The Ultimate Dance Battle
zondag 4 maart 2012 om 17:29
zondag 29 april 2012 om 21:07
quote:S0LEIL schreef op 29 april 2012 @ 21:05:
[...]
O, dat klinkt wel als meer dan alleen even bijkletsen vind ik. Hmmm...
Denk je dat dit echt dé man voor jou zou kunnen zijn?
Ja Zon, hoe moet ik dat nou weten?
We hebben elkaar uch jaar niet gesproken....
Ik weet wel dat als we elkaar hadden gezien bij mijn zus dat mijn zus wel altijd belde om te zeggen dat hij weer vol lof over me was.
Ik weet alleen dat ik aangenaam verrast was afgelopen week
Goed opgedroogd zeg maar.
Lekker volwassen geworden!
[...]
O, dat klinkt wel als meer dan alleen even bijkletsen vind ik. Hmmm...
Denk je dat dit echt dé man voor jou zou kunnen zijn?
Ik weet wel dat als we elkaar hadden gezien bij mijn zus dat mijn zus wel altijd belde om te zeggen dat hij weer vol lof over me was.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 29 april 2012 om 21:07
quote:S0LEIL schreef op 29 april 2012 @ 21:06:
Was dit verder iets? Ik heb alleen even op de kleding en blacklight gelet, maar verder was ik met Sum d'r dilemma bezig, dus heb ik alles gemist Ik ook
Was dit verder iets? Ik heb alleen even op de kleding en blacklight gelet, maar verder was ik met Sum d'r dilemma bezig, dus heb ik alles gemist Ik ook
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 29 april 2012 om 21:08
zondag 29 april 2012 om 21:08
zondag 29 april 2012 om 21:10
zondag 29 april 2012 om 21:11
quote:Sabeltandcavia schreef op 29 april 2012 @ 21:09:
Jullie kunnen toch wel multi-tasken? Tsssssk. Ik ben aan het kijken, mailen met Leil, koffie zetten en intussen knip ik een jarrak.Pffff... Ik ben aan het denken, typen en niet aan het kijken... Koffie heb ik al op en ik heb vandaag een rolgordijn op maat geknipt... Ik hoef niet meer te multi-tasken vind ik
Jullie kunnen toch wel multi-tasken? Tsssssk. Ik ben aan het kijken, mailen met Leil, koffie zetten en intussen knip ik een jarrak.Pffff... Ik ben aan het denken, typen en niet aan het kijken... Koffie heb ik al op en ik heb vandaag een rolgordijn op maat geknipt... Ik hoef niet meer te multi-tasken vind ik
zondag 29 april 2012 om 21:12
zondag 29 april 2012 om 21:12
quote:Summerdance schreef op 29 april 2012 @ 21:07:
[...]
Dat kun je niet weten natuurlijk, maar je weet toch wel of je echt heel warm van hem wordt zeg maar?
En kun je hem een beetje inschatten qua trouw en dat soort dingen?
Als je denkt dat het iemand is, die je niet zou moeten laten schieten, vind ik dat je best kunt afspreken.
Als je denkt dat hij op zoek is naar iemand voor erbij of dat hij je alleen maar een beetje vlijt, dan zou ik het laten zitten.
[...]
Dat kun je niet weten natuurlijk, maar je weet toch wel of je echt heel warm van hem wordt zeg maar?
Als je denkt dat het iemand is, die je niet zou moeten laten schieten, vind ik dat je best kunt afspreken.
Als je denkt dat hij op zoek is naar iemand voor erbij of dat hij je alleen maar een beetje vlijt, dan zou ik het laten zitten.
zondag 29 april 2012 om 21:13
quote:InyMiny schreef op 29 april 2012 @ 21:11:
[...]
Pffff... Ik ben aan het denken, typen en niet aan het kijken... Koffie heb ik al op en ik heb vandaag een rolgordijn op maat geknipt... Ik hoef niet meer te multi-tasken vind ik IMmetje, ben jij ooit nog op tweede date gegaan met die meneer?
[...]
Pffff... Ik ben aan het denken, typen en niet aan het kijken... Koffie heb ik al op en ik heb vandaag een rolgordijn op maat geknipt... Ik hoef niet meer te multi-tasken vind ik IMmetje, ben jij ooit nog op tweede date gegaan met die meneer?
zondag 29 april 2012 om 21:13
quote:S0LEIL schreef op 29 april 2012 @ 21:12:
[...]
Als je denkt dat hij op zoek is naar iemand voor erbij of dat hij je alleen maar een beetje vlijt, dan zou ik het laten zitten.Mooi gezegd, helemaal eens, van begin tot eind
[...]
Als je denkt dat hij op zoek is naar iemand voor erbij of dat hij je alleen maar een beetje vlijt, dan zou ik het laten zitten.Mooi gezegd, helemaal eens, van begin tot eind
zondag 29 april 2012 om 21:14
zondag 29 april 2012 om 21:15
quote:S0LEIL schreef op 29 april 2012 @ 21:12:
[...]
In de tijd dat ik wat met hem had:
Type Labrador
Echt wel heel trouw
Ik moest ook ZO huilen toen ik het uitmaakte
Maar onze levens lagen zo ver uit elkaar...
Maar of ik hem meer dan leuk vindt (relatie leuk zeg maar) dat weet ik niet, want toen in zag dat hij met zijn vriendin was is het hier gewoon stop, klaar over.
Ja...tot gister dus
Dus ik denk ook...drankje doen maar en eens kijken
[...]
In de tijd dat ik wat met hem had:
Type Labrador
Echt wel heel trouw
Ik moest ook ZO huilen toen ik het uitmaakte
Maar onze levens lagen zo ver uit elkaar...
Maar of ik hem meer dan leuk vindt (relatie leuk zeg maar) dat weet ik niet, want toen in zag dat hij met zijn vriendin was is het hier gewoon stop, klaar over.
Ja...tot gister dus
Dus ik denk ook...drankje doen maar en eens kijken