Als je niet slaapt dan ben je...........?
maandag 16 april 2012 om 22:34
niet slapend
- klaar wakker [heel erg wakker]
- wakker liggen [in bed liggen en niet slapen]
- daar lig ik niet wakker van [daar maak ik me geen zorgen over]
- hem wakker schudden [hem ergens van bewust maken]
- je moet geen slapende honden wakker maken [niet ergens de aandacht op vestigen als dat vervelende gevolgen kan hebben]
- iets bij iemand wakker maken [hem bewust laten worden van een gevoel]
- wakker worden [plotseling weer aandachtig zijn]
- klaar wakker [heel erg wakker]
- wakker liggen [in bed liggen en niet slapen]
- daar lig ik niet wakker van [daar maak ik me geen zorgen over]
- hem wakker schudden [hem ergens van bewust maken]
- je moet geen slapende honden wakker maken [niet ergens de aandacht op vestigen als dat vervelende gevolgen kan hebben]
- iets bij iemand wakker maken [hem bewust laten worden van een gevoel]
- wakker worden [plotseling weer aandachtig zijn]
woensdag 2 mei 2012 om 00:26
quote:mocy schreef op 02 mei 2012 @ 00:24:
Precies Con, daar vaart een mens het beste bij.
Maar ook al is het druk en zorg, gaat het met jou verders wel goed?
Ehm... eerlijk antwoord.
Ik heb het best zwaar, druk met therapie en een hoop te verwerken.
Nog steeds veel zorgen om mijn kids en dit alles onder nogal plotselinge nieuwe omstandigheden( al kies ik daar bewust voor) is best bikkelen.
De nieuwe lijnen moeten uitgezet worden en ik ben niet al te best met verandering.
Maar de liefde is de grootste motivatie.
Precies Con, daar vaart een mens het beste bij.
Maar ook al is het druk en zorg, gaat het met jou verders wel goed?
Ehm... eerlijk antwoord.
Ik heb het best zwaar, druk met therapie en een hoop te verwerken.
Nog steeds veel zorgen om mijn kids en dit alles onder nogal plotselinge nieuwe omstandigheden( al kies ik daar bewust voor) is best bikkelen.
De nieuwe lijnen moeten uitgezet worden en ik ben niet al te best met verandering.
Maar de liefde is de grootste motivatie.
woensdag 2 mei 2012 om 00:29
woensdag 2 mei 2012 om 00:33
quote:mocy schreef op 02 mei 2012 @ 00:29:
Ja, het is een zware dobber, maar zoals je al zegt, je wist waaraan je begon. Al is dat natuurlijk heel moeilijk inschatten van tevoren. Maar de liefde zit goed dus moet het op den duur wel gaan lukken als jullie je allebei daarvoor 100% inzetten.
Absoluut heb ik de keuze heel bewust en met veel wikken en wegen gemaakt.
En ik wist dat het geen makkelijke keuze was.
Maar we houden enorm veel van elkaar en zolang de kids erbij varen blijft het een goede keuze.
Wanneer dat niet meer zo is,leggen we de keuze wederom weer onder de loep. Kids gaan voor.
Ben nog aan het zoeken naar mijn eigen ruimte kunnen behouden enzo, dat is lastig als grenzen aangeven niet je talent is. Maar dat leer ik nu allemaal in therapie
Ja, het is een zware dobber, maar zoals je al zegt, je wist waaraan je begon. Al is dat natuurlijk heel moeilijk inschatten van tevoren. Maar de liefde zit goed dus moet het op den duur wel gaan lukken als jullie je allebei daarvoor 100% inzetten.
Absoluut heb ik de keuze heel bewust en met veel wikken en wegen gemaakt.
En ik wist dat het geen makkelijke keuze was.
Maar we houden enorm veel van elkaar en zolang de kids erbij varen blijft het een goede keuze.
Wanneer dat niet meer zo is,leggen we de keuze wederom weer onder de loep. Kids gaan voor.
Ben nog aan het zoeken naar mijn eigen ruimte kunnen behouden enzo, dat is lastig als grenzen aangeven niet je talent is. Maar dat leer ik nu allemaal in therapie
woensdag 2 mei 2012 om 00:38
quote:mocy schreef op 02 mei 2012 @ 00:36:
Dat is fijn Con, grenzen aangeven is zo moeilijk, vind ik. Vooral tov kinderen. Wou dat ik daar beter in was geweest in het verleden. Bespaart een hoop gedoe en ellende.
Sluit ik mij helemaal bij aan! Je grenzen constant laten vervagen maakt het niet makkelijk de zaken nog terug te draaien.
Ben daar nu ook bewuster mee bezig, maar pfff...
Dat is fijn Con, grenzen aangeven is zo moeilijk, vind ik. Vooral tov kinderen. Wou dat ik daar beter in was geweest in het verleden. Bespaart een hoop gedoe en ellende.
Sluit ik mij helemaal bij aan! Je grenzen constant laten vervagen maakt het niet makkelijk de zaken nog terug te draaien.
Ben daar nu ook bewuster mee bezig, maar pfff...
woensdag 2 mei 2012 om 00:40
quote:mocy schreef op 02 mei 2012 @ 00:39:
Ja, ik ook. In de hoop dat het dan verdwijnt of vanzelf weer goed komt (wat best wel gebeurd). Of geef snel toe, voor de lieve vrede etc. Maar het schiet natuurlijk niet op.Nee, wil het ook altijd iedereen maar naar de zin maken. Wat ook lang niet altijd lukt.
Ja, ik ook. In de hoop dat het dan verdwijnt of vanzelf weer goed komt (wat best wel gebeurd). Of geef snel toe, voor de lieve vrede etc. Maar het schiet natuurlijk niet op.Nee, wil het ook altijd iedereen maar naar de zin maken. Wat ook lang niet altijd lukt.