3000+ deel 94

20-04-2012 22:10 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn niet meer zo snel maar zijn er zeker nog wel!!

mijn Q-day was super, totdat er een beveiliger op mn teen ging staan

nu zijn er al 4 uur lang loodgieters bezig met het zoeken van een lekkage, ze hebben net mn keukenkastje gesloopt en het lek gevonden alles is zeiknat en een zooi
a docter a day keeps the apple away
auch en auch Marmotje
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Goedemiddag!

Is het bij jullie ook zo koud in huis?
hoi Bankje

nee, het is hier prima van temperatuur. Verwarming aan zetten?
Het is 19 graden in huis maar zo voelt het niet.
roosje, is wel auch ja

hier is he took niet koud, heb zelfs de balkondeur open staan (ook om de lijmlucht te verwijderen)
a docter a day keeps the apple away

Hier ook niet koud! Heb de deur ook lekker openstaan!
middag

wat had ik vandaag een ruimte (gister op de markt braaf gestaan in de volle zon!... met de zon links van me...dus nu... get the picture?) mensen keken me aan alsof ik een besmettelijke ziekte had man
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
goeiemiddag

Ik heb je uitgenodigd Luuntje
Hé meisjes,

Moon, rood als een kreeft en dan maar half?

Vanmorgen een enorme plensbui op weg naar het werk. Voor de rest van de dag was het best lekker weer.

jah je hebt de magnetron gewonnen mocy ga je door voor de koelkast?

Het plensde inderdaad gistermorgen (hier ook onweer).

Choco help ... damn ik ben echt van mn apprepo na het bellen van een client net
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
goedemorgen

Moon, ik ben dan wel niet Chooc, maar misschien kan ik je helpen?
morgen roosje!

nou ik weet gewoon niet wat ik daar nou mee aanmoet kan er weinig mee... ik belde client op dat ik eraan kwam (iets verlaat brommer wilde niet starten daarom d8 ik ik bel even) kreeg ik te horen dat ie visite kreeg, niemand verw8te omdat zn vaste hulp vakantie had, geen vervanging wilde en ik dus overbodig was en niet hoefde te komen.........

Dus ik ben inderdaad maar niet gegaan kan moeilijk na duidelijk te horen krijgen niet komen voor zn deur gaan staan, maar geen idee hoe dat opgelost dient te worden (heb wel netjes mn manager al gemaild over hoe en wat) maar wtf joh
maar hoe bevalt het weer thuis roosje? al een klein beetje gewend weer?
oh dat is wel apart ja, neem toch aan dat zijn vaste hulp toch aangegeven heeft naar de planning dat er vervanging moest komen. Dat is bij mij wel iig. Maar goed dat je moest bellen, anders had je er mooi voor niks gestaan!

Ik begin weer een beetje te wennen, de eerste dagen vond ik het echt niet leuk
awhhh zo stil en vreemd ineens zeker?

Jah ik snap er echt even geen hout van maargoed instantie ''vergeet'' wel vaker clienten op de hoogte te stellen dus...
Ff tussen het werken door; Moon, bij mij zou instantie mij dus uitbetalen want ik sta ingeroosterd. Of uit eigen zak, of bij cliënt verhalen. Maargoed, elk bedrijf is anders.

Ik ga weer aan de slag
Moon Wat Chooc al zegt. Bij de meeste instanties die ik ken, werkt dat zo.
Mijn koninginnedag was erg gezellig.
Komt wel weer Roos. 4 maanden bij je mams logeren kan me voorstellen dat het echt even wennen is.
het gaat nu ook al wat beter dan van het weekend Anne, maar bel nog wel geregeld even met mams

Heb hoopjes dingen geregeld vandaag die me als het goed is, geld gaan opleveren, ben best goed bezig al zeg ik het zelf!
en kleine monstertje hier heeft een nieuw slaapplekje gevonden: boven op de tv
Leuke plek heeft monstertje uitgezocht!

Fijn gevoel geeft dat he. Die regeldingen die gedaan zijn! Zeker als ze nog geld opleveren!

*negeert nog even die "to do list" die naast de laptop ligt*
de muts

meneer was wel op de hoogte gesteld dat ik kwam... en wilde idd dus niet dat ik kwam... zonder afmelden.... dus krijg het idd betaald... maar gaf toch even een naar gevoel dat gesprek... nummer 3 maakte dat toch weer een beetje goed... ze was zo enthousiast en prijzend over het werken en ''ik hoop dat je snel weer terugkomt'' enz... ... maakt mn dag toch nog een beetje hehe

wat zal ze boos worden als je ooit miss nog eens een flatscreen koopt roosje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven