3000+ deel 94
dinsdag 1 mei 2012 om 11:48
dinsdag 1 mei 2012 om 17:04
woensdag 2 mei 2012 om 09:25
woensdag 2 mei 2012 om 09:35
morgen roosje!
nou ik weet gewoon niet wat ik daar nou mee aanmoet kan er weinig mee... ik belde client op dat ik eraan kwam (iets verlaat brommer wilde niet starten daarom d8 ik ik bel even) kreeg ik te horen dat ie visite kreeg, niemand verw8te omdat zn vaste hulp vakantie had, geen vervanging wilde en ik dus overbodig was en niet hoefde te komen.........
Dus ik ben inderdaad maar niet gegaan kan moeilijk na duidelijk te horen krijgen niet komen voor zn deur gaan staan, maar geen idee hoe dat opgelost dient te worden (heb wel netjes mn manager al gemaild over hoe en wat) maar wtf joh
nou ik weet gewoon niet wat ik daar nou mee aanmoet kan er weinig mee... ik belde client op dat ik eraan kwam (iets verlaat brommer wilde niet starten daarom d8 ik ik bel even) kreeg ik te horen dat ie visite kreeg, niemand verw8te omdat zn vaste hulp vakantie had, geen vervanging wilde en ik dus overbodig was en niet hoefde te komen.........
Dus ik ben inderdaad maar niet gegaan kan moeilijk na duidelijk te horen krijgen niet komen voor zn deur gaan staan, maar geen idee hoe dat opgelost dient te worden (heb wel netjes mn manager al gemaild over hoe en wat) maar wtf joh
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
woensdag 2 mei 2012 om 09:41
oh dat is wel apart ja, neem toch aan dat zijn vaste hulp toch aangegeven heeft naar de planning dat er vervanging moest komen. Dat is bij mij wel iig. Maar goed dat je moest bellen, anders had je er mooi voor niks gestaan!
Ik begin weer een beetje te wennen, de eerste dagen vond ik het echt niet leuk
Ik begin weer een beetje te wennen, de eerste dagen vond ik het echt niet leuk
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
woensdag 2 mei 2012 om 09:46
woensdag 2 mei 2012 om 16:28
woensdag 2 mei 2012 om 19:31
meneer was wel op de hoogte gesteld dat ik kwam... en wilde idd dus niet dat ik kwam... zonder afmelden.... dus krijg het idd betaald... maar gaf toch even een naar gevoel dat gesprek... nummer 3 maakte dat toch weer een beetje goed... ze was zo enthousiast en prijzend over het werken en ''ik hoop dat je snel weer terugkomt'' enz... ... maakt mn dag toch nog een beetje hehe
wat zal ze boos worden als je ooit miss nog eens een flatscreen koopt roosje
wat zal ze boos worden als je ooit miss nog eens een flatscreen koopt roosje
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...