Je ex tegenkomen

05-05-2012 11:02 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga vanavond me ex tegenkomen op een feest. Heb hem nu een maand niet gesproken of gezien. Het is 2 maanden uit en hij denkt dat ik voor een andere jongen heb gekozen.

Om een lang verhaal kort te maken. Ik had 2,5 jaar met mijn ex. Het werkte niet meer voor hem ook al deed ik er alles aan om het te laten werken. Zoals ze zeggen het moet van 2 kanten komen. Toen was het een paar dagen uit en wou hij me terug. Toen is het in die eerste maand steeds aan en uit gegaan. Toen heb ik een andere jongen leren kennen die ik wel heel leuk vond. Ik vroeg om een maand rust maar mijn ex lied me niet met rust dus ik kon niet goed nadenken over wat ik wou. Kon hem ook niet missen want sprak hem bijna elke dag. Ik heb hem gezegd voor die andere jongen te kiezen. Pas toen hoorde ik niks meer van hem. Toen bleek dat die andere jongen depressief was. Dus daar heb ik nu geen contact meer mee.

Ik denk elke dag nog wel aan me ex. Of ik hem terug wil weet ik niet. Maar ik wil hem wel graag zien. Ik ben wel bang voor zijn reactie. Hebben jullie ook in zo'n situatie gezeten?
Dus als ik het goed begrijp heb jij voor die andere jongen gekozen, werd dat niets omdat hij depressief was en ben je nu weer aan het nadenken over je ex?

Jij hebt gekozen, dat het niet uitwerkte zoals je had gehoopt is jammer maar ik zou niet verwachten dat je ex in de tussentijd heeft stilgezeten..
Dat zou ook best zo kunnen zijn, geef ik hem ook helemaal gelijk in!
Maar is het niet veel gemakkelijker om eerst alles voor jezelf op een rijtje te zetten en dan pas te overwegen om contact met hem op te nemen?
Denken aan een ex is niets vreemds aan, je hebt 2.5 jaar van je leven gedeeld met hem.

Maar als ik jou was zou ik het er lekker bij laten verder. Als je hem tegen komt: dikke prima, klets ff bij. Maar als hij je al zo vaak aan de kant heeft gezet, waarom zou hij het niet weer doen? Tuurlijk wilde hij je terug, hij was je kwijt! Zo gaan die dingen, weet ik helaas uit eigen ervaring! Ga je niet gelukkig van worden!
Nou het was niet eens echt mijn bedoeling. Ik hoorde dat hij niet zou gaan dus ik dacht ow mooi dan ga ik! Maar het blijkt dus dat hij nu wel gaat en ik denk dat ik er wel wijzer uit wordt door hem te zien om te kijken wat ik nu echt nog voor hem voel. En stel dat hij met iemand anders is ofzo tja dan is de keus snel gemaakt toch. Deste sneller vergeet ik hem. Maar het is een kleine kans dat hij daar nu al met een ander meisje staat.
psst.... het is niet me ex, maar mijn ex ....
Als je aan de praat raakt moet je ook proberen te herinneren waarom het uitgegaan is en de relatie niet werkte.
quote:Ik denk elke dag nog wel aan me ex. Of ik hem terug wil weet ik niet. Maar ik wil hem wel graag zien. Ik ben wel bang voor zijn reactie. Hebben jullie ook in zo'n situatie gezeten?

Waarom zou je hem terug willen? Je was er toch over uit dat het niet werkt tussen jullie?

Verder gewoon vertellen dat die andere jongen al snel niets geworden is, maar dat het niet betekent dat juliie, jij en ex, weer bij elkaar kunnen komen.

Als je het niet trekt ga je gewoon naar huis. En let op met de drank!
“Don’t look back – you’re not going that way.”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven