Als je niet slaapt dan ben je...........?

16-04-2012 22:34 3017 berichten
niet slapend

- klaar wakker [heel erg wakker]

- wakker liggen [in bed liggen en niet slapen]

- daar lig ik niet wakker van [daar maak ik me geen zorgen over]

- hem wakker schudden [hem ergens van bewust maken]

- je moet geen slapende honden wakker maken [niet ergens de aandacht op vestigen als dat vervelende gevolgen kan hebben]

- iets bij iemand wakker maken [hem bewust laten worden van een gevoel]

- wakker worden [plotseling weer aandachtig zijn]
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me vreselijk vervelend zo'n klomp gips om je arm. Al zag ik laatst bij een collega wel zo'n lichtgewicht gips in een kek kleurtje.

Misschien krijg je dat morgen wel, zou wel een verlichting zijn.

Kan je je een beetje redden in huis?

Ach,mijn relatie is sinds januari over en na de opluchting dat het "gedoe" voorbij is komt nu het besef dat ik er helemaal alleen voorsta...en dat is ff wennen. Maar ik moet niet zeuren en kijken naar wat ik wel heb
Ha ladies,

Wat een nare berichten, bah. Thee ik lees het nu pas. Sterkte met wat er speelt

Heleen jij natuurlijk ook, wat naar allemaal. Echt balen dat je niet weg mag. Een zwangerschap is een tijd om van te genieten. Dat heb je helaas nog niet echt kunnen doen.

Ieb fijn bericht. Hoop dat je lekker kunt genieten in Parijs. Zo'n heerlijke stad.

voor iedereen hier!
Dat is ook moeilijk en wennen Marjo. Heb vertrouwen in jezelf!
Ha die Ans.

Marjo misschien heb je het hier al eens verteld, maar was he een lange relatie?
quote:Marjo41 schreef op 03 mei 2012 @ 00:21:

Ach,mijn relatie is sinds januari over en na de opluchting dat het "gedoe" voorbij is komt nu het besef dat ik er helemaal alleen voorsta...en dat is ff wennen. Maar ik moet niet zeuren en kijken naar wat ik wel heb

Liefdesverdriet doet ook veel pijn en daarbij het wennen om dinden niet meer samen te doen. Vanavond naar Echt Scheiden gekeken, zo verdrietig.

He Ans.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ha tinto vrouw

Ha maisjes!
Ha andere zuiplap Ha Jo!
Dank je Ans, op zich heb ik ook wel vertrouwen in mezelf maar het is gewoon wennen. Ik heb nog nooit alleen gewoond!

Er moet best nog wat geklust worden in mijn huis en ik kan nog geen spijker in de muur slaan...

En mijn bestedingspatroon moet drastisch gewijzigd worden maar daar werk ik aan. Het komt wel goed.

Aan de andere kant is er een hoop rust en tijd voor mezelf, geen verplicht voetbal op tv
quote:andersnogiets schreef op 03 mei 2012 @ 00:30:

Ha andere zuiplap Ha Jo! Proost he!
Heee Jo!

Oh dat Echt scheiden dat kijk ik niet, dat komt veel te dichtbij.
Ik heb ook nog nooit in mijn leven alleen gewoond. Vind dat achteraf wel stom.
Marjo, gewoon beginnen aan de klusjes. Wat als iets mislukt? Daar leer je alleen maar van. Als het er op aankomt ben je handiger dan je ooit voor mogelijk hebt gehouden. Je kunt jezelf dan een schouderklopje geven en trots zijn dat het gelukt is.

Ha MV!
quote:mocy schreef op 03 mei 2012 @ 00:26:

Ha die Ans.

Marjo misschien heb je het hier al eens verteld, maar was he een lange relatie?

Ik ben bijna 25 jaar getrouwd geweest en twee jaar geleden gescheiden. Was een broer en zus relatie, we hadden elkaar weinig meer te vertellen . We deden samen de huishouding en zorgden voor de kinderen. Ik had heel snel een nieuwe vriend en daar bijna een jaar mee samengewoond.....te snel achteraf gezien...

Ik was er niet aan toe en vergeleek hem teveel met mijn ex waarschijnlijk.... En zijn buitenkant was veel mooier dan zijn binnenkant maar daar kom je later pas achter als de verliefdheid overgaat.
Ik eigenlijk ook nooit echt. Wel heel lang een lat-relatie gehad. Regelde en bepaalde ik wel alles zelf in mijn eigen huis en mbt de kinderen.
quote:Jonari schreef op 03 mei 2012 @ 00:32:

Ik heb ook nog nooit in mijn leven alleen gewoond. Vind dat achteraf wel stom.Ik vind dat achteraf ook stom Maar in "mijn tijd" was het nog vrij normaal om van huis uit meteen te trouwen.
Daar heb je gelijk in Ans, ik moet er gewoon aan beginnen.

Volgende week ga ik mijn trap schilderen haha
Jeetje ja dat is dan wel heel erg wennen Marjo, 25 jaar is niet niks!

En vwb die klussen, heb je in jouw woonplaats niet zo'n goedkope klussendienst?

Ha die Jo, medetinto.
Ja, ik raad mijn dochter daarom ook aan om eerst een tijdje alleen te gaan wonen en daarna eventueel pas met vriend.
Stomme vraag Marjo, maar hebben jullie dat nog gevierd het 25-jarig huwelijk?
quote:Jonari schreef op 03 mei 2012 @ 00:40:

Ja, ik raad mijn dochter daarom ook aan om eerst een tijdje alleen te gaan wonen en daarna eventueel pas met vriend.Ja is beter, maar luisteren ze daar naar? Ik luisterde iig niet vroeger.
Ha die Moos, zit nog steeds aan de Tempranillo. Lekker hoor!
Ik heb ook nooit alleen gewoond. Eerst een jaar samengewoond toen getrouwd. 27 jaar geleden.
Schilderen is trouwens niet moeilijk. Ik zou meer met klussen als elektriciteit, boren, verstopte zaken etc. zitten.
quote:Jonari schreef op 03 mei 2012 @ 00:41:

Ha die Moos, zit nog steeds aan de Tempranillo. Lekker hoor!Ik weer aan de gewone AH-literwijn, na een uitstapje Kaapse Pracht (goedkope versie), die ik nog steeds niet lekker vind trouwens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven