Fastfood

06-05-2012 14:11 177 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar haal jij het liefst fastfood? Kfc? Mac? Burger king?

En wat eet je het liefst dan?

(ik heb trek in een big tasty :'( )
Internagelaktisch
Zie ik nu ook aldoor de reclame doorkomen van de mc flurry met snickers.
quote:IK ZEG: mijn vriend gaat niet naar binnen (en daar geef ik hem groot gelijk in) en ik vind het niet gezellig om in m'n eentje naar binnen te gaan (of gaan jij en je vriend wel tegelijkertijd naar een verschillend restaurant?)

De Mac is toch geen restaurant waar je gaat zitten tafelen? Je haalt er even wat te bikken en loopt zo snel mogelijk weer naar buiten, ver van die krijsers in de ballenbak vandaan.

Idem met 'n gewone snackbar trouwens en daar niet om het publiek, maar omdat het gewoon veel lekkerder is om dat junkfood thuis op de bank weg te snacken voor de tv.
quote:Superhuisvrouw schreef op zondag 06 mei 2012 20:54 Zie ik nu ook aldoor de reclame doorkomen van de mc flurry met snickers.ja ik ben echt benieuwd of het wat is!
Internagelaktisch
Zijn we het er over eens dat de mac er goed aan zou doen om te gaan bezorgen?
Internagelaktisch
In Belgie hadden we bij Quick gegeten, was ook lekker.

Lahmacun (Turkse pizza) eet ik buiten de deur liever niet.

Hoe mijn schoonmoeder lahmacun maakt is heel anders, in Turkije hebben we ook hele goeie lahmacun gegeten en hier in Nederland zijn het vooral dikke kleffe bodems met wat plukken gekruid spul erop. Bodem hoort heel dun te zijn, goed gevuld.

Vind het zonde van mijn geld om dan hier van die dikke deegmatten te kopen.

Durum net zo.

Jaaaa ik houd ervan
quote:maaique schreef op 06 mei 2012 @ 21:00:

Zijn we het er over eens dat de mac er goed aan zou doen om te gaan bezorgen?Nee beter van niet
Ik moet niet meer in dit topic lezen nu, eten is gezakt en anders ga ik alsnog naar de mac haha
Internagelaktisch
Mayhem, dat neemt wel die drempel weg he.. Om het niet nog vaker te eten omdat je niet meer helemaal heen moet haha.

Iemand enig idee waarom ze eigenlijk niet bezorgen?
Internagelaktisch
Het eten van de Mac koelt gauw af,kan je je voorstellen als je dat op een brommer ook nogeens moet gaan bezorgen.Dan is het koud.
Oh weer die mc flurry snickers, oh en maak je eigen burger.

kijk op de bekendsteburger.nl
quote:Superhuisvrouw schreef op zondag 06 mei 2012 21:13 Het eten van de Mac koelt gauw af,kan je je voorstellen als je dat op een brommer ook nogeens moet gaan bezorgen.Dan is het koud.maar elke stad heeft meerdere mac's.. Straal van max 5km ofzo, dat blijft wel warm haha
Internagelaktisch
En bedankt he!

ten eerste doe ik een dieet van alleen groenten en fruit.

Ten tweede woon ik niet in nederland.

Mijn fastfood is sushi, maar dat is niet heel slecht voor je, hier kost het ook maar 5 euro voor een maaltje.

Als in in Nederland ben eet ik het liefst een kroketje of een patatje oorlog. Laatst was ik in Berlijn en daar hadden ze ergens ook een patatje speciaal, lekker dat het was!
Pompedom 5 euro?! Dan zou ik dat ook elke dag eten..

Ik ben GEK op sushi maar als ik hier bij mn favo tentje haal ben ik tussen de 15 en 20 euro kwijt voor genoeg om het avond eten te noemen..

Haal wel eens 6 kleine rolletjes voor 5 euro als lunch..
Internagelaktisch
ja 5 euro! Als ik echt raar doe is het 6 euro.

Dan heb je 7 sushi en 10 maki. Je moet wel even zoeken tot je een goed tentje gevonden hebt, maar bij mij op de hoek zit er een! Ik haal elke week wel sushi.
Ohhhh lekkerrrr!

Ik 1x per maand.. Als ik net mn geld heb haha.

Ik ben echt gek op die met zoete omelet! Heerlijk
Internagelaktisch
quote:maaique schreef op 06 mei 2012 @ 21:09:

Mayhem, dat neemt wel die drempel weg he.. Om het niet nog vaker te eten omdat je niet meer helemaal heen moet haha.

Ja precies

Dus is ergens ook maar goed zo
Ik houd van koken maar ook zeker van fastfood.

Bij voorkeur geen BK, indien wel, dan long crispy chicken (of hoe dat ook heet) maar zeker geen whopper en ook geen fan van die friet en mayo.

I Mac. Of gewoon een losse 1 euro burger uit het vuistje of als ik even ga zitten: BigMac zonder kaas (dus altijd vers), medium patat (graag tegelijk met burger dus ook vers en warm) 2 mayo en een flesje water. Softijs vind ik daar ook wel lekker.

KFC zit hier niet in de buurt.

Subway zit hier ook niet meer.

Cafetaria dichtbij heeft geen lekkere friet maar wel daar af en toe goulashkroket of bamischijf.

Af en toe: chinees (momenteel is ajam roedjak favoriet), pizza (afhaal of gepimpte vriezerversie), shoarma of doner kip.

Ook maak(te) ik regelmatig bijv. biefstuk, kip of zo en dan zelf frietjes bakken maar moet even frituurvet vervangen en dat stel ik steeds uit.

Of ik maak thuis mijn 'eigenste thee-burger' met aardappelschijfjes.
Bigmac zonder kaas dus altijd vers?? Huh?
In India bezorgt de Mac bijvoorbeeld wel....
In Panama (stad) ook.
Spectral, Thee bestelt 'm zonder kaas. Dan maken ze 'm apart voor haar ipv uit het rek te trekken. De keren dat ik er ben geweest, heb ik 'm besteld zonder augurk. Ook om 'm zo vers en heet mogelijk te krijgen. Nu zal dat in versheid niet veel uitmaken, maar in temperatuur scheelt het flink.
Smöllers heeft ook heel lekker hamburgers.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Als ik eten wil thuisbezorgen wordt het meestal sushi ofzo. Al het andere is zo vet! Ik hou niet van vis mar sushi met kip, komkommer en ommelet vind ik zo lekker!

Soms kom ik welleens in de mac ondat vriendinnen dat graag willen, maar ik eet liever ergens een lekkere pannini ofzo. Voel me nooit echt lekker na het eten van mac.

Van de kfc wel is de zingerburger op, prima te nassen!

Burgerking kom ik nooit..

Al vind ik een dubbelcheeseburger wel echt top, vooral na het uitgaan of bij een kater :D
quote:spectral schreef op 07 mei 2012 @ 08:05:

In India bezorgt de Mac bijvoorbeeld wel....Dat er in nh de eerste mc kwam werd er ook thuis bezorgd, was iets van 23 jaar terug. Dat was voor een kinderfeestje een grote happening. En gelijk een grote hit, de kinderen hadden het allemaal nog nooit gehad.
Ik vind de Mac het lekkerst, eigenlijk alleen de quarter pounder. Bij de Burger King vind ik de patat het lekkerst, maar de burgers niet (ik hou niet van dat grill smaakje).

Bij de snackbar is m'n favoriet: patatspeciaal met een bamischijf.

Vind het lekker (ja echt), zolang ik het niet te vaak eet (1x in de 2 a 3 maand ofzo).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven