Als je niet slaapt dan ben je...........?

16-04-2012 22:34 3017 berichten
niet slapend

- klaar wakker [heel erg wakker]

- wakker liggen [in bed liggen en niet slapen]

- daar lig ik niet wakker van [daar maak ik me geen zorgen over]

- hem wakker schudden [hem ergens van bewust maken]

- je moet geen slapende honden wakker maken [niet ergens de aandacht op vestigen als dat vervelende gevolgen kan hebben]

- iets bij iemand wakker maken [hem bewust laten worden van een gevoel]

- wakker worden [plotseling weer aandachtig zijn]
Alle reacties Link kopieren
Precies Con, daar vaart een mens het beste bij.

Maar ook al is het druk en zorg, gaat het met jou verders wel goed?
quote:mocy schreef op 02 mei 2012 @ 00:24:

Precies Con, daar vaart een mens het beste bij.

Maar ook al is het druk en zorg, gaat het met jou verders wel goed?

Ehm... eerlijk antwoord.

Ik heb het best zwaar, druk met therapie en een hoop te verwerken.

Nog steeds veel zorgen om mijn kids en dit alles onder nogal plotselinge nieuwe omstandigheden( al kies ik daar bewust voor) is best bikkelen.

De nieuwe lijnen moeten uitgezet worden en ik ben niet al te best met verandering.

Maar de liefde is de grootste motivatie.
Geen ritme is ook een ritme, het staat alleen zo raar op de dansvloer.....
Dat is allemaal best moeilijk Con. Er is in redelijk korte tijd ook erg veel gebeurd. Moet ook allemaal een plekje krijgen.
na een flinke periode rennen merk je pas hoe moe je was als je even stil staat. Neigt om weer te gaan rennen om het niet te voelen en dat is nu juist waar ik mee moet stoppen.

Aard van het beestje, is niet zo makkelijk te veranderen
quote:mocy schreef op 02 mei 2012 @ 00:27:

Geen ritme is ook een ritme, het staat alleen zo raar op de dansvloer..... Ik kan heul goed dansen
Ja, het is een zware dobber, maar zoals je al zegt, je wist waaraan je begon. Al is dat natuurlijk heel moeilijk inschatten van tevoren. Maar de liefde zit goed dus moet het op den duur wel gaan lukken als jullie je allebei daarvoor 100% inzetten.
quote:mocy schreef op 02 mei 2012 @ 00:27:

Geen ritme is ook een ritme, het staat alleen zo raar op de dansvloer.....
quote:Jonari schreef op 02 mei 2012 @ 00:29:

[...]

Ik kan heul goed dansen Ik ook (denk ik zelf na een paar biertjes). Heb de hele nach gedanst...had me toch een rugpijn de volgende dag
Je wordt oud Moos!
Nee joh, stram bedoel je.
Dat ook.

Ik heb trek maar ga NIET eten.......
Ik weet niet wat voor moves ik gemaakt heb, maar voel ze nu nog...haha. Maar was wel weer ff lekker, toch.
quote:mocy schreef op 02 mei 2012 @ 00:29:

Ja, het is een zware dobber, maar zoals je al zegt, je wist waaraan je begon. Al is dat natuurlijk heel moeilijk inschatten van tevoren. Maar de liefde zit goed dus moet het op den duur wel gaan lukken als jullie je allebei daarvoor 100% inzetten.

Absoluut heb ik de keuze heel bewust en met veel wikken en wegen gemaakt.

En ik wist dat het geen makkelijke keuze was.

Maar we houden enorm veel van elkaar en zolang de kids erbij varen blijft het een goede keuze.

Wanneer dat niet meer zo is,leggen we de keuze wederom weer onder de loep. Kids gaan voor.

Ben nog aan het zoeken naar mijn eigen ruimte kunnen behouden enzo, dat is lastig als grenzen aangeven niet je talent is. Maar dat leer ik nu allemaal in therapie
Ik ben al overstag gegaan met eten. Toastjes met vleessalade en kaas en bieslook.
Ik heb de toastjes met brie al achter mijn kiezen, rol zo voldaan mijn bed in ( of meer vol, laat dat daan er maar af )
Dat is fijn Con, grenzen aangeven is zo moeilijk, vind ik. Vooral tov kinderen. Wou dat ik daar beter in was geweest in het verleden. Bespaart een hoop gedoe en ellende.
quote:Jonari schreef op 02 mei 2012 @ 00:33:

Dat ook.

Ik heb trek maar ga NIET eten.......Neem een augurk Jo .
Ik kan dat helemaal niet, grenzen aangeven. Laat altijd alles veel te veel op z'n beloop.
quote:mocy schreef op 02 mei 2012 @ 00:36:

Dat is fijn Con, grenzen aangeven is zo moeilijk, vind ik. Vooral tov kinderen. Wou dat ik daar beter in was geweest in het verleden. Bespaart een hoop gedoe en ellende.

Sluit ik mij helemaal bij aan! Je grenzen constant laten vervagen maakt het niet makkelijk de zaken nog terug te draaien.

Ben daar nu ook bewuster mee bezig, maar pfff...
quote:mocy schreef op 02 mei 2012 @ 00:37:

[...]

Neem een augurk Jo .Zelfs een augurk neem ik niet. Ik ben sterk
Ja, ik ook. In de hoop dat het dan verdwijnt of vanzelf weer goed komt (wat best wel gebeurd). Of geef snel toe, voor de lieve vrede etc. Maar het schiet natuurlijk niet op.
Is ook heel moeilijk jo als dat gewoon niet in je aard ligt.

Word er min of meer wel toe gedwongen in de huidige situatie, er dansen anders heeel veel kinderen op de tafel als ik er weer eens onder lig. Krijg ik doorzakkingsgevaar
quote:mocy schreef op 02 mei 2012 @ 00:39:

Ja, ik ook. In de hoop dat het dan verdwijnt of vanzelf weer goed komt (wat best wel gebeurd). Of geef snel toe, voor de lieve vrede etc. Maar het schiet natuurlijk niet op.Nee, wil het ook altijd iedereen maar naar de zin maken. Wat ook lang niet altijd lukt.
Ja en je weet, kinderen hebben grenzen nodig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven