Als je niet slaapt dan ben je...........?
maandag 16 april 2012 om 22:34
niet slapend
- klaar wakker [heel erg wakker]
- wakker liggen [in bed liggen en niet slapen]
- daar lig ik niet wakker van [daar maak ik me geen zorgen over]
- hem wakker schudden [hem ergens van bewust maken]
- je moet geen slapende honden wakker maken [niet ergens de aandacht op vestigen als dat vervelende gevolgen kan hebben]
- iets bij iemand wakker maken [hem bewust laten worden van een gevoel]
- wakker worden [plotseling weer aandachtig zijn]
- klaar wakker [heel erg wakker]
- wakker liggen [in bed liggen en niet slapen]
- daar lig ik niet wakker van [daar maak ik me geen zorgen over]
- hem wakker schudden [hem ergens van bewust maken]
- je moet geen slapende honden wakker maken [niet ergens de aandacht op vestigen als dat vervelende gevolgen kan hebben]
- iets bij iemand wakker maken [hem bewust laten worden van een gevoel]
- wakker worden [plotseling weer aandachtig zijn]
donderdag 3 mei 2012 om 00:21
Lijkt me vreselijk vervelend zo'n klomp gips om je arm. Al zag ik laatst bij een collega wel zo'n lichtgewicht gips in een kek kleurtje.
Misschien krijg je dat morgen wel, zou wel een verlichting zijn.
Kan je je een beetje redden in huis?
Ach,mijn relatie is sinds januari over en na de opluchting dat het "gedoe" voorbij is komt nu het besef dat ik er helemaal alleen voorsta...en dat is ff wennen. Maar ik moet niet zeuren en kijken naar wat ik wel heb
Misschien krijg je dat morgen wel, zou wel een verlichting zijn.
Kan je je een beetje redden in huis?
Ach,mijn relatie is sinds januari over en na de opluchting dat het "gedoe" voorbij is komt nu het besef dat ik er helemaal alleen voorsta...en dat is ff wennen. Maar ik moet niet zeuren en kijken naar wat ik wel heb
donderdag 3 mei 2012 om 00:22
Ha ladies,
Wat een nare berichten, bah. Thee ik lees het nu pas. Sterkte met wat er speelt
Heleen jij natuurlijk ook, wat naar allemaal. Echt balen dat je niet weg mag. Een zwangerschap is een tijd om van te genieten. Dat heb je helaas nog niet echt kunnen doen.
Ieb fijn bericht. Hoop dat je lekker kunt genieten in Parijs. Zo'n heerlijke stad.
voor iedereen hier!
Wat een nare berichten, bah. Thee ik lees het nu pas. Sterkte met wat er speelt
Heleen jij natuurlijk ook, wat naar allemaal. Echt balen dat je niet weg mag. Een zwangerschap is een tijd om van te genieten. Dat heb je helaas nog niet echt kunnen doen.
Ieb fijn bericht. Hoop dat je lekker kunt genieten in Parijs. Zo'n heerlijke stad.
voor iedereen hier!
donderdag 3 mei 2012 om 00:29
quote:Marjo41 schreef op 03 mei 2012 @ 00:21:
Liefdesverdriet doet ook veel pijn en daarbij het wennen om dinden niet meer samen te doen. Vanavond naar Echt Scheiden gekeken, zo verdrietig.
He Ans.
Liefdesverdriet doet ook veel pijn en daarbij het wennen om dinden niet meer samen te doen. Vanavond naar Echt Scheiden gekeken, zo verdrietig.
He Ans.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
donderdag 3 mei 2012 om 00:30
Dank je Ans, op zich heb ik ook wel vertrouwen in mezelf maar het is gewoon wennen. Ik heb nog nooit alleen gewoond!
Er moet best nog wat geklust worden in mijn huis en ik kan nog geen spijker in de muur slaan...
En mijn bestedingspatroon moet drastisch gewijzigd worden maar daar werk ik aan. Het komt wel goed.
Aan de andere kant is er een hoop rust en tijd voor mezelf, geen verplicht voetbal op tv
Er moet best nog wat geklust worden in mijn huis en ik kan nog geen spijker in de muur slaan...
En mijn bestedingspatroon moet drastisch gewijzigd worden maar daar werk ik aan. Het komt wel goed.
Aan de andere kant is er een hoop rust en tijd voor mezelf, geen verplicht voetbal op tv
donderdag 3 mei 2012 om 00:35
donderdag 3 mei 2012 om 00:36
quote:mocy schreef op 03 mei 2012 @ 00:26:
Ha die Ans.
Marjo misschien heb je het hier al eens verteld, maar was he een lange relatie?
Ik ben bijna 25 jaar getrouwd geweest en twee jaar geleden gescheiden. Was een broer en zus relatie, we hadden elkaar weinig meer te vertellen . We deden samen de huishouding en zorgden voor de kinderen. Ik had heel snel een nieuwe vriend en daar bijna een jaar mee samengewoond.....te snel achteraf gezien...
Ik was er niet aan toe en vergeleek hem teveel met mijn ex waarschijnlijk.... En zijn buitenkant was veel mooier dan zijn binnenkant maar daar kom je later pas achter als de verliefdheid overgaat.
Ha die Ans.
Marjo misschien heb je het hier al eens verteld, maar was he een lange relatie?
Ik ben bijna 25 jaar getrouwd geweest en twee jaar geleden gescheiden. Was een broer en zus relatie, we hadden elkaar weinig meer te vertellen . We deden samen de huishouding en zorgden voor de kinderen. Ik had heel snel een nieuwe vriend en daar bijna een jaar mee samengewoond.....te snel achteraf gezien...
Ik was er niet aan toe en vergeleek hem teveel met mijn ex waarschijnlijk.... En zijn buitenkant was veel mooier dan zijn binnenkant maar daar kom je later pas achter als de verliefdheid overgaat.