Als je niet slaapt dan ben je...........?

16-04-2012 22:34 3017 berichten
niet slapend

- klaar wakker [heel erg wakker]

- wakker liggen [in bed liggen en niet slapen]

- daar lig ik niet wakker van [daar maak ik me geen zorgen over]

- hem wakker schudden [hem ergens van bewust maken]

- je moet geen slapende honden wakker maken [niet ergens de aandacht op vestigen als dat vervelende gevolgen kan hebben]

- iets bij iemand wakker maken [hem bewust laten worden van een gevoel]

- wakker worden [plotseling weer aandachtig zijn]
Alle reacties Link kopieren
Buren zitten nog buiten met de vuurkorf. Heb maar even het slaapkamerraam dicht gedaan.
We hebben de 25 jaar net niet gehaald, gelukkig niet.

Zo'n feest had ik echt niet meer getrokken, er was weinig meer te vieren.

Ik heb al gegoogeld op zo'n klusdienst maar kan nog weinig vinden in de regio.

Een wijntje, goed idee!
Nou als mijn buren dat deden Jo, zou het snel over zijn. Het regent en onweert hier.
Idd gelukkig niet Marjo. Heb dat al een paar maal gehoord. Feest en niet lang daarna uit elkaar.

Misschien in het lokale krantje?
Bedankt voor de leuke reacties. Ik heb besloten vandaag eens niet de laptop mee naar boven te nemen en te kijken of het lukt lezend in slaap te vallen dus ik zeg welterusten!

Heb trouwens om te "vieren" van het geld en het gesprek met tante een Macflurry snickers gegeten was goddelijk wellicht nog lekkerder dan die met m en m! Flink wat calorien maar het zeker waard.
Het is hier de hele dag prachtig weer geweest.

Er is vast wel ergens een klusjesman te vinden Marjo. Ben jij in jullie oude huis blijven wonen?
Slaap lekker Iebje!
Hier ook noodweer. Ben vanavond helemaal rot geregend. Nieuwe achoenen naar de haaien!

Ik heb afrikaanse wijn van de Lidl ontdekt. Doos van 3 liter voor maar 9 euro dacht ik. Niks mis mee!
Trustuh Ieb en af en toe moet je gewoon wat heel lekkers nemen en daar dan 100% van genieten.
Welterusten Ibi, wat heerlijk naar Parijs
Zo'n oranje doos Ans? Die hadden wij ook vaak, is inderdaad lekker. Vond alleen dat kraantje zo'n geknoei.
Ik had ook eens zo'n doos. Vond dat gedoe met dat kraantje juist leuk, waardoor ik veel meer dronk.
Hahaha Moos!
Mijn eigen wijntap, geweldig. Was volgens mij Spaanse, ook van de Lidl.
Vond dat geluid ook zo leuk. Klinkt maf, maar ben erg gevoelig voor een bepaald soort geluiden. Een klokkend geluid uit een fles vind ik vreselijk.
Haha ja oranje doos. Leuk hoor zo'n tapje. Moet het wel met beleid doen heb ik gemerkt.
Mijn oude huis was een koophuis, dat kon ik met mijn schamele loontje niet betalen dus daar moest ik na bijna 25 jaar afscheid van nemen. Wel had ik supermazzel dat ik een nieuwbouwhuis kreeg aangeboden, nieuwe wijk aan de rand van het centrum. Ik woon hier echt heerlijk. Alleen heb ik nog een braakliggende tuin
Ah die tuin komt wel maar fijn dat je nu zo naar je zin woont. Dat moet je ook maar afwachten.
Die tuin komt wel marjo. In welke regio woon je? Misschien kunnen we met elkaar helpen.
Mijn haar is vanavond geknipt en nu heb ik ontiegelijke jeuk in mijn nek.

Even een huishoudelijke mededeling tussendoor.
Vindt je het niet heerlijk dat je nu alles zelf kan bepalen in huis?

Ik had na mijn huwelijk ook een nieuwbouwhuis (ook huis verkocht etc), heerlijk! Heb zo genoten van dat huis.
quote:Jonari schreef op 03 mei 2012 @ 01:03:

Mijn haar is vanavond geknipt en nu heb ik ontiegelijke jeuk in mijn nek.

Even een huishoudelijke mededeling tussendoor.

Ff met de stofzuigerT er langs!

Heb je een andere coupe nu Jo?
quote:andersnogiets schreef op 03 mei 2012 @ 01:02:

Die tuin komt wel marjo. In welke regio woon je? Misschien kunnen we met elkaar helpen. Keilief! Maar dat hoeft echt niet. Ik probeer een stratenmaker te regelen, daar reserveer ik mijn vakantiegeld voor. Die paar plantjes zet ik er zelf in. Het is maar een klein tuintje maar wil er wel graag wat leuks van maken.
@Helene: Dat is behoorlijk kl*te. Niet alleen die vakantie, vooral ook dat het nog steeds niet goed met je gaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven