Word document te groot. Wat nu?
dinsdag 8 mei 2012 om 21:56
Ik werk al een aantal jaar als pmer op bso en kdv. Nu heb ik een enquetr gemaakt en aan de hand van de uitslag eem traktatieboekje met ideeen gemaakt voor de ouders. Echter is het bestand te groot en kan het werk het niey ontvangen. Online verzenden via hotmail geprobeerd. Kunnen ze het niet openen door de beveiliging die op de computers zitten. In.delen sturen gaat ook niet. Zitten namelijk foto's bij waarvan een al biven het limiet van de 10mb. Heeft iemand een oplosding?
dinsdag 8 mei 2012 om 21:57
dinsdag 8 mei 2012 om 22:03
dinsdag 8 mei 2012 om 22:05
quote:valerie__ schreef op 08 mei 2012 @ 22:02:
wetransfer!
geen programma en geen registratie nodig...
Dit! Ideaal: gewoon uploaden, emailadres invullen en opsturen.
Wel even een extra mailtje er achteraan, want anders denken ze misschien dat het spam is (komt namelijk ook wel eens in ongewenste post terecht)
wetransfer!
geen programma en geen registratie nodig...
Dit! Ideaal: gewoon uploaden, emailadres invullen en opsturen.
Wel even een extra mailtje er achteraan, want anders denken ze misschien dat het spam is (komt namelijk ook wel eens in ongewenste post terecht)
dinsdag 8 mei 2012 om 22:06
dinsdag 8 mei 2012 om 22:08
dinsdag 8 mei 2012 om 22:22
quote:missy76 schreef op 08 mei 2012 @ 22:06:
Foto's verkleinen voordat je ze verwerkt in het document, bv met paint.net of andere gratis online tools. Zeker als de foto's puur illustratief bedoeld zijn, hoef je echt niet het origineel te verwerken die zo enorm groot zijn.Precies, ik verstuur ze vaak per mail naar mezelf en verklein dan meteen de foto's gaat perfect
Foto's verkleinen voordat je ze verwerkt in het document, bv met paint.net of andere gratis online tools. Zeker als de foto's puur illustratief bedoeld zijn, hoef je echt niet het origineel te verwerken die zo enorm groot zijn.Precies, ik verstuur ze vaak per mail naar mezelf en verklein dan meteen de foto's gaat perfect
donderdag 10 mei 2012 om 11:18
quote:elastiekje_ schreef op 09 mei 2012 @ 21:18:
Sowieso lijkt PDF mooier dan een Word document vind ik zelf, maar ik zie dat ik al mosterd ben
ja dat ziet er idd beter uit. maar voor zo ver ik weet werken ze altijd alles vanuit word dus is dat wel makkelijk misschien.
krijg alleen geen reactie of die nu wel is aangekomen :S
Sowieso lijkt PDF mooier dan een Word document vind ik zelf, maar ik zie dat ik al mosterd ben
ja dat ziet er idd beter uit. maar voor zo ver ik weet werken ze altijd alles vanuit word dus is dat wel makkelijk misschien.
krijg alleen geen reactie of die nu wel is aangekomen :S