heb nu een iPhone maar wil een galaxy note!

15-04-2012 08:27 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zouden jullie van ren iPhone over stappen naar een galaxy note?

Zou graag ervaringen horen van mensen die een galaxy note gebruiken! Is die fijn in gebruik? Wat voor hoesje gebruik je!

Twijfel namelijk of ik geen spijt zal krijgen.
quote:minniemouse86 schreef op 15 april 2012 @ 21:42:

Me iphone die ik nu heb geef ik weg aan familie! Ik wacht nog even kan rond juni verlengen dus hoop dat ik er dan uiteindelijk uit ben wat ik wil! Denk dat ik namelijk spijt krijg als ik me iphone weg doe heb het nu al zolangIk gok dat de IPhone 5 rond de zomermaanden uitkomt
quote:Katherina schreef op 17 april 2012 @ 17:18:

Ik zal wel ouderwets zijn, en zuinig, maar waarom zou je een grote uitgave doen voor een nieuwe telefoon als je er nog eentje hebt die het prima doet?Dat is voor de heb!
iPhone 5 zijn weer van die geruchten! Dus dan toch maar de 4s vd week los aanschaffen!
quote:minniemouse86 schreef op 18 april 2012 @ 20:42:

iPhone 5 zijn weer van die geruchten! Dus dan toch maar de 4s vd week los aanschaffen!

Half half geruchten.

De geruchten gaan steeds meer duidelijkheid geven.

Alle IPhone's die bestaan zijn in de zomer maanden uitgekomen en de IPhone 5 gaat dat ook doen,daar durf ik vergif op in te nemen
Haha! Dan heb ik geluk kan in de zomer verlengen dus dan verkoop ik me 4s of maak weer iemand blij ermee!
Ik dacht ook te wachten op de iPhone 5, het gerucht was dat die in juni-juli uit zou komen. Maar nu zeggen ze weer ten vroegste oktober, en waarschijnlijk pas einde van het jaar... Da's wel nog heuuul lang! :-) Dan maar een 4s, denk ik...
Je hebt nu een iPhone 4 en wil de 4S gaan aanschaffen (en die weer gaan verkopen als de 5 er is?!)? Als je geld over hebt, mag je het ook gewoon aan mij geven hoor. Er zit in de praktijk maar weinig verschil tussen die toestellen, dus waarom zou je dat willen? Ik zou mijn geld beter besteden als ik jou was.
Galaxy Note zou ik trouwens nooit doen. Vreselijk onhandig formaat.
quote:angel1971 schreef op 18 april 2012 @ 22:44:

[...]

Half half geruchten.

De geruchten gaan steeds meer duidelijkheid geven.

Alle IPhone's die bestaan zijn in de zomer maanden uitgekomen en de IPhone 5 gaat dat ook doen,daar durf ik vergif op in te nemen Behalve de 4S.
Heb toch de 4s gehaald! Hoop als ik dadelijk kan verlengen dat de iPhone5 uit is.
quote:schaduwlicht schreef op 26 april 2012 @ 16:40:

Galaxy Note zou ik trouwens nooit doen. Vreselijk onhandig formaat.

Dat is jou mening.

Ik zie het probleem niet zo,het is maar wat je er mee wilt en waar je hem wilt laten

Past leuk in mij tas hoor.
quote:schaduwlicht schreef op 26 april 2012 @ 16:39:

Je hebt nu een iPhone 4 en wil de 4S gaan aanschaffen (en die weer gaan verkopen als de 5 er is?!)? Als je geld over hebt, mag je het ook gewoon aan mij geven hoor. Er zit in de praktijk maar weinig verschil tussen die toestellen, dus waarom zou je dat willen? Ik zou mijn geld beter besteden als ik jou was.Tja jij bent niet minniemouse he
Ik mag in december een nieuwe telefoon uitkiezen en ik twijfel tussen een nieuw model Samsung Galaxy S, een Samsung Galaxy Note en een iPhone. Ik heb nu een Samsung Galaxy S en ik vind dat swypen heel fijn, dat heeft een iPhone niet, maar ik vind de apps van Apple wel weer mooier.

Nou ja, ik heb nog even.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Ik heb gisteren een tijdje met de Note gespeeld, video gekeken. Het is echt een geweldig toestel met mogelijkheden die mijn iPhone niet heeft, maar.... Hij is wel hééél groot! Ik bedoel, er zou een handvat aan moeten zitten om hem goed vast te kunnen houden tijdens het bellen.

Hij past niet in mijn broekzak, voor mij valt hij af door zijn grootte.
[quote]minniemouse86 schreef op 15 april 2012 @ 09:22:

Ik heb me iPhone nu al ruim anderhalf jaar dus dacht neem eens wat anders voor een jaartje![/quote']

Ik ga me hoe langer hoe meer verbazen over het consumptiepatroon van veel mensen. We hebben het hier over een telefoon die nieuw een paar honderd euro kost.

Iedereen moet zijn geld vooral uitgeven hoe hij/zij het wil, maar ik begin me zelf hoe langer hoe meer te ergeren aan de consumptiemaatschappij. We zijn nog niet gewend aan het ene of het moet alweer ingeruild worden voor nog iets nieuwers, mooiers, beters. En niet eens zozeer omdat het nieuwer, mooier, beter is, maar gewoon vaak voor de heb. En omdat anderen het ook hebben. En met z'n allen maar klagen dat we moeten bezuinigen.

Ik zal wel oud worden, maar ik kan het niet meer bijbenen.

@TO: bovenstaande is overigens niet zozeer (alleen) naar jou gericht, maar meer een gedachte die opkwam bij het lezen van jouw post. Tegelijkertijd begrijp ik dus ook niet waarom je er uberhaupt over denkt 'm in te ruilen. Waarom niet 'opgebruiken' met na je abonnementsperiode sim only. Je hebt een goede telefoon (iPhone4 en 4S verschilt niet zo) en met een sim only ga je geld besparen. Ben je voor 25 euro per maand klaar.
Waar zit de any-key?
Ach, geld moet rollen en geld uitgeven is zeer goed voor de economie. Misschien houdt TS gewoon van gadgets, let her be. Zolang ze het geld heeft om uit te geven, gewoon doen.

Zou echter geen Samsung kopen...is het allemaal toch nét niet vergeleken met iPhone/iPad. Ik heb nu de iPhone 4 maar zal zeer waarschijnlijk overstappen naar de 5 wanneer deze uitkomt.
In vergelijking met de Note is de Iphone net een kinderapparaatje die je bij de Bart Smit gekocht hebt...

Net overgestapt van apple naar een Samsung Note, nooit meer terug!! Je kunt zoveel meer en het is zoveel mooier...
Ja simonly zou een oplossing zijn. Alleen als ik kan verlengen en de iPhone5 komt uit ga ik die als nog nemen!
Neem een HTC!!!
Nee htc vind ik niks! Samsung of iPhone blijven de voorkeur houden
De HTC One X is super,momenteel de snelste foon die er is,en de samsung of I Phone haalt het er niet bij,is mij bescheiden mening .
No f*cking way dat ik ooit van mijn Iphone overstap op iets anders..... :Imao:
Hiervoor drie HTC's gehad en alledrie kuttelefoons die na een jaar naar de klote gaan. Vrienden met hetzelfde

Probleem. Daarbij zijn Iphone apps professioneler en beter. HTC weg er mee.
Dat is jou ervaring Oriane.

Mijn ervaring is juist andersom,ik vind HTC een hele fijne telefoon,nooit geen problemen.

Ik gebruik nu de HTC Desire HD en de HTC Z en beide doen het prima.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven