bloemen plukken...
zondag 6 mei 2012 om 23:52
Hallo iedereen,
Even een stomme vraag. Niks boeiends, maar vroeg het mij gewoon af....
Mijn dochter ( 6) kwam vandaag thuis na het buiten spelen met een "bosje bloemen".....
De schat, heel lief...wat paardenbloemen, takjes, enz.
Maar een vrouw tegenover ons begon tegen haar te schreeuwen dat het heel asociaal was en dat alles voor iedereen was en niet voor ons..?!
Wat is jullie mening? dit kan toch niet dagelijks...maar 1 keer voor een 6-jarige is toch niet zo heel erg?
Even een stomme vraag. Niks boeiends, maar vroeg het mij gewoon af....
Mijn dochter ( 6) kwam vandaag thuis na het buiten spelen met een "bosje bloemen".....
De schat, heel lief...wat paardenbloemen, takjes, enz.
Maar een vrouw tegenover ons begon tegen haar te schreeuwen dat het heel asociaal was en dat alles voor iedereen was en niet voor ons..?!
Wat is jullie mening? dit kan toch niet dagelijks...maar 1 keer voor een 6-jarige is toch niet zo heel erg?
maandag 7 mei 2012 om 11:53
Misschien is dit eens leuk om samen met je dochtertje te gaan doen. ( En trouwens lijkt het me zelf ook leuk )
http://www.zomerbloemenpluktuin.nl/
En gewoon wat takjes en paardebloemen van een veldje? Waar bemoeit het mens zich mee...
http://www.zomerbloemenpluktuin.nl/
En gewoon wat takjes en paardebloemen van een veldje? Waar bemoeit het mens zich mee...
dinsdag 8 mei 2012 om 00:29
@ NYC: bedankt voor de leuke link. Lijkt mij erg leuk, thanx!
Bedankt allemaal voor de reacties. Het is inderdaad niet erg, zolang je maar leert wat goed of fout is om te plukken.
Die buurvrouw lijkt mij inderdaad een beetje gek.
Verder nog nooit eerder iets met haar gehad, maar misschien komt dat nog...we wonen hier nog maar sinds kort
Bedankt allemaal voor de reacties. Het is inderdaad niet erg, zolang je maar leert wat goed of fout is om te plukken.
Die buurvrouw lijkt mij inderdaad een beetje gek.
Verder nog nooit eerder iets met haar gehad, maar misschien komt dat nog...we wonen hier nog maar sinds kort