Entertainment alle pijlers

The Ultimate Dance Battle

04-03-2012 17:29 3450 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond vanaf 20:00 Ik kan niet wachten om Dan eh ik bedoel natuurlijk de dansers te aanschouwen vanavond
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:S0LEIL schreef op 29 april 2012 @ 21:05:

[...]

O, dat klinkt wel als meer dan alleen even bijkletsen vind ik. Hmmm...

Denk je dat dit echt dé man voor jou zou kunnen zijn?Wel mee eens maar hij is bezet.
quote:Sabeltandcavia schreef op 29 april 2012 @ 21:04:

Mijn kippen willen niet slapen [afbeelding]Natuurlijk niet, het is nog hartstikke licht!
Wel heel goed van minhee dat ze naar onze make-up kritiek heeft geluksterd! Ziet er veel beter uit, op dat vogelnest na dan.
quote:S0LEIL schreef op 29 april 2012 @ 21:05:

[...]

O, dat klinkt wel als meer dan alleen even bijkletsen vind ik. Hmmm...

Denk je dat dit echt dé man voor jou zou kunnen zijn?

Ja Zon, hoe moet ik dat nou weten?

We hebben elkaar uch jaar niet gesproken....

Ik weet wel dat als we elkaar hadden gezien bij mijn zus dat mijn zus wel altijd belde om te zeggen dat hij weer vol lof over me was.

Ik weet alleen dat ik aangenaam verrast was afgelopen week

Goed opgedroogd zeg maar.

Lekker volwassen geworden!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:S0LEIL schreef op 29 april 2012 @ 21:06:

Was dit verder iets? Ik heb alleen even op de kleding en blacklight gelet, maar verder was ik met Sum d'r dilemma bezig, dus heb ik alles gemist Ik ook
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Summerdance schreef op 29 april 2012 @ 21:05:

[...]

Huh....WHY?Ik vond hetzelfde als vorige week
quote:Sabeltandcavia schreef op 29 april 2012 @ 21:04:

Mijn kippen willen niet slapen [afbeelding] die smilie erachter
quote:fantastissima schreef op 29 april 2012 @ 21:07:

Wel heel goed van minhee dat ze naar onze make-up kritiek heeft geluksterd! Ziet er veel beter uit, op dat vogelnest na dan.Deze week luistert ze naar het haarkritiek... Dan zit dat volgende week ook beter
quote:InyMiny schreef op 29 april 2012 @ 21:06:

[...]

Ik heb de hele dans niet gezien, zit met jouw dilemma in m'n maag

Hahahahaha....terug naar het dansen dames!

Ik loop niet weg, en de ex ook niet...

Die kom in wel weer tegen op een verjaardag
ik geloof dat hier een jongetje heel erg honger begint te krijgen. Boob to the reskjoe straks.
Jullie kunnen toch wel multi-tasken? Tsssssk. Ik ben aan het kijken, mailen met Leil, koffie zetten en intussen knip ik een jarrak.
Ik vind hier dingen van.
Moeten we weer voor Thom stemmen vanavond?
quote:Sabeltandcavia schreef op 29 april 2012 @ 21:09:

Jullie kunnen toch wel multi-tasken? Tsssssk. Ik ben aan het kijken, mailen met Leil, koffie zetten en intussen knip ik een jarrak.Dat ga ik nu doen!
1 Thom

2 Vincent

3 Nummer 26
Nou, VV in bedwang houden als ie drinkt uit mijn cupH met zijn spartelende opvouwbeentjes, zijn maai-armpjes en zijn haphap-mondje is best lastig hoor
quote:Sabeltandcavia schreef op 29 april 2012 @ 21:09:

Jullie kunnen toch wel multi-tasken? Tsssssk. Ik ben aan het kijken, mailen met Leil, koffie zetten en intussen knip ik een jarrak.Pffff... Ik ben aan het denken, typen en niet aan het kijken... Koffie heb ik al op en ik heb vandaag een rolgordijn op maat geknipt... Ik hoef niet meer te multi-tasken vind ik
WTF is een jarrak? En hoe knip je die?
quote:Pippin schreef op 29 april 2012 @ 21:11:

Nou, VV in bedwang houden als ie drinkt uit mijn cupH met zijn spartelende opvouwbeentjes, zijn maai-armpjes en zijn haphap-mondje is best lastig hoor Opvouwbeentjes
quote:Summerdance schreef op 29 april 2012 @ 21:07:

[...]

Ja Zon, hoe moet ik dat nou weten?

We hebben elkaar uch jaar niet gesproken....

Ik weet wel dat als we elkaar hadden gezien bij mijn zus dat mijn zus wel altijd belde om te zeggen dat hij weer vol lof over me was.

Ik weet alleen dat ik aangenaam verrast was afgelopen week

Goed opgedroogd zeg maar.

Lekker volwassen geworden!

Dat kun je niet weten natuurlijk, maar je weet toch wel of je echt heel warm van hem wordt zeg maar?

En kun je hem een beetje inschatten qua trouw en dat soort dingen?

Als je denkt dat het iemand is, die je niet zou moeten laten schieten, vind ik dat je best kunt afspreken.

Als je denkt dat hij op zoek is naar iemand voor erbij of dat hij je alleen maar een beetje vlijt, dan zou ik het laten zitten.
quote:InyMiny schreef op 29 april 2012 @ 21:11:

[...]

Pffff... Ik ben aan het denken, typen en niet aan het kijken... Koffie heb ik al op en ik heb vandaag een rolgordijn op maat geknipt... Ik hoef niet meer te multi-tasken vind ik IMmetje, ben jij ooit nog op tweede date gegaan met die meneer?
quote:S0LEIL schreef op 29 april 2012 @ 21:12:

[...]

Dat kun je niet weten natuurlijk, maar je weet toch wel of je echt heel warm van hem wordt zeg maar?

Als je denkt dat het iemand is, die je niet zou moeten laten schieten, vind ik dat je best kunt afspreken.

Als je denkt dat hij op zoek is naar iemand voor erbij of dat hij je alleen maar een beetje vlijt, dan zou ik het laten zitten.Mooi gezegd, helemaal eens, van begin tot eind
quote:fantastissima schreef op 29 april 2012 @ 21:12:

WTF is een jarrak? En hoe knip je die?Een jurk. Ik knip patroondelen uit stof
Ik vind hier dingen van.
quote:Summerdance schreef op 29 april 2012 @ 21:13:

[...]

IMmetje, ben jij ooit nog op tweede date gegaan met die meneer?Nope, heb afgezegd. Was ook nogal een dingetje (voor mij dan). Niet zo zeer heel groot, maar mijn twijfel was te groot. Laat ik het zo zeggen
SD hou wel rekening met de optie dat ie alleen maar zit te vissen naar comiment/ aandacht van jou, maar Au moment supreme het echt alleen om wat aandacht ging en lekker bij z'n vriendin blijft.
quote:S0LEIL schreef op 29 april 2012 @ 21:12:

[...]

Als je denkt dat hij op zoek is naar iemand voor erbij of dat hij je alleen maar een beetje vlijt, dan zou ik het laten zitten.

In de tijd dat ik wat met hem had:

Type Labrador

Echt wel heel trouw

Ik moest ook ZO huilen toen ik het uitmaakte

Maar onze levens lagen zo ver uit elkaar...

Maar of ik hem meer dan leuk vindt (relatie leuk zeg maar) dat weet ik niet, want toen in zag dat hij met zijn vriendin was is het hier gewoon stop, klaar over.

Ja...tot gister dus

Dus ik denk ook...drankje doen maar en eens kijken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven