Entertainment alle pijlers

The Ultimate Dance Battle

04-03-2012 17:29 3450 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond vanaf 20:00 Ik kan niet wachten om Dan eh ik bedoel natuurlijk de dansers te aanschouwen vanavond
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Even voor mijn info, is pas de 2e keer dat ik kijk, hebben de teams ook hun eigen publiek?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:InyMiny schreef op 06 mei 2012 @ 20:22:

Soleil; SYTYCD gaat wel weer beginnen, maar helaas niet volgende week. Aanmelden is begonnen voor SYTYCDDat duurt dan nog tot het najaar denk ik?
de wie?

Vervelend Roos! Zet het bij jou ook steeds niet door? :-s
Vast wel, zolang we niks zeggen en zachtjes zijn

Dus NIET joelen als ze op het scherm hun been of arm bewegen!!!
who t F is Labyrinth?
Mja, dit topic kan toch nog wel voor die ene keer?
terug!!!

Ja Soleil ben bang van wel, nu je het zegt... Ze zullen niet in de zomer beginnen.. Dan is het komkommertijd en tijd voor herhalingen en geen f*ck om te trashen of wat..
het geluid is net zo slecht als de cameratechniek
nee, zet niet door Cool, vanavond wel kunnen eten gelukkig en nog lekker ook en dat valt geloof ik wel goed
Who the f*ck is die rapperT?

Larf weet wel wie het is....
Pffff, ik gok dat het slechter dan dit niet wordt vanavond
haha dat armpje van Lieke
quote:c_estelle schreef op 06 mei 2012 @ 20:27:

Who the f*ck is die rapperT?

Larf weet wel wie het is.... dan is het officieel Essie, je wordt oud
nou, hopelijk trekt het dan onderhand weer bij...

Ik vond hier niet zoveel aan, of mag ik dat niet zeggen? Kon het ook niet zo goed zien door het lichteffect.
wat heeft Sean voor rare borst tattoo
quote:rosanna08 schreef op 06 mei 2012 @ 20:28:

[...]

dan is het officieel Essie, je wordt oud

Sttttt.... daar wil ik nog even niet aan Roos....

Al vier ik dit jaar mijn verjaardag maar weer eens, zo'n mooi rond getal, nu kan ik er niet meer onderuit.
@Roos: het publiek is inderdaad in vakken ingedeeld per choreo.. Maar het hele publiek gilt als een ander team dan hun 'eigen' team danst
Stond Lieke nou naar Michel te lonken?
hebben jullie allemaal danservaring? Ik alleen voor latin en heb echt de ballen verstand van de rest. Weet alleen wat ik mooi vind
quote:coolpack2 schreef op 06 mei 2012 @ 20:28:

nou, hopelijk trekt het dan onderhand weer bij...

Ik vond hier niet zoveel aan, of mag ik dat niet zeggen? Kon het ook niet zo goed zien door het lichteffect.en dan heeft Dan nog wel de choreografie gemaakt!
oeh Denden
Kunnen ze Dan niet een dagelijks een programma geven? Hij hoeft niet eens iets te zeggen. Gewoon een dansje doen oid.
quote:rosanna08 schreef op 06 mei 2012 @ 20:30:

hebben jullie allemaal danservaring? Ik alleen voor latin en heb echt de ballen verstand van de rest. Weet alleen wat ik mooi vind Ik heb jaren lang klassiek, jazz en showdance gedanst. En ook ooit nog een tijd als danser in een discotheek de boel opgezweept....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven