Als je niet slaapt dan ben je...........?
maandag 16 april 2012 om 22:34
niet slapend
- klaar wakker [heel erg wakker]
- wakker liggen [in bed liggen en niet slapen]
- daar lig ik niet wakker van [daar maak ik me geen zorgen over]
- hem wakker schudden [hem ergens van bewust maken]
- je moet geen slapende honden wakker maken [niet ergens de aandacht op vestigen als dat vervelende gevolgen kan hebben]
- iets bij iemand wakker maken [hem bewust laten worden van een gevoel]
- wakker worden [plotseling weer aandachtig zijn]
- klaar wakker [heel erg wakker]
- wakker liggen [in bed liggen en niet slapen]
- daar lig ik niet wakker van [daar maak ik me geen zorgen over]
- hem wakker schudden [hem ergens van bewust maken]
- je moet geen slapende honden wakker maken [niet ergens de aandacht op vestigen als dat vervelende gevolgen kan hebben]
- iets bij iemand wakker maken [hem bewust laten worden van een gevoel]
- wakker worden [plotseling weer aandachtig zijn]
donderdag 3 mei 2012 om 22:09
donderdag 3 mei 2012 om 22:27
nee boeh! ik denk dat het weer verlaat is door de bekentenis van die overvaller. Nou ja misschien morgen voor de zekerheid wordt het hier opgenomen.
Nee ans als ik erop was geweest dan was ik echt duidelijk in beeld en bij mij thuis.
Ik ga zo richting bed om 5.00 gaat de wekker weer. Enorm leuke kaart gemaakt vanavond zal maandag een plaatje plakken!
Ik schrijf morgen nog even in de bus met jullie en dan zondagavond laat of maandag pas weer. Jeetje dat zal vreemd in slaap vallen zijn zonder jullie!
Nee ans als ik erop was geweest dan was ik echt duidelijk in beeld en bij mij thuis.
Ik ga zo richting bed om 5.00 gaat de wekker weer. Enorm leuke kaart gemaakt vanavond zal maandag een plaatje plakken!
Ik schrijf morgen nog even in de bus met jullie en dan zondagavond laat of maandag pas weer. Jeetje dat zal vreemd in slaap vallen zijn zonder jullie!
donderdag 3 mei 2012 om 23:00
quote:AnneRoos74 schreef op 03 mei 2012 @ 22:46:
Goeieavond trouwens!
He goeieavond. Lekkere dagen gehad?
Op de achtergrond staat een serie op en ja hoor, een heerlijke pizza werd er bezorgd. Ik heb nu ook zon trek in pizza.
Als ik mij morgen goed voel maak ik een nep pizza van een pitta broodje.
Goeieavond trouwens!
He goeieavond. Lekkere dagen gehad?
Op de achtergrond staat een serie op en ja hoor, een heerlijke pizza werd er bezorgd. Ik heb nu ook zon trek in pizza.
Als ik mij morgen goed voel maak ik een nep pizza van een pitta broodje.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 4 mei 2012 om 09:53
Moge allemaal,
Bron Als je je hart wilt luchten kan je mij altijd mailen.
Heleen meis, kan je niet naar iets toe met die kleine wat binnen is? Bij vele parken kan je een rolstoel lenen zodat je niet hoeft te lopen.
Hoe was de echo gister?
Ieb rij voorzichtig en veel plezier.
Bron Als je je hart wilt luchten kan je mij altijd mailen.
Heleen meis, kan je niet naar iets toe met die kleine wat binnen is? Bij vele parken kan je een rolstoel lenen zodat je niet hoeft te lopen.
Hoe was de echo gister?
Ieb rij voorzichtig en veel plezier.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 4 mei 2012 om 12:00
Morgen,maisjes.
ben net terug van mijn zoon wegbrengen. die gaat karten,lasergemen en sumoworstelen in zo'n plastic pak
Ach,ik was zomaar een beetje aan het klagen over de familie-therapeute.. dat het eigenlijk altijd van hetzelfde is. heb niet het gevoel dat het nog iets bijdraagt en ik altijd veel meer vertel dan ik wil..
En van de gezinsvoogd heb ik al in geen weken meer iets gehoord. maar dat loopt van het begin al niet goed.. Ze heeft toen eerst de hulpverlening die we al hebben benaderd voor info en toen heel lang daarna pas contact met mij opgenomen..
ben net terug van mijn zoon wegbrengen. die gaat karten,lasergemen en sumoworstelen in zo'n plastic pak
Ach,ik was zomaar een beetje aan het klagen over de familie-therapeute.. dat het eigenlijk altijd van hetzelfde is. heb niet het gevoel dat het nog iets bijdraagt en ik altijd veel meer vertel dan ik wil..
En van de gezinsvoogd heb ik al in geen weken meer iets gehoord. maar dat loopt van het begin al niet goed.. Ze heeft toen eerst de hulpverlening die we al hebben benaderd voor info en toen heel lang daarna pas contact met mij opgenomen..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
vrijdag 4 mei 2012 om 12:38
Lekker iets voor jezelf doen Ans?
Bron wat verdrietig allemaal. Weet niets van die organisaties dus weet geen advies te geven wat je het beste kan doen meis.
Ga je dit weekend weer iets met je dochter doen?
Heb de boodschappen binnen, nog niet uitgepakt, was kapot toen ik thuis kwam.
Tas is voor mij ingepakt dus weet niet echt wat ik heb. Brood, geen broodbeleg dus ga denk ik nog een blikje knakworsten halen. Geen vlees of vis helaas. Sla en rode kool zag ik. Heb een kilo bloem omgeruild voor een zak uien. Verder weet ik het niet. Zal wel veel snoep zijn, heb al 2 zakken weggegeven daar.
Heb weer een blik fruit dus vanmiddag lekker een tosti hawai maken.
Bron wat verdrietig allemaal. Weet niets van die organisaties dus weet geen advies te geven wat je het beste kan doen meis.
Ga je dit weekend weer iets met je dochter doen?
Heb de boodschappen binnen, nog niet uitgepakt, was kapot toen ik thuis kwam.
Tas is voor mij ingepakt dus weet niet echt wat ik heb. Brood, geen broodbeleg dus ga denk ik nog een blikje knakworsten halen. Geen vlees of vis helaas. Sla en rode kool zag ik. Heb een kilo bloem omgeruild voor een zak uien. Verder weet ik het niet. Zal wel veel snoep zijn, heb al 2 zakken weggegeven daar.
Heb weer een blik fruit dus vanmiddag lekker een tosti hawai maken.
vrijdag 4 mei 2012 om 13:06
quote:helene31 schreef op 04 mei 2012 @ 12:50:
Echo gisteren was goed, baby loopt zelfs voor in groei.
Ben net gebeld door de huisarts, moet vanmiddag op consult komen. Urine van vanmorgen was niet goed (dat had ik al door, assistente vroeg me of ik bloedverlies had vanwege de kleur).Hoop niet dat je weer naar het ziekenhuis moet. Ik duim voor je. Brengt je zus je?
Echo gisteren was goed, baby loopt zelfs voor in groei.
Ben net gebeld door de huisarts, moet vanmiddag op consult komen. Urine van vanmorgen was niet goed (dat had ik al door, assistente vroeg me of ik bloedverlies had vanwege de kleur).Hoop niet dat je weer naar het ziekenhuis moet. Ik duim voor je. Brengt je zus je?