sum... Met zo'n insteek ('ik kan je niet uit mijn hoofd krijgen') wat afspreken is op voorhand al anticiperen op meer.. en dat voelt fout. Hm. Idd een dingetje. Lastig. Het hoeft niet tot meer te leiden, dat klopt. Mocht er toch meer gaan spelen dan kun je wel zeggen dat je pas wat afspreekt als de relatie over is. Mocht het zover komen.
Even vraagje Sum; 2 weken geleden kwam er toch iemand uit Frankrijk om je een ontbijtje te brengen (of zit ik nu helemaal fout en met een andere forummert in gedachte....?

Kan meespelen in je keuze om wat te gaan drinken samen of niet
quote:fantastissima schreef op 29 april 2012 @ 20:51:

Oeh moeilijk SD. Je wilt alleen niet eindigen op T minnaressen topic en doodgegooid worden me smoezen lijsten. Dus idd bezint eer ge begint.

Oh nee hoor, dat was ik ook helemaal niet van plan

Ik zit alleen een beetje met het ethische gedeelte

Ik zou het als vriendin zijnde geloof ik niet zo leuk vinden als mijn vriend met zijn ex wat ging drinken om te kijken wat er nog voor gevoel zit.

Mijns inziens klopt dan je relatie al niet helemaal meer

Maar moet ik me daar wel druk om maken...

Het is zijn relatie ten slotte

En die grens bewaak ik zelf wel

Ik zal geen stap te ver gaan (ben zelf een bedrogen vrouw geweest, ik weer hoe het voelt, vandaar ook mijn dilemma)
Nummer 26 eruit dit keer hoop ik.
Wat lullig dat die ouders van die ene nu pas lomen lijken. Alsof zwetserland zo Ver weg is ofzo. Ze had er al uit kunnen/moeten liggen en dan hadden ze helemaal niet meer hoeven komen.
de broekpakken waren iig in de aanbieding.
Is iemand die met een andere vrouw afspreekt terwijl hij een vriendin heeft wel een leuke man?
Ik vind hier dingen van.
quote:InyMiny schreef op 29 april 2012 @ 20:56:

Even vraagje Sum; 2 weken geleden kwam er toch iemand uit Frankrijk om je een ontbijtje te brengen (of zit ik nu helemaal fout en met een andere forummert in gedachte....?

Kan meespelen in je keuze om wat te gaan drinken samen of niet

Nee dat klopt

Dat is mijn niet verkering

Ik heb al 3 jaar een soort los vast verkering met mijn Fietser!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven