Vanavond vanaf 20:00 Ik kan niet wachten om Dan eh ik bedoel natuurlijk de dansers te aanschouwen vanavond
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ja Soleil ben bang van wel, nu je het zegt... Ze zullen niet in de zomer beginnen.. Dan is het komkommertijd en tijd voor herhalingen en geen f*ck om te trashen of wat..
Ik vond hier niet zoveel aan, of mag ik dat niet zeggen? Kon het ook niet zo goed zien door het lichteffect.en dan heeft Dan nog wel de choreografie gemaakt!
Kunnen ze Dan niet een dagelijks een programma geven? Hij hoeft niet eens iets te zeggen. Gewoon een dansje doen oid.
hebben jullie allemaal danservaring? Ik alleen voor latin en heb echt de ballen verstand van de rest. Weet alleen wat ik mooi vind Ik heb jaren lang klassiek, jazz en showdance gedanst. En ook ooit nog een tijd als danser in een discotheek de boel opgezweept....