Entertainment alle pijlers

The Ultimate Dance Battle

04-03-2012 17:29 3450 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond vanaf 20:00 Ik kan niet wachten om Dan eh ik bedoel natuurlijk de dansers te aanschouwen vanavond
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Oh een Jurrik!!! (Brabander hiero)
quote:fantastissima schreef op 29 april 2012 @ 21:15:

Oh een Jurrik!!! (Brabander hiero)Hier in het midden noemen we het gewoon een jurk
To ex or not to ex.... Ik iig nooit meer!!!! 1 x erin getuind, dacht mijn 1e grote jeugdliefde terug te hebben. Maar helaas. Hij deed me de 2 e keer nog meer pijn :(
IM
quote:fantastissima schreef op 29 april 2012 @ 21:14:

SD hou wel rekening met de optie dat ie alleen maar zit te vissen naar comiment/ aandacht van jou, maar Au moment supreme het echt alleen om wat aandacht ging en lekker bij z'n vriendin blijft.

Dat kan,das ook niet erg hoor.

Als hij gewoon vrienden wil worden kan dat ook prima.

Punt alleen is dat ik niet wil stoken in een relatie

Op vriendschappelijke basis niet, en niet op relationele basis.

Maar ik wil mezelf ook weer niet te kort doen

Laat ik het zo zeggen, als hij single was geweest had ik morgen met hem op een terras gezeten
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:InyMiny schreef op 29 april 2012 @ 21:14:

[...]

Nope, heb afgezegd. Was ook nogal een dingetje (voor mij dan). Niet zo zeer heel groot, maar mijn twijfel was te groot. Laat ik het zo zeggen

Een dingetje?

Ja....nu ben ik nieuwsgierig natuurlijk!
Waarom wordt Thom ondertiteld?
Als hij zoiets mailt en je zus special belt om over jou te glunderen denk ik dat iets drinken al stoken is, of je nu wilt of niet.

Ik gun je overigens wel zo'n leukerd hoor. Maar het is wel eendilemma ja.
Maar Sum; je stookt toch ook niet als je wat met hem gaat drinken? In principe heb je in zoverre niks met zijn vriendin te maken; hij heeft de eerste stap gezet, niet jij.

In mijn ogen stook je pas als jij er alles aan doet om hem bij haar weg te halen en hem zelf te krijgen. In mijn ogen doe je dat niet en zal je dat ook nooit doen.
quote:fantastissima schreef op 29 april 2012 @ 21:21:

Als hij zoiets mailt en je zus special belt om over jou te glunderen denk ik dat iets drinken al stoken is, of je nu wilt of niet.

Ik gun je overigens wel zo'n leukerd hoor. Maar het is wel eendilemma ja.Oh dat stukje heb ik gemist... Sorry
quote:InyMiny schreef op 29 april 2012 @ 21:22:

Maar Sum; je stookt toch ook niet als je wat met hem gaat drinken? In principe heb je in zoverre niks met zijn vriendin te maken; hij heeft de eerste stap gezet, niet jij.

In mijn ogen stook je pas als jij er alles aan doet om hem bij haar weg te halen en hem zelf te krijgen. In mijn ogen doe je dat niet en zal je dat ook nooit doen.Eens. Je moet je ook niet verantwoordelijk voelen voor dingen die nog helemaal niet aan de orde zijn vind ik.
Ja ik bedoel dus ook niet dat je moedwillig stookt als je gaat, hij neemt/nam immers initiatief. Maar passief stoken ofzo. Maar nogmaals; als ie echt zo leuk is zou ik echt wel gaan als ik jou was.

In mijn ogen stook je pas als jij er alles aan doet om hem bij haar weg te halen en hem zelf te krijgen. In mijn ogen doe je dat niet en zal je dat ook nooit doen.

Helemaal mee eens.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Mooi weer.

Alleen niet helemaal synchroon.
Thom is wat mij betreft toch echt de beste choreograaf!
Heel mooi gedaan Thom.
Deze was echt zoveel beter dan de dans van minhee. Echt zóveel beter!
Nou, mijn gevogelte slaapt hoor. Tjongejonge...
Ik vind hier dingen van.
quote:S0LEIL schreef op 29 april 2012 @ 21:25:

Thom is wat mij betreft toch echt de beste choreograaf!Zeker weten.

Ik geloof dat ik er eigenlijk ook zo in sta.

Ik denk alleen maar de hele tijd...arme vriendin

als ik haar zou zijn zou ik hier al zo verdrietig om worden....

Maar Team Thom was PRACHTIG!!!!

WEER!!!

Team Thom
quote:Sabeltandcavia schreef op 29 april 2012 @ 21:25:

Nou, mijn gevogelte slaapt hoor. Tjongejonge...Logisch....donker nu buiten
Ik ga denk ik weer stemmen voor Thom. En jullie?
quote:Summerdance schreef op 29 april 2012 @ 21:20:

[...]

Een dingetje?

Ja....nu ben ik nieuwsgierig natuurlijk!
anoniem_59955 wijzigde dit bericht op 29-04-2012 21:31
Reden: Weg ivm herkenbaarheid
% gewijzigd
Caaf: minhee's gevogelte (in haar haar) slaapt ook. O nee, die is dood
quote:Summerdance schreef op 29 april 2012 @ 21:27:

[...]

Logisch....donker nu buitenPrecies

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven