The Ultimate Dance Battle
zondag 4 maart 2012 om 17:29
zondag 29 april 2012 om 21:19
quote:fantastissima schreef op 29 april 2012 @ 21:14:
SD hou wel rekening met de optie dat ie alleen maar zit te vissen naar comiment/ aandacht van jou, maar Au moment supreme het echt alleen om wat aandacht ging en lekker bij z'n vriendin blijft.
Dat kan,das ook niet erg hoor.
Als hij gewoon vrienden wil worden kan dat ook prima.
Punt alleen is dat ik niet wil stoken in een relatie
Op vriendschappelijke basis niet, en niet op relationele basis.
Maar ik wil mezelf ook weer niet te kort doen
Laat ik het zo zeggen, als hij single was geweest had ik morgen met hem op een terras gezeten
SD hou wel rekening met de optie dat ie alleen maar zit te vissen naar comiment/ aandacht van jou, maar Au moment supreme het echt alleen om wat aandacht ging en lekker bij z'n vriendin blijft.
Dat kan,das ook niet erg hoor.
Als hij gewoon vrienden wil worden kan dat ook prima.
Punt alleen is dat ik niet wil stoken in een relatie
Op vriendschappelijke basis niet, en niet op relationele basis.
Maar ik wil mezelf ook weer niet te kort doen
Laat ik het zo zeggen, als hij single was geweest had ik morgen met hem op een terras gezeten
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 29 april 2012 om 21:20
zondag 29 april 2012 om 21:22
Maar Sum; je stookt toch ook niet als je wat met hem gaat drinken? In principe heb je in zoverre niks met zijn vriendin te maken; hij heeft de eerste stap gezet, niet jij.
In mijn ogen stook je pas als jij er alles aan doet om hem bij haar weg te halen en hem zelf te krijgen. In mijn ogen doe je dat niet en zal je dat ook nooit doen.
In mijn ogen stook je pas als jij er alles aan doet om hem bij haar weg te halen en hem zelf te krijgen. In mijn ogen doe je dat niet en zal je dat ook nooit doen.
zondag 29 april 2012 om 21:22
zondag 29 april 2012 om 21:23
quote:InyMiny schreef op 29 april 2012 @ 21:22:
Maar Sum; je stookt toch ook niet als je wat met hem gaat drinken? In principe heb je in zoverre niks met zijn vriendin te maken; hij heeft de eerste stap gezet, niet jij.
In mijn ogen stook je pas als jij er alles aan doet om hem bij haar weg te halen en hem zelf te krijgen. In mijn ogen doe je dat niet en zal je dat ook nooit doen.Eens. Je moet je ook niet verantwoordelijk voelen voor dingen die nog helemaal niet aan de orde zijn vind ik.
In mijn ogen stook je pas als jij er alles aan doet om hem bij haar weg te halen en hem zelf te krijgen. In mijn ogen doe je dat niet en zal je dat ook nooit doen.Eens. Je moet je ook niet verantwoordelijk voelen voor dingen die nog helemaal niet aan de orde zijn vind ik.
zondag 29 april 2012 om 21:23
Helemaal mee eens.
Helemaal mee eens.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 29 april 2012 om 21:26
zondag 29 april 2012 om 21:26
Ik geloof dat ik er eigenlijk ook zo in sta.
Ik denk alleen maar de hele tijd...arme vriendin
als ik haar zou zijn zou ik hier al zo verdrietig om worden....
Maar Team Thom was PRACHTIG!!!!
WEER!!!
Team Thom
Ik geloof dat ik er eigenlijk ook zo in sta.
Ik denk alleen maar de hele tijd...arme vriendin
als ik haar zou zijn zou ik hier al zo verdrietig om worden....
Maar Team Thom was PRACHTIG!!!!
WEER!!!
Team Thom
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!