Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je ervan?
maandag 23 april 2012 om 23:24
woensdag 25 april 2012 om 21:35
Lorax. Vanmiddag met mijn nichtje in de bioscoop. (En er was ook nog een vader+kind, dus totaal 4 mensen in de zaal.)
Best aardige film, maar Horton (ook gebaseerd op een Dr. Seuss boek) vond ik een stuk leuker. Maffer dan Lorax en niet zo'n belerend toontje.
Best aardige film, maar Horton (ook gebaseerd op een Dr. Seuss boek) vond ik een stuk leuker. Maffer dan Lorax en niet zo'n belerend toontje.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
woensdag 25 april 2012 om 23:11
Gister heb ik Saving Sarah Cain gezien. Beetje een 'Kleine Huis op de Prairie' achtige film. Niet zo gek als je bedenkt dat de regisseur van de eerstgenoemde film de zoon is van de mannelijke hoofdrolspeler uit de tweede genoemde serie. Maar goed, de verfilming an sich vond ik matig en had meer van de film verwacht. Heb het boek gelezen namelijk en vond dat een stuk beter. Eén en ander gaat over de Amish.
In het weekend heb ik The Shawshank Redemption gezien. En ik denk dat ik daarvan vond wat iedereen ervan vindt.
In het weekend heb ik The Shawshank Redemption gezien. En ik denk dat ik daarvan vond wat iedereen ervan vindt.
Waar zit de any-key?
zondag 29 april 2012 om 01:32
Ordinary people, afgelopen woe.avond. Uit 1980. Heel lang geleden in de jaren 80 al eens gezien. Goede film , v Robert Redfort. Heel goede acteurs(!).
Les intouchables was idd goed he. Laatst in de bios gezien. Leuk ook die Franse taal. Heb echter helemaal niet hard gelachen, eerder glimlachen. Die masserati sportwagen was gaaf, vond het huis in paris alleen belachelijke groot. En eigenlijk ook meer een film om thuis op dvd te zien, die grote zwarte man telkens in beeld ..of die invalide man, ook niet echt aantrekkelijk om te zien. En er was geen pauze, soms vindt ik dat toch wel fijn, vooral om het te weten. De ene keer wel andere keer niet .
Les intouchables was idd goed he. Laatst in de bios gezien. Leuk ook die Franse taal. Heb echter helemaal niet hard gelachen, eerder glimlachen. Die masserati sportwagen was gaaf, vond het huis in paris alleen belachelijke groot. En eigenlijk ook meer een film om thuis op dvd te zien, die grote zwarte man telkens in beeld ..of die invalide man, ook niet echt aantrekkelijk om te zien. En er was geen pauze, soms vindt ik dat toch wel fijn, vooral om het te weten. De ene keer wel andere keer niet .
dinsdag 1 mei 2012 om 15:52
Volgens mij ben ik echt de enige, die niet zo onder de indruk is van 'intouchables'. Vond het een aardige film hoor, maar wat mij betreft extreem overrated. Het is dankzij de aanstekelijke acteerprestaties dat ik me er weinig heb aan geergerd. Voor de rest was het vooral simpel, voorspelbaar en cliché.
Here I am - now what are your other two wishes...
maandag 7 mei 2012 om 13:04
maandag 7 mei 2012 om 21:37
Garden State
Andrew Large (Zach Braff) keert terug naar zijn familie om ze bij de begrafenis van zijn moeder bij te staan. Hij wordt weer opgenomen in de wereld die hij al lang achter had gelaten en hem depressief maakte. Na lange tijd antidepressiva te hebben genomen stopt hij hiermee. Dit omdat hij Samantha (Natalie Portman) ontmoet en zij een natuurlijker middel tegen zijn somberheid vormt.
wel aardig maar ook wel beetje vaag! Wel mooie muziek/bijbehorende soundtrack
Andrew Large (Zach Braff) keert terug naar zijn familie om ze bij de begrafenis van zijn moeder bij te staan. Hij wordt weer opgenomen in de wereld die hij al lang achter had gelaten en hem depressief maakte. Na lange tijd antidepressiva te hebben genomen stopt hij hiermee. Dit omdat hij Samantha (Natalie Portman) ontmoet en zij een natuurlijker middel tegen zijn somberheid vormt.
wel aardig maar ook wel beetje vaag! Wel mooie muziek/bijbehorende soundtrack
Een voettocht van duizend kilometer begint met één stap (Lao Tse)