Als je niet slaapt dan ben je...........?
maandag 16 april 2012 om 22:34
niet slapend
- klaar wakker [heel erg wakker]
- wakker liggen [in bed liggen en niet slapen]
- daar lig ik niet wakker van [daar maak ik me geen zorgen over]
- hem wakker schudden [hem ergens van bewust maken]
- je moet geen slapende honden wakker maken [niet ergens de aandacht op vestigen als dat vervelende gevolgen kan hebben]
- iets bij iemand wakker maken [hem bewust laten worden van een gevoel]
- wakker worden [plotseling weer aandachtig zijn]
- klaar wakker [heel erg wakker]
- wakker liggen [in bed liggen en niet slapen]
- daar lig ik niet wakker van [daar maak ik me geen zorgen over]
- hem wakker schudden [hem ergens van bewust maken]
- je moet geen slapende honden wakker maken [niet ergens de aandacht op vestigen als dat vervelende gevolgen kan hebben]
- iets bij iemand wakker maken [hem bewust laten worden van een gevoel]
- wakker worden [plotseling weer aandachtig zijn]
zaterdag 5 mei 2012 om 09:20
zaterdag 5 mei 2012 om 09:55
Moge Jo,
Ga je nog iets leuks doen van het weekend?
Eindelijk kan ik nu zeggen dat ik minder pijn heb, ik denk dat de zwelling minder is. Gister veel met hand omhoog gezeten om de zwelling te laten zakken. Ik denk dat ik het te veel belast maar ja, je moet wel he. Vandaag moet ik ook weer geloven aan de kattenbak en kijken of koken gaat lukken. Brood komt ook mijn neus uit.
Vandaag ook weer verder om de oplader van mijn camera zoeken, kan hem niet vinden en batterij is op. Balen, ik had hem altijd op een vaste plek liggen.
Ga je nog iets leuks doen van het weekend?
Eindelijk kan ik nu zeggen dat ik minder pijn heb, ik denk dat de zwelling minder is. Gister veel met hand omhoog gezeten om de zwelling te laten zakken. Ik denk dat ik het te veel belast maar ja, je moet wel he. Vandaag moet ik ook weer geloven aan de kattenbak en kijken of koken gaat lukken. Brood komt ook mijn neus uit.
Vandaag ook weer verder om de oplader van mijn camera zoeken, kan hem niet vinden en batterij is op. Balen, ik had hem altijd op een vaste plek liggen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 5 mei 2012 om 11:07
He Yas. Lekker naar de kapper, brrr, altijd blij als het voorbij is.
Ik heb je fotos gemist die je zou mailen .
Ik heb zin in een appelflap. Ik heb een idee waar ik die kan kopen maar is net te ver om naar toe te lopen.
Ik heb appels in huis en een pak appelbeignetsmix. Maar bij de gedachten hoe mijn keuken eruit zag met oud en nieuw, zie ik er toch maar vanaf.
Thee, heb jij dat nog geprobeerd met dat bladerdeeg in het tostiapp?
Ik heb je fotos gemist die je zou mailen .
Ik heb zin in een appelflap. Ik heb een idee waar ik die kan kopen maar is net te ver om naar toe te lopen.
Ik heb appels in huis en een pak appelbeignetsmix. Maar bij de gedachten hoe mijn keuken eruit zag met oud en nieuw, zie ik er toch maar vanaf.
Thee, heb jij dat nog geprobeerd met dat bladerdeeg in het tostiapp?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 5 mei 2012 om 12:47
quote:helene31 schreef op 05 mei 2012 @ 12:20:
Het kan weleens maandag worden voor ik weg mag.
Afwijkende bloedwaardes, eiwit in urine en ondervoeding. Internist heb ik ook al gezien, 12 buisjes bloed afgestaan en niemand kan me nog iets vertellen.
Ben erg moe, ga zo een dutje doen. Ik slaap hier slecht.
Klinkt niet goed. Is wel alles goed met je kind?
Kan je man misschien je kussen en dekbed brengen in de hoop dat je iets beter slaapt?
Het kan weleens maandag worden voor ik weg mag.
Afwijkende bloedwaardes, eiwit in urine en ondervoeding. Internist heb ik ook al gezien, 12 buisjes bloed afgestaan en niemand kan me nog iets vertellen.
Ben erg moe, ga zo een dutje doen. Ik slaap hier slecht.
Klinkt niet goed. Is wel alles goed met je kind?
Kan je man misschien je kussen en dekbed brengen in de hoop dat je iets beter slaapt?
zaterdag 5 mei 2012 om 16:48
Zo ik heb 3 hamburgers ingestuurd voor de Mac Wedstrijd. Helaas kon je niet echt een recept geven met kruiden voor het vlees. Ik zou wel meer kunnen insturen maar er zullen miljoenen inzendingen zijn dus ik zal niet winnen. Sterker nog, ik ga niet eens kijken hoe het ervoor staat. Ik kwam er te laat achter dat je het moet hebben van je social media contacten die op je gaan stemmen. Die heb ik niet.
Had ik beter met die buggle wedstrijd kunnen mee doen, daar kon je nog geld winnen.
En nu heb ik trek in een hamburger van de M.
Had ik beter met die buggle wedstrijd kunnen mee doen, daar kon je nog geld winnen.
En nu heb ik trek in een hamburger van de M.
zaterdag 5 mei 2012 om 20:16
quote:helene31 schreef op 05 mei 2012 @ 20:09:
Even een kort berichtje. Ik ben vanmiddag per ambulance overgebracht naar het AMC, heb symptomen van het HELPP syndroom.
Lig de komende dagen nog wel in het z'huis. Probeer me hier af en toe te melden om te laten weten of de kleine man nog op zijn plaats zit.OMG, ik zal voor je duimen lieverd. Hou vol
Even een kort berichtje. Ik ben vanmiddag per ambulance overgebracht naar het AMC, heb symptomen van het HELPP syndroom.
Lig de komende dagen nog wel in het z'huis. Probeer me hier af en toe te melden om te laten weten of de kleine man nog op zijn plaats zit.OMG, ik zal voor je duimen lieverd. Hou vol
zaterdag 5 mei 2012 om 23:30
quote:Moonlight82 schreef op 05 mei 2012 @ 22:51:
Ik zal even mailen want weet niet wat Ieb wil dat ik erover zou zeggen.Dank je meis. Ik heb gelezen waar het over ging maar ze heeft het wel weggehaald dus beter zo over de mail, dat vindt ze niet erg. Ik ga morgenochtend kijken.
Ik zal even mailen want weet niet wat Ieb wil dat ik erover zou zeggen.Dank je meis. Ik heb gelezen waar het over ging maar ze heeft het wel weggehaald dus beter zo over de mail, dat vindt ze niet erg. Ik ga morgenochtend kijken.
zaterdag 5 mei 2012 om 23:31
quote:andersnogiets schreef op 05 mei 2012 @ 23:28:
Jeetje wat een narigheid Heleen. Heel veel sterkte en beterschap
Moon ik denk dat Ieb het wel goed vindt hoor. Ze heeft er toch over gesproken hier? Wil je mij ook even mailen als je het hier niet neer zet of MV als Moon al slaapt?Als Moon slaapt stuur ik het wel door waar te zien.
Jeetje wat een narigheid Heleen. Heel veel sterkte en beterschap
Moon ik denk dat Ieb het wel goed vindt hoor. Ze heeft er toch over gesproken hier? Wil je mij ook even mailen als je het hier niet neer zet of MV als Moon al slaapt?Als Moon slaapt stuur ik het wel door waar te zien.