Entertainment alle pijlers

Exotische liefde

02-05-2012 21:32 451 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gestopt?
Gestopt...helaas. Nu is Leontien er.
wat jammer, zo abrupt.
Is altijd op donderdag toch?
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Nee, altijd op woensdag. Zullen wel te maken hebben gehad met slechte kijkcijfers ofzo?
Jammer, ik had nog wel wat mee willen krijgen van dat rellende schippersstel.........

Maar de serie is afgelopen, geloof ik.

Ach, blijven mijn tenen ook eens recht deze keer.......
ja, we weten nu niet hoe het verder gaat.

Jammer, eerlijk gezegd.

Werd net zo spannend!
Deze is ook leuk

http://www.youtube.com/watch?v=tlmbaJpfdmw
Oh wat jammer, ik keek er met zoveel plezier naar.

Nu zien we ook de terugkeer niet van de mama van Gerritje
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Daar zeg je wat, Eindeloos.

Dat verhaal had de meeste impact op me.

Vind het erg jammer dat ik niet weet hoe of wat.
Er is nu weer een nieuwe serie exotische liefde op Sbs.

Ik heb t vanavond voor het eerst gezien,,,wie kijkt er ook?
Ja gezien, best sneu voor sommige mannen, geloof er niets van dat die vrouwen echt wat in ze zien. Die ene dan die belde, de dame wist volgens mij niet hoe snel ze op moest hangen.
ja dat dacht ik ook al, dat ze dacht; oh nee he heb je m weer!

En dan die man die met zn zus en moeder woonde..voor de zoveelste keer trapt ie er in...
Weet iemand of dit de 1ste of 2de aflevering is?

en je kan niet bij uitzending gemist kijken he? ik zie alleen de afleveringen van april staan..
quote:thirza123 schreef op 29 juli 2012 @ 01:04:

Weet iemand of dit de 1ste of 2de aflevering is?

en je kan niet bij uitzending gemist kijken he? ik zie alleen de afleveringen van april staan..

Tweede aflevering.

Ik heb het destijds op het Vlaamse kanaal VT4 gezien. Die Johny is inderdaad behoorlijk zielig met zijn Russische chicks. Erg jammer dat hij niet gewoon naar zijn verstandige moederke luistert.
Ik vond die man met die taise dame ook niet echt respectvol toen hij het had over pak een biertje voor mij en ook zei dat een belgische vrouw dan zou zeggen doe het lekker zelf maar taise vrouwen dat wel voor je doen..bah!!!
Vorige week was er een 70 jarige die in Thailand een prachthuis had laten bouwen en daar woonde met zijn 20 jarige vriendin, die vroeger man was......

Toch vond ik dat stel nog het meest normaal met elkaar omgaan. Kwam gewoon vriendschappelijk over.

Maar natuurlijk kiest die vrouw een 70jarige met de hoop snel te erven, dat dan weer wel

Doe vent van gisteren, die met die 2 schele ogen, dat gaat ook fout lopen met zijn vrouw in Manilla
Haha pearl, kan vertellen dat zo'n oude vent en zo'n shemale (van boven een vrouw, beneden een man) echt veel voorkomt.

Shemales in het algemeen al heel veel, vaak de enige bron van inkomsten van jonge jongens/mannen die van hele arme gedeeltes naar de toeristen steden trekken.

Er is echt (zoals,met veel dingen) veel vraag naar.

Al deze in de aflevering echt heel mooi (uiterlijk ) was trouwens.

Tja johny wil gewoon een vrouw die er uitziet als 20, dr bek houdt, gewillig 6x per dag gaat liggen op dr rug, het huis schoonmaakt en voor m kookt zodat ie eindelijk weg kan bij moederke en zuslief.

Bedoel bij alle 3 die chicks (braziliaanse en russische) straalde ook niet bepaald de liefde van hem af toch?

En die man uit tunesië die bij de 2 zusjes in huis gaat en getrouwd is met de ene zus, die gaat het nog zwaar krijgen haha want zoals zus 2 zich gedroeg die leek ook wel helemaal hoteldebotel!

Tja die man met zn pilsjes ik vond hen wel het leukst samen.

Zij is echt niet dom en stom

Hoop echt dat het 'echte' liefde is want anders piept hij over een tijdje als dat kind er is en als zij op alle officiële papieren staat ook wel anders
En die homo dan, trouwens helemaal geen rare man vond ik, zou dat goed komen met zijn 30 jaar jongere vriend??
Ik heb gister met verbazing gekeken en dan met name naar de man met zijn Thaise vriendje. Die jongen leek nog maar een kind! Hoe oud was die jongen?!

Ik viel middenin het programma, dus heb de leeftijden niet zo meegekregen, maar vond het best schokkend om te zien...
quote:thasmo schreef op 29 juli 2012 @ 09:16:

Haha pearl, kan vertellen dat zo'n oude vent en zo'n shemale (van boven een vrouw, beneden een man) echt veel voorkomt.

Shemales in het algemeen al heel veel, vaak de enige bron van inkomsten van jonge jongens/mannen die van hele arme gedeeltes naar de toeristen steden trekken.

Tja johny wil gewoon een vrouw die er uitziet als 20, dr bek houdt, gewillig 6x per dag gaat liggen op dr rug, het huis schoonmaakt en voor m kookt zodat ie eindelijk weg kan bij moederke en zuslief.

Bedoel bij alle 3 die chicks (braziliaanse en russische) straalde ook niet bepaald de liefde van hem af toch?

En die man uit tunesië die bij de 2 zusjes in huis gaat en getrouwd is met de ene zus, die gaat het nog zwaar krijgen haha want zoals zus 2 zich gedroeg die leek ook wel helemaal hoteldebotel!

Tja die man met zn pilsjes ik vond hen wel het leukst samen.

Zij is echt niet dom en stom

Hoop echt dat het 'echte' liefde is want anders piept hij over een tijdje als dat kind er is en als zij op alle officiële papieren staat ook wel anders

En bij die 2 zussen is er ook nog een heel mooi meisje in huis, dochter van de zus zonder man........gevaarlijk voor de Tunesier

Ja, die ene vrouw kon gewoon goed voor zichzelf opkomen,, werd ook lief onthaald door de hele familie
Die man met die schele ogen, die was echt erg en die met moeder en zus ook, hoe kunnen ze denken dat die vrouwen het helemaal zien zitten met ze.

Die uit Tunesië leek mij wel ok en id. de familie was er ook gek op.
quote:ilovemyshoes schreef op 29 juli 2012 @ 09:22:

Ik heb gister met verbazing gekeken en dan met name naar de man met zijn Thaise vriendje. Die jongen leek nog maar een kind! Hoe oud was die jongen?!

Ik viel middenin het programma, dus heb de leeftijden niet zo meegekregen, maar vond het best schokkend om te zien...22 en 52, met 18 en 48 begonnen.
quote:hgjb schreef op 29 juli 2012 @ 09:24:

[...]

22 en 52, met 18 en 48 begonnen.Die man vond ik er best goed uitzien, kwam ook normaal over, gewone baan enzo. Maar dat jongetje (zo zag ik het) had ik op 18 geschat
quote:thasmo schreef op 29 juli 2012 @ 09:16:

ja, hij noemde dat steeds een Ladyboy, ik dacht trouwens dat ze helemaal verbouwd waren, maar dat heb ik dan niet goed begrepen

het is nu nog wachten op een simpele vrouw die een goudzoeker uit gambia aan de haak gaat slaan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven